Монтиране на МФА в Мк3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Това е схема на буксата на таблото, ако на някой му потрябва
- wizardone
- Мнения: 103
- Регистриран на: Чет 28 авг 2008 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтиране на МФА в Мк3
swifter написа:wizardone написа:racing_team_vidin написа:wizardone написа:Update: За инсталация с бели кабели...
Освен сините букси за таблото има и букса(май с два или три кабела на ниея). Двата кабела черно-зелен и черно-бял са за индикаторите на мигачите - ляв и десен.
Виолетово-белия кабел е за разходомера. Той се връзва с кабелчето, което е при моторчето за чистачките.ЕДИНИЧЕН Е!!!
(двойната букса до моторчето на чистачките е за пръскалки с подгряване). Ако там няма изведен такъв кабел трябва да си пуснеш един от компира до лилаво-белия кабел.
На какъв мотор слагаш МФА?
Вчера видях..Въпросният виолетово-бял кабел не е вързан никъде От кабеляци не разбирам особено, как да си "изкарам" кабел от компютъра до това кабелче?
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Голямо изображение
Това е схема на пиновете на компира.
Намели някой твой приятел, разбилащ, поне малко от "ток и жици".
А19 е трип компютъра(МФА-то).
А35 е списък на пиновете на еку-то.
А35-пин 27 - инфо за разхода.
Като махнеш кората под предния прозорец ще видиш компютъра(голямо правоъгълно нещо с една голяма букса).
От вътрешната страна на буксата е "закопчалката". Бъркаш под прозореца, хвашаш "закопчалката" на буксата и дърпаш към купето два пъти.
Първия път избутва малко буксата навън, на второто щракване излиза цялата.
Като я обърнеш ще видиш номерата на пиновете. Монтирана буксата е обърната, т.е.
123456, номерата са с главата надолу. Режеш свинската опашка, намираш къде е палеца на капачката, натискаш го и плъзгаш навън, докато видищ кабелите.
При мен, без да откачам буксата, 27 пин с пада на горния ред(има три кабела, един до друг, после има празни места). Броиш 1,2,3 кабела - на следващото място е пин 27.
Има гумено уплътнение(тапа) - трябва да я махнеш за да освободи масто за кабела(можеш и през нея да пъхнеш кабел, но е разправия).
След като махнеш тапата може да пробвааш дали е работи, като закачиш пак буксата на компа, прокарваш кабел от пин27 до виолетовия към таблото.
Проверяваш кабела от страната на компа да не падне(лепни го с изолирбанд да на шава много).
Даваш контакт, натискаш МФА на лостчето, връщаш контакта и пак на контакт.
Тряба разхода да ти покаже 00.0. Палиш и виж резултата. Като форсираш двг. - колкото са оборотите - толкова раход трябва да даде. 2000об - 2.00 и т.н.
На празен ход - 0.8 (0.7, 0.9) - тям някъде.
Ако работи - гасиш.
Намираш стара евро-букса или подобна със същия размер клемички(пинове). Тя е за кабела от страната на компа. Свързваш клемата(женска е) с кабелчето което ще прекараш. На извадена ЕКУ-букса пъхаш вътре в свободното място докато щракне. Монтираш обратно капачкота на буксата, слагаш свинска опашка, закачаш буксата.
Прекарваш кабела до бушониерата и връзваш.
Натък ... си знаеш.
П.С. Дано съм ти помогнал.
Update:
http://swifter2.hit.bg/golf/pindata_vw.pdf
Информация за пиновете и илюстрации на буксите. (Голф, Поло, Венто, Корадо, Транспортер, Пасат, Шаран,...)
Последна промяна от swifter на Чет 30 апр 2009 11:40, променено общо 2 пъти.
- wizardone
- Мнения: 103
- Регистриран на: Чет 28 авг 2008 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Почивните дни ще се занимая с това.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 27 май 2009 12:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград,Завет
Re: Монтиране на МФА в Мк3
само да попитам,това което вийдам на снимките е табло на 3ка,при 4ката трябава ли пак дасе сменя таблото 6тот изглеждат иденти4ни с това което има МФА
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Темата наистина е доста добра.
При мен има проблем, след много интервенции съм с моно инжекция на 1,8Мi на Г3 ABS. Всичко това е монтирано на Г2. Използвано е всичко по управлението на мотора от Г3, пуснати са кабели до където е нужно, за всички датчици, на датчика за температура на маслото беше наситен само до разделящата букса до главата, прекаран е до таблото. Така се случи и с останалите датчици. Пуснах кабел от компа до таблото за разходомера. Кабела за таблото е от кола с MFA(с бели кабели само за мигачите и разхода са цветни) сложен на мястото си, имаше разлика в единия кабел(+ при контакт), с това се оправих.поставен е и нивомера на антифриза. Лостчетата са от Г2 с MFA. Проблема е че не се появява нищо, дори не се пуска курсора за смяна на режимите. Таблото е MotoMeter до 220км, произведено 96г. Някакви идеи за проблема?
При мен има проблем, след много интервенции съм с моно инжекция на 1,8Мi на Г3 ABS. Всичко това е монтирано на Г2. Използвано е всичко по управлението на мотора от Г3, пуснати са кабели до където е нужно, за всички датчици, на датчика за температура на маслото беше наситен само до разделящата букса до главата, прекаран е до таблото. Така се случи и с останалите датчици. Пуснах кабел от компа до таблото за разходомера. Кабела за таблото е от кола с MFA(с бели кабели само за мигачите и разхода са цветни) сложен на мястото си, имаше разлика в единия кабел(+ при контакт), с това се оправих.поставен е и нивомера на антифриза. Лостчетата са от Г2 с MFA. Проблема е че не се появява нищо, дори не се пуска курсора за смяна на режимите. Таблото е MotoMeter до 220км, произведено 96г. Някакви идеи за проблема?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Glove написа:Темата наистина е доста добра.
При мен има проблем, след много интервенции съм с моно инжекция на 1,8Мi на Г3 ABS. Всичко това е монтирано на Г2. Използвано е всичко по управлението на мотора от Г3, пуснати са кабели до където е нужно, за всички датчици, на датчика за температура на маслото беше наситен само до разделящата букса до главата, прекаран е до таблото. Така се случи и с останалите датчици. Пуснах кабел от компа до таблото за разходомера. Кабела за таблото е от кола с MFA(с бели кабели само за мигачите и разхода са цветни) сложен на мястото си, имаше разлика в единия кабел(+ при контакт), с това се оправих.поставен е и нивомера на антифриза. Лостчетата са от Г2 с MFA. Проблема е че не се появява нищо, дори не се пуска курсора за смяна на режимите. Таблото е MotoMeter до 220км, произведено 96г. Някакви идеи за проблема?
за да не се появява курсора има няколко варианта.
1. таблото не е с мфа(може да са му сменени плаките)
2. лостчето няма връзка с бушониерата, и съответно с таблото.
Лостчето работи с управляващ "-"
замери в буксата на таблото дали и идва управлението(15 пин, при натискане на бутон МФА)
това е схема на 4пиновата букса на кабела от лоста за бушониерата
П.П пробвай таблото на друг голф, дали работи коректно, поне да го отхвърлиш като "нейзвестно"
- aleky
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Монтиране на МФА в Мк3
колега ти ли си маправи стрелките на километража червени ако ти си ги правил може ли да ми кажеш как става как се махат заштото и аз сам с такова табло кат твоито !!!
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Оправих се, буксата на лостчетата под волана не е била щракнала до край, да му , от пет месеца се боря като прасе с тиква. Но сега работи, само не ми изкара данни за външна температура, но може би е така,защото не съм закачил сензора.
Благодаря за помощта.
Благодаря за помощта.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Glove написа:Но сега работи, само не ми изкара данни за външна температура, но може би е така,защото не съм закачил сензора.
Примерно Аз лично бих пробвал със закачен..
П.П. дай снимки на таблото как е станало
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Ето и снимки:
- wizardone
- Мнения: 103
- Регистриран на: Чет 28 авг 2008 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Колеги, темп на маслото не ми работи. Вчера поставих датчика най-накрая. Имаше си окабеляване и просто закачих буксичката(точно както е на картинката от 1 страница). Някакви идеи?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
wizardone написа:Колеги, темп на маслото не ми работи. Вчера поставих датчика най-накрая. Имаше си окабеляване и просто закачих буксичката(точно както е на картинката от 1 страница). Някакви идеи?
какво показва?
колата трябва да загрее за да отчита и маслото, над 55'С
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта