Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
- simo7
- Мнения: 226
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Здравейте,от една седмица забелязвам че климатроника не може да охлажда,духа горе долу хладно но не е студено.това е на 0 като го поставя,по нагоре става по топло.Направих самодиагностика има само една грешка 25b.Четох че е за моторчето което трябва в краката да духа,не е свързано с температурата.Фреона ли е намалял или нещо друго може да е .Просто да ме насочите ,то е ясно че ще се ходи на майстор.За Шумен да ми препоръчате майстор ,който знае и да е читав.
Re: Въпрос за климатроник на Пасат Б5.5 1.9TDI-101к.с.
Според мен трябва да се зареди с Фреон.
Поздрави :))
Поздрави :))
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Въпрос за климатроник на Пасат Б5.5 1.9TDI-101к.с.
Вероятно фреона и аз тези дни заредих, но се оказа, че голямата перка не ми бачка. Та иначе и при мен положението беше подобно духа едно никакво нит топло, нит студено да кажеш. Пък сега забелязах, че колата като загрее почва все по топло да духа, майстора ми обяснява за работата на компресора в подобно положение (с една перка) но да не заблуждавам... Прегледай си фреона, само не отивай при хладилни техници. Намери специален човек/майстор който има машина за целта защото се слага и някакво масло до колкото знам, не е само фреон.
- simo7
- Мнения: 226
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за климатроник на Пасат Б5.5 1.9TDI-101к.с.
Благодаря за мненията,дано да излезе само да е фреона.Вторник или сряда ще отида на майстор и ще пиша какъв ще излезе проблема.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Получих добри отзиви от Дивдядово - входа от Шумен, до бензиностанцията.
- simo7
- Мнения: 226
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Проблема беше в малкото количество фреон.Дозаредиха го и всичко си дойде на място.Духа студено,готови сме за горещините.
- Vasko Veselinov
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
А провериха ли откъде е изтекъл? За да е малко фреона има причина.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
На повечето стари коли /над 6-7 години/ се появяват микропукнатини по тръбичките за фреона и ако не искаш да правиш сериозен ремонт доливането преди лятото на малко количество е добра алтернатива,вече ако до месец пак си на същото положение няма да ти се размине срещата с майстора
- simo7
- Мнения: 226
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Колата е при мен от 6 години не бях правил нищо до сега.Не знам дали преди това е проверяван климатроника.Сега ще карам така ,ако има нещо пак майстора каза да се обадя.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Само да се изкажа: Смених перката, доляхме нужното количество по книга и сега се оказа още един проблем (според майстора клапанът за налягане не работи адекватно) самият компресор е пътник. Понеже забелязах, че като загрее колата почва да духа по студено, примерно сутрин като се кача духа адски хладно (бяхме мерили 13С, като беше студена колата първия път въпреки, че пак съм над границата) сега след като смених перката и допълнихме фреона при загрял двигател/компресор (понеже карах около 20мин с климатик) показа 20С, тези температури са изходящите от средните въздуховоди. Та просто информативно, лично аз ще проуча и вероятно ще избера ремонтният вариант с части за около 200лв.
Поздрави.
Поздрави.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Гледат се работните налягания, а не Т на духалките, за да определиш какъв е проблема.е Само едно докосване на тръба може да даде информация за това, какво се случва с климатика.
При 20 градуса на духалките... аз не бих казал че имам климатик.
Кой клапан визираш, като казваш клапан за налягането на фреона - ТРВ (разширителен клапан) или клапана в компресора?
При 20 градуса на духалките... аз не бих казал че имам климатик.
Кой клапан визираш, като казваш клапан за налягането на фреона - ТРВ (разширителен клапан) или клапана в компресора?
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Пасат Б5.5 въпрос за климатроник
Еми не съм в час с климатичната с-ма на колата (кое, къде, как). Гледа наляганията не мога да кажа стойностите защото бяха два манометъра единия трябвало да е 2бара, а другия към 5 (или се бъркам не знам) при мен този който трябва да е 5 беше на 2-3 бара (нали е в барове ?)
Каза за клапана в компресора, образовам се в форума има доста писано. Само не мога да разбера на какво се дължи разликата в поведението на климатика дали студен или топъл мотор или пък самият компресор загрява и тогава температурите в купето се вдигат
Каза за клапана в компресора, образовам се в форума има доста писано. Само не мога да разбера на какво се дължи разликата в поведението на климатика дали студен или топъл мотор или пък самият компресор загрява и тогава температурите в купето се вдигат
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта