Малко неграмотно зададен от мен въпрос, но на тема въздухарки съм още много бос
Дали тип4 двигател ще влезе в Карманн Джия (предполагам костенурката е абслютно същата) БЕЗ ИЗОБЩО да се реже купето?
Мисля, да сложа такъв някога в моята и за сега ше го купя да отлежава пък като му дойде времето...
Също така ще помоля някой да идентифицира двигателя от снимките по-долу, представят ми го за 2 Литра от Т3.
Предлагат ми всичко на снимката на доста ниска цена (като се има предвид и състоянието му) - заслужава ли си?
Благодаря предварително
Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
може !
в момента вальо от варна ми прави мотора, ще отлее калъпи за охльов турбина, като на костенура и няма дори и да личи
ако искаш и теб ще те включим
в момента вальо от варна ми прави мотора, ще отлее калъпи за охльов турбина, като на костенура и няма дори и да личи
ако искаш и теб ще те включим
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
И аз чакам турбината донор да и правя матрица, но с перките не знам какво ще правя, аз имам 1, но не съм само аз мераклия, мисля да пробвам на едно място да ми направят, но не знам дали ще стане, а новата хич не е евтина, а ще иска и маслена помпа друга и радиатор и не знам си кво още ще искочи...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
ти говориш за Porsche look турбина, а моята ще костенурска, само ще има отливка за цилиндрите, масления радиатор си седи на мястото но от охльова се пуска една тръба да му вее блаженно.
При кармана няма проблем да се сложи тип 4 и така както си е с долната турбина, малко се режат тенекиите, едиственият проблем е, че няма място после за оригиналното гърне и трябва да се прави нов хедърс
При кармана няма проблем да се сложи тип 4 и така както си е с долната турбина, малко се режат тенекиите, едиственият проблем е, че няма място после за оригиналното гърне и трябва да се прави нов хедърс
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
asentm написа:.... малко се режат тенекиите...
Май някъде бях срещал, че е възможно без да се реже нищо?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
asentm написа:ти говориш за Porsche look турбина, а моята ще костенурска, само ще има отливка за цилиндрите...
Аха, зех да се сещам, но щом искаш да ползваш костенурско охлаждане що не земеш готов кит - мисля 200-300лв. е ...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
вальо си знае работата
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
колеги пуснете една снимка да я видим тази отливка за какво става въпрос че имам интерес и аз
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... sort=&all=
Преди 4 години купих такава и сега е при Вальо(Варна) в момента целия комплект е 239 евро.В комплекта :шайба,2 бр.калъфи за главите,пло4ка за алтернатора.и др. за бога братя купувайте...Новии 4асти!!
Преди 4 години купих такава и сега е при Вальо(Варна) в момента целия комплект е 239 евро.В комплекта :шайба,2 бр.калъфи за главите,пло4ка за алтернатора.и др. за бога братя купувайте...Новии 4асти!!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Да новото си е ново, скоро имаше доста чудене и смятане за едни гави 1600 - покнати, донори за 1835cc. street и макар, че новите отначало ни се виждаха скъпи, накрая пазарих готови, подсилени, разтъргани, с големи неръждаеми клапани за безоловен, двойни пружини и т.н. и цялата работа е някъде 50% над средствата за постигането на същите неща със старите но без гаранция, че всичко е станало на 6... Кола се прави веднъж (зависи де ) и от части не се пести...
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Така,така!Който плащта ефтино,плащта двойно!!(или 2 два пъти)
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Може да се каже, че вече влизам в час с въздухарите Поне що се отнася до към външни контруктивни особености .
Вече притежавам показаният по-горе Тип4 двигател и днес го разглобих до по-удобен за оглед вид:
До тук добре... Няколко интернет часа по-късно разбрах и какво е нужно за да влезе в Карманн-а. Незнам дали ще искам да си готов кит (ХХХ евро) или ще си правя сам кожух, но за момента оставям всичко така както е на снимките.
Нещо интересно забелязах при разглобяването и идентифиирането му:
Някои е заличил номера, след което е набил нов номер и КАТ са ударили печат . Това не се вижда много добре от снимката, но на ръка са отнети около 2 мм след което са набити цифрите. По-интересното е, че има ударен VW печат със стрелки около емблемата, което ми ми е малко странно Емблемета изглежда оригинална... Самата емблема може да я видите на горната снимка,след едвам отбелязалате се буква С, преди надписа CU, като кръгче със жълто зацапване върху него. Съжалявам , че не я снимах след като почистих по-добре мястото. Въпреки това вмешателство двигателя е с код CU, или 2 литра - 70НР (познава се по затворената, горе до дистрибутора маслена кутия). Върти се свободно на ръка и мисля е добро начало Карбураторите ще изчезнат завинаги, делкото остава и се очаква Megasquirt да поеме управлението на целия цирк .
П.С.: Останаха всички неща от нормалното за този двигател охлаждане части + генератор, карбуратори, топлообменници, скоростна кутия и т.н. и т.н. - ако на някой му трябва нещо да се обажда Готов съм да бартеросам всичко за двете горни ламарини около главите от тип4.
Вече притежавам показаният по-горе Тип4 двигател и днес го разглобих до по-удобен за оглед вид:
До тук добре... Няколко интернет часа по-късно разбрах и какво е нужно за да влезе в Карманн-а. Незнам дали ще искам да си готов кит (ХХХ евро) или ще си правя сам кожух, но за момента оставям всичко така както е на снимките.
Нещо интересно забелязах при разглобяването и идентифиирането му:
Някои е заличил номера, след което е набил нов номер и КАТ са ударили печат . Това не се вижда много добре от снимката, но на ръка са отнети около 2 мм след което са набити цифрите. По-интересното е, че има ударен VW печат със стрелки около емблемата, което ми ми е малко странно Емблемета изглежда оригинална... Самата емблема може да я видите на горната снимка,след едвам отбелязалате се буква С, преди надписа CU, като кръгче със жълто зацапване върху него. Съжалявам , че не я снимах след като почистих по-добре мястото. Въпреки това вмешателство двигателя е с код CU, или 2 литра - 70НР (познава се по затворената, горе до дистрибутора маслена кутия). Върти се свободно на ръка и мисля е добро начало Карбураторите ще изчезнат завинаги, делкото остава и се очаква Megasquirt да поеме управлението на целия цирк .
П.С.: Останаха всички неща от нормалното за този двигател охлаждане части + генератор, карбуратори, топлообменници, скоростна кутия и т.н. и т.н. - ако на някой му трябва нещо да се обажда Готов съм да бартеросам всичко за двете горни ламарини около главите от тип4.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
това с емблемата и стрелките показва че това е т.н. тауш мотор или двигател рециклиран в германия ...
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Леко раздвижване
Двигателя е малко по-добре почистен:
За сега не възнамерявам да правя каквото и да е по него. Просто акумулирам нужни части! В тази насока - вече имам гредата, която подпира двигателя отзад (още с покупката на самия двигател) заедно с прилежащите тампони:
Конверсията от хоризонтално към вертикално охлаждане май се оказва скъпа манипулация . Похарчих извесно време и все пак се намери и евтин начин . За целта обаче е нужно да имате още един комплект ламарини около главите!
Големи благодарности на oryxster (Красимир), който подари един комплект за каузата -> Благодаря, дължа ти услуга!
Както и мойте:
Пълен комплект
Ето и линк към въпросният метод за конвесиа на охлаждането:
http://www.aircooledtech.com/type4_upright_conversion/
А накрая имам едно питане - Колко мм. маховик ми е нужен за да мога да куплирам Тур4 двигател към Тур1 скоростна кутия?
Благодаря!
Ето и оставащи части от двигателя:
Двигателя е малко по-добре почистен:
За сега не възнамерявам да правя каквото и да е по него. Просто акумулирам нужни части! В тази насока - вече имам гредата, която подпира двигателя отзад (още с покупката на самия двигател) заедно с прилежащите тампони:
Конверсията от хоризонтално към вертикално охлаждане май се оказва скъпа манипулация . Похарчих извесно време и все пак се намери и евтин начин . За целта обаче е нужно да имате още един комплект ламарини около главите!
Големи благодарности на oryxster (Красимир), който подари един комплект за каузата -> Благодаря, дължа ти услуга!
Както и мойте:
Пълен комплект
Ето и линк към въпросният метод за конвесиа на охлаждането:
http://www.aircooledtech.com/type4_upright_conversion/
А накрая имам едно питане - Колко мм. маховик ми е нужен за да мога да куплирам Тур4 двигател към Тур1 скоростна кутия?
Благодаря!
Ето и оставащи части от двигателя:
Последна промяна от disc на Съб 03 апр 2010 21:00, променено общо 1 път.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
ако двигателя е 1700 сс, маховика може да стане
иначе или нов, тунинг за Тип 4 или твоя, като вътре се набива слънцето и после се слага притискателя от костенурков 200 мм
иначе или нов, тунинг за Тип 4 или твоя, като вътре се набива слънцето и после се слага притискателя от костенурков 200 мм
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта