Знам че е правено ама не намирам подробности.
Мисълта ми е да остана с КР-ската глава и К-Джетроника. Само блока да се метне,от АБФ или от 9А.
Какво се преправя? Кои части остават от кр-ското долнище и кое от 2л?
Може ли пак да си остана с клиновиден ремък?
Клима нямам имам хидравлика само.
КР-ска глава с АБФ блок?
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
блока и на 1.8 kr и на 2.0 9a са еднакви............никви ядове няма!
Последна промяна от mk1 на Сря 25 мар 2009 18:03, променено общо 1 път.
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
Няма никакъв проблем да го направиш това.Блоковете 1.8 КР и 2.0 9А са еднакви само разликата е в кубатурата,за разлика от АБФ които е по висок/long block/ с 16mm.Няма никакъв проблем да сложиш КР-ска глава и на 9А и на АБФ,за да си запазиш клиновидните ремъци си прехвърляш твойте шайби от 1.8 и няма проблеми всичко си пасва.А и 9А си е с клиновидни ремъци
9А big bore short stroke and the ABF small bore big stroke.Тук е разликата между двата мотора.
9А big bore short stroke and the ABF small bore big stroke.Тук е разликата между двата мотора.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
блоковете са еднакви ? я пак си помисли..? в кубатурата на КОЕ ? как се смята кубатура?
иначе да .. няма проблеми с главата
иначе да .. няма проблеми с главата
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
Сега се поразтърсих и намерих информация,че АБФ е базиран на 9А.Видях също така,че диаметъра на буталата и на двата мотора е 82,5mm,хода също е еднакъв 92,8.На много места казват,че АБФ е по висок с 16mm но не е пояснено дали от 1.8 блок или от 2.0/9А и от там идва въпроса,ако е по висок от 9А блока следва,че ще имат разлика в биелите и вала.Не казвам,че това което пиша е вярно но искам да се изяснят разликите в този мотори.
Кубатурата не се ли смята ход по диаметър на буталото.
Кубатурата не се ли смята ход по диаметър на буталото.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
DEKSTAR написа:Сега се поразтърсих и намерих информация,че АБФ е базиран на 9А.Видях също така,че диаметъра на буталата и на двата мотора е 82,5mm,хода също е еднакъв 92,8.На много места казват,че АБФ е по висок с 16mm но не е пояснено дали от 1.8 блок или от 2.0/9А и от там идва въпроса,ако е по висок от 9А блока следва,че ще имат разлика в биелите и вала.Не казвам,че това което пиша е вярно но искам да се изяснят разликите в този мотори.
Кубатурата не се ли смята ход по диаметър на буталото.
Диаметър на бутало(мм) * Диаметър на бутало(мм) * Ход на бутало(мм) * 0.00314 = Обем (см3)
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
......
Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:02, променено общо 1 път.
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
Bobby_ написа:Става НО!!!!!!!! при евентуален проблем с лагерите на коляновия вал ..... положението е тотал!!!!!!!!!
а по подробно обяснение може ли ?
при вариант с долнище 9А или ABF
какъв проблем ?
от по голямата степен на сгъстяване ли ?
2.0 долница с KR кратуна
при евентуален проблем с лагерите на коляновия вал ..... положението е тотал!!!!!!!!
то при това положение винаги е тотал
9А е висок колкото KR биелите им са дълги по 144 мм.
ABF биели 159 мм.
от там разлика във височините на блоковете
9А / ABF диаметър на бутало 82.5 мм. ход на бутало 92.8 мм.
KR диаметър на бутало 81 мм ход на бутало 86.4 мм.
ABF по висок от 9А
няма проблеми по swap-ването на 2.0 долница с KR кратуна
към 9A / ABF блок може да се сложи и кутия от 1.8/2.0 Мк2 или Мк3 съответно с техните си маховици, съединители, жила помпи или лостова система
ама филма с жила и помпи е по голям щото се сменя и конзолата на педалите /Мк2 съединител с жило, Мк3 с две помпи и скорости със жила/
както каза Декстар ползваш които искаш шайби и от там ремъци
ако ще се слага в Мк2 ще трябва и задния тампон на мотора от Мк2 от пасажерската страна
в общи линии е това
става и с механичния инжекцион К-Джетроник plug and play
приятно swap-ване
Поздрави
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
vipra написа:Bobby_ написа:Става НО!!!!!!!! при евентуален проблем с лагерите на коляновия вал ..... положението е тотал!!!!!!!!!
а по подробно обяснение може ли ?
...
Предполагам Боби има предвид, че ако поохлабят малко лагерите на коляновия вал и буталата ще започнат да удрят в главата, предвид по-големия им диаметър...
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
Проблема е в диаметъра на буталата от АБФ и диаметъра на камерата в главата от КР Това се компенсира от гарнитурата, но пак е рискова ситуация.
Защо обаче искаш да сложиш 20 годишнамеханична инжекция на мястото на доста по-съвремена такава и да се бориш с проблемите и за мен си оства загадка
РАСО
Защо обаче искаш да сложиш 20 годишнамеханична инжекция на мястото на доста по-съвремена такава и да се бориш с проблемите и за мен си оства загадка
РАСО
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
Наясно ли си че главата на КР е 50см,а на АБФ е 35см?Мери се със спринцофка пълна с масло!Не ти трябва да ги разменяш само защото на КР изпускателните клапани са по големи,ще разредиш мотора,съвсем няма да върви!
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
Ако имаш път към Туртукая ,отбий се да ги проверим кубиците Имам няколко кратуни тръшнати на масата и да не бъркаме момчето.На теория са еднакви На практика Пацо мисля че спомена,че на КР камерата е с 4куб по-малка,което е добре дошло .
Смукателните портове имат голяма разлика-на АБФ са по-тънки и извити,би трябвало да носи по-голям въртящ момент.
Аз заложих на КР-ска с порядъчно портване,че се страхувам от въртящия момент ,губя опора под колелата .
Смукателните портове имат голяма разлика-на АБФ са по-тънки и извити,би трябвало да носи по-голям въртящ момент.
Аз заложих на КР-ска с порядъчно портване,че се страхувам от въртящия момент ,губя опора под колелата .
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
petroffbg написа:Наясно ли си че главата на КР е 50см,а на АБФ е 35см?Мери се със спринцофка пълна с масло!Не ти трябва да ги разменяш само защото на КР изпускателните клапани са по големи,ще разредиш мотора,съвсем няма да върви!
А ти наясно ли си че девствена КР глава е 47кубика и това се мери със спринцовка, грес и стъкло за да няма после "измерването е с точност +/-3кубика " за течност си ползваш чиста вода..може и от маркуч
РАСО
п.п. АБФ тиква е 51кубика и я предпочитам заради сплавта а не заради клапаните
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
КР-ска глава с АБФ блок?
а кои разпределителни валове е по добре да се ползват
KR-ските или ABF-ските
понеже карам с KR-ска глава, ABF валове и К Джетроник, щото нацепих ABF ската глава
и не мога да преценя има ли някаква разлика или няма
ще слагам и ABF-ската електроника има ли значение кои валове ще сложа
Поздрави
а кои разпределителни валове е по добре да се ползват
KR-ските или ABF-ските
понеже карам с KR-ска глава, ABF валове и К Джетроник, щото нацепих ABF ската глава
и не мога да преценя има ли някаква разлика или няма
ще слагам и ABF-ската електроника има ли значение кои валове ще сложа
Поздрави
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР-ска глава с АБФ блок?
vipra написа:...
Аз до сега АБФ глава не съм видял нацепена ако можеш сложи една -две снимки а ако ти е за боклука с удоволствие бих я взел с учебна цел. Ще я дам да я нарежат на филийки по 3см , че има едни спорни места по нея и никуде нищо не пише
Ползвай АБФ валове
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта