Монтиране на МФА в Мк3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Монтиране на МФА в Мк3
много хора искат да си монтират МФА, затова пускам тази тема.
Знам, че има и други теми, но ще се опитам в тази да синтезирам колкото се може повече информация!
Необходими части за конверсията:
1.табло
2.инсталацията към таблото
3.лостче за чистачките с бутон за МФА
4.инсталацията към лостчето
5.датчик за външна температура- Part Number: 357 919 379 A
6.датчик за температурата на маслото- Part Number: 1H0 919 563
ПЪРВО ОТКАЧЕТЕ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА!!!
сваляме таблото (мисля не е необходимо да обяснявам как се сваля) сваля се и капака пред бушониерата и бушониерата се обръща от към кабелите, целта е да се смени кабела от бушониерата до таблото. Най- лесно се проследява по кабела кои са буксите, (на таблото са две сини)
Малко гадно се откачват
това е кабелчето:
така изглежда вече монтирано
сменя се кабела и се монтира кабела от табло с МФА.
П.П има модели който правят изключение,т.е. имат си прекарани кабели за мфа!!!
Така и така, бушониерата е свалена време е да се прекара кабела за лостчето което превключва, режимите на МФА-то
това са буксите
това е буксата монтирана вече на бушониерата (с цифрите)
кабела се прекарва до лостчето. Лостчето се монтира и се закачват буксите.
монтира се и таблото и е време за първия тест, закачате акумулатора и палите, ако всичко е наред трябва да има активни режими на МФА-то, времето, дистанция, ср. скорост, останалите функции за сега не работят, разхода трябва да показва 0, температура на маслото --,-, температурата на въздуха може и да се появят чертички, може и да го няма като функция.
следва монтиране на датчика за измерване на температурата на маслото, монтира се над масления филтър, до датчика за лампата на маслото ето снимка:
може да има окабеляване, тогава само закачате буксата, ако няма, се пуска едно кабелче от датчика, до таблото (пин 17)!
датчика за температура на въздуха се монтира на предната бронята, пасажерската решетка, пускат се кабели до таблото пин 1 масана датчика, пин 19 сигнал от датчика!!
За Разхода:
При дизел: Пин 9 от компютъра до 26 на таблото и разхода тръгва!
При Бензин: пин 27 от компютъра до 26 на таблото
В завършен вид изглежда така:
функциите на МФА-то нагледно:
Това е схема на буксата на таблото, ако на някой му потрябва :
Знам, че има и други теми, но ще се опитам в тази да синтезирам колкото се може повече информация!
Необходими части за конверсията:
1.табло
2.инсталацията към таблото
3.лостче за чистачките с бутон за МФА
4.инсталацията към лостчето
5.датчик за външна температура- Part Number: 357 919 379 A
6.датчик за температурата на маслото- Part Number: 1H0 919 563
ПЪРВО ОТКАЧЕТЕ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА!!!
сваляме таблото (мисля не е необходимо да обяснявам как се сваля) сваля се и капака пред бушониерата и бушониерата се обръща от към кабелите, целта е да се смени кабела от бушониерата до таблото. Най- лесно се проследява по кабела кои са буксите, (на таблото са две сини)
Малко гадно се откачват
това е кабелчето:
така изглежда вече монтирано
сменя се кабела и се монтира кабела от табло с МФА.
П.П има модели който правят изключение,т.е. имат си прекарани кабели за мфа!!!
Така и така, бушониерата е свалена време е да се прекара кабела за лостчето което превключва, режимите на МФА-то
това са буксите
това е буксата монтирана вече на бушониерата (с цифрите)
кабела се прекарва до лостчето. Лостчето се монтира и се закачват буксите.
монтира се и таблото и е време за първия тест, закачате акумулатора и палите, ако всичко е наред трябва да има активни режими на МФА-то, времето, дистанция, ср. скорост, останалите функции за сега не работят, разхода трябва да показва 0, температура на маслото --,-, температурата на въздуха може и да се появят чертички, може и да го няма като функция.
следва монтиране на датчика за измерване на температурата на маслото, монтира се над масления филтър, до датчика за лампата на маслото ето снимка:
може да има окабеляване, тогава само закачате буксата, ако няма, се пуска едно кабелче от датчика, до таблото (пин 17)!
датчика за температура на въздуха се монтира на предната бронята, пасажерската решетка, пускат се кабели до таблото пин 1 масана датчика, пин 19 сигнал от датчика!!
За Разхода:
При дизел: Пин 9 от компютъра до 26 на таблото и разхода тръгва!
При Бензин: пин 27 от компютъра до 26 на таблото
В завършен вид изглежда така:
функциите на МФА-то нагледно:
Това е схема на буксата на таблото, ако на някой му потрябва :
Последна промяна от racing_team_vidin на Пон 18 ное 2013 17:43, променено общо 5 пъти.
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Е това е добра тема! Всичко е подробно обяснено! Имам един въпрос към теб-този кабел, дето бил за темп. на маслото с какъв цвят е?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
m2595 написа:Е това е добра тема! Всичко е подробно обяснено! Имам един въпрос към теб-този кабел, дето бил за темп. на маслото с какъв цвят е?
ти сега ме застреля от упор, мисля че е черен, утре ще го видя на 100%
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Питам щото на мен ми се мандахерца някаквъв черен кабел точно над масления филтър. С ABS мотор съм.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
m2595 написа:Питам щото на мен ми се мандахерца някаквъв черен кабел точно над масления филтър. С ABS мотор съм.
виж на снимката, над датчика е кабелчето, черно с бяла букса
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Страшен си, Боби!
Колко ти излезе всичко (табло, инсталация, лостче)?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
ISRalien написа::bowdown
Страшен си, Боби!
Колко ти излезе всичко (табло, инсталация, лостче)?
давам примерни цени:
Табло 50-80 лв.
лоста 20-30 лв.
датчика за темп на въздуха 20-40 лв
датчика за темп на маслото 8-10 лв
инсталациите както се разберете, има хора дето искат по 10 лв за кабелчетата
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Поздравления.Темата е доста подробна и най-вече добре онагледена със снимков материал.
П.П. Прави впечатление, че в последно време се появяват все повече теми тук които са направени както трябва и са доста полезни
П.П. Прави впечатление, че в последно време се появяват все повече теми тук които са направени както трябва и са доста полезни
- Momot
- Мнения: 267
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:54
- Автомобил: Passat 1.9 tdi
- Двигател:
- Местоположение: чайна таун
Re: Монтиране на МФА в Мк3
май доста хора са я чакали тая тема
Включителн и аз
Евалата колега
Включителн и аз
Евалата колега
- crazzy
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
- Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Задължително ли се сменя таблото, не може ли да се добави блендата на оборотомера само със данните за MFA, тази интервенция дали става и на дизел 1Z.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
crazzy написа:Задължително ли се сменя таблото, не може ли да се добави блендата на оборотомера само със данните за MFA, тази интервенция дали става и на дизел 1Z.
ако смениш само блендата, е равносилно- да си лепнеш лепенка VR6 и да си мислиш че имаш вр6 под капака
таблото се заменя с такова което ИМА функция МФА. МФА може да се монтира на всички видове двигатели, САМО да отбележа, НЕ слагайте табло от бензинов на дизелов- пробвано е, не показва нищо вярно, предполагам и за обратното важи също. Също трябва да се гледа и за марката на таблото, дали е мотОметър или вдо,има и други марки който не си спомням (пак трибуквени)
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Vladko написа:TRW
да точно това, Благодаря
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Перфектна тема , която може да служи за образец как и какви трябва да са темите в раздела.
- pecko1
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Монтиране на МФА в Мк3
racing_team_vidin написа:3.лостче за чистачките с бутон за МФА
[/img]
Обяснете ми,че за първи път виждам тези копчета на лоста за мигачите.За какво са?
Благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта