по времето, когато автоматичния смукач е включен, оборотите са ми дразнещо високи. дет са вика върви на обороти. след като колата загрее си падат до нормални. откъде мога да ги регулирам? на газ карам ако това има значение.
голф2, 1,6 карб. Pierburg 2E2, 89г., АГУ.
освен това навън е 35 градуса, а смукача остава включен доста дълго време чак докато стреллката стане вертикална. това нормaлно ли е ?
регулиране на обороти при смукач
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: регулиране на обороти при смукач
колега сподели мнение - оправи ли ти се смукача с тази процедура защото имам същия проблем
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: регулиране на обороти при смукач
Това което мога да ти кажа от моя опит е следното.Под охлюва в който влизат 2 маркуча за антифриз има 2 болта за шестограм 4ка(по спомен).Вътрешният е за това колко да ти е отворена клапата,а този който е от външаната страна(към тебе,а не към купето) е за смукача.Отвиваш го и го наглясяш както ти хареса на тебе.Това се прави на полу-студен мотор.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: регулиране на обороти при смукач
някакви насоки ако може за времето за което е отворена клапата(горе-долу) и колко оборота да държи двигателя на смукач (моят държи около 1750)и това доста продължително след като запаля(5 до 10 минути), даже и лятото при температури около 30 градуса, което ми се струва неправилно.
Термостата съм го сменил(но се оказа че и старият е работил), не е от него.
Термостата съм го сменил(но се оказа че и старият е работил), не е от него.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: регулиране на обороти при смукач
Ем то няма време..има градуси.Когато термоелемента се нагрее до определена степен,тази клапа се отваря и така.Лично моят работи на 1250 оборота на смукач и 1000 загряла.Предпочитам да работи на 1000,защото е по-отчетлив и повече зарежда акумулатора и прочие,а не съм за 100грама газ
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: регулиране на обороти при смукач
Малко по подробно ще разясниш ли как се регулират оборотите на смукача, примерно ти как си го направи да работи на 1250 оборота?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: регулиране на обороти при смукач
Еми отвърташ шестограма и притваряш клапата докато на таблото не изпише 1250...
Re: регулиране на обороти при смукач
смукача остава включен доста дълго време
От колектора антифриза влиза в смукача и термоампулата.Ако има запушване циркулацията намалява(затова оборотите падат бавно) или спира.Същото става ,ако изпарител(АГУ) е вързан след тях.
Започни с откачане на маркучето и промиване ("продухване")докато се отпуши..Вероятноста всичко да си дойде на място е голяма.
Re: регулиране на обороти при смукач
Видях една стара тема и интересна.Моят проблем е следният:Държи 1700-1800 оборота в топло време,да не казвам горещо и 2000 и над зимно време.Промивал съм продухвал съм няма ефект.От дискусията по горе разбрах(ако не съм разбрал моля да ме поправите)Махам филтъра, паля на бензин,загряваме до 30 40 градуса охлабвам шестограма (кои от двата откъм купето или откъм предната страна?)Предполагам че по този начин клапата на смукача се поолабва и с пръст я нагласяме така че да си стои на колко? 1200 1300 1000?(зимата съм си нагласил празният ход на малко над 1000 оборота)как се регулира времето колко време да работи смукача от биметалната пластина обтягане охлабване.от предложенията предполагам се вълнуват много хора освен мен.Благодаря предварително
Re: регулиране на обороти при смукач
Никой ли няма да ме светне да използвам хубавото време утре да почовъркам голфи?Убеден съм че темата вълнува много хора като мен в чийто град майсторите работят само с лаптопи а клубният маистор Люси е на 300 и кусур километра.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: регулиране на обороти при смукач
Държи 1700-1800 оборота в топло време,да не казвам горещо и 2000 и над зимно време.Промивал съм продухвал съм няма ефект.От дискусията по горе разбрах(ако не съм разбрал моля да ме поправите)Махам филтъра, паля на бензин,загряваме до 30 40 градуса охлабвам шестограма (кои от двата откъм купето или откъм предната страна?)
Така няма нужда да махаш филтърната кутия.Под 30-40г,може и по-рано,не е задължително,но да поработи 1-2мин на празен ход.Заставаш пред колата.Там където е жилото за газта,ще видиш,че има 2 шестограма.Единият е на металното за газта,а другият е до него.Този на който е закачена газта е вътрешният(към купето),а този за смукача е към бронята.Отвиваш го и затваряш докато колата ти има приятни за теб обороти.Смукача се влияе от ампулата с вакса(тази черната в която влиза вода).Като отвиеш шестограма,понеже клапата е под натиск,ще се затвори максимално и може да ти огасне имай го в предвид
Re: регулиране на обороти при смукач
а как се затваря?Не трябва ли да е махната кутията на филтъра за да я отварям и затварям докато е охлабена?Или трябва да се човърка от черния шестограм дето чувам от 100 места-за бога не бутай там.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: devildriver, tdi fen и 68 госта