Имат проблем с обезвъздушаването тия фордове. На термостата има една тънка съчма, през която уж трябва да се обезвъздушава главата, но понякога става много трудно. Някой може да я е махнал тая съчма примерно и така колата се обезвъздушава лесно, но колата трудно загрява и няма хубаво парно.
Не знам дали това е проблемът при теб, но е вариант
Проблем с парно на Фокус
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11927
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Проблем с парно на Фокус
Проблема е, че колата загрява без проблем и държи нормална температура и има хубаво парно, когато реши пак загрява без проблеми и пак държи температура само, че вече няма парно(ама като казвам няма, значи все едно е намалено на студено до край, което ще рече че радиаторчето е пълно с въздух или нещо спира да циркулира вода през него), що е то? Термостат не съм пипал не мога да кажа нищо за тези съчми.
Нивото на антифриза за 1500-2000км не е мръднало.
Нивото на антифриза за 1500-2000км не е мръднало.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Проблем с парно на Фокус
Едно време на голф2 монтираха едни термостати преди радиатоечето на парното. Симптомите бяха абсолютно същите. Та голфовете се лекуваха с 2 парчета тръба от половин цол на мястото на недоразумението. Това е форд ... знам ли.
- Venkicha
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2015 14:18
- Автомобил: VW PASSAT ALLTRACK 170кс DSG6
- Двигател: 3C BBCFGBX1 2012г
Re: Проблем с парно на Фокус
Има клапан за парното. Проверявал ли си го. Имаме една фиеста по същия начин и засяда клапана и се губи парното. Но пък като заседне го почуквам и тръгва.
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с парно на Фокус
Недоразумението се казва байпас. Фокуса има ли такъв байпас?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с парно на Фокус
Аз пък да питам,кое в най-първия пост е вярно.Извадил ли си пластмасата от маркуча,върнал ли си я.
Като изчезне парното,маркучите към него горещи ли са,топли ли са,един спрямо друг как са.И от къде точно идват двата.
А на казанчето единия идва от малкия кръг,преди термостата....втория от големия радиатор...а третия кде отива?
Като изчезне парното,маркучите към него горещи ли са,топли ли са,един спрямо друг как са.И от къде точно идват двата.
А на казанчето единия идва от малкия кръг,преди термостата....втория от големия радиатор...а третия кде отива?
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Проблем с парно на Фокус
Термостат преди парното няма има подгревни свещи.
Фокуса няма ел.клапан за парното, това го има Фиестата(карал съм и Фиеста и съм имал този проблем).
В първия пост всичко е вярно, не знам какво имаш предвид, Пластмасата в момента си е на мястото, Когато има парно входа към радяторчето е горещ, а изхода една идея по студен, когато няма парно, входа е горещ а изхода студен, входа идва от блока(не съм на 100% сигурен), а изхода отива в масления охладител който в момента е изолиран.
Третия ли, ми чесно да ти кажа не съм гледал.
Фокуса няма ел.клапан за парното, това го има Фиестата(карал съм и Фиеста и съм имал този проблем).
В първия пост всичко е вярно, не знам какво имаш предвид, Пластмасата в момента си е на мястото, Когато има парно входа към радяторчето е горещ, а изхода една идея по студен, когато няма парно, входа е горещ а изхода студен, входа идва от блока(не съм на 100% сигурен), а изхода отива в масления охладител който в момента е изолиран.
Третия ли, ми чесно да ти кажа не съм гледал.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с парно на Фокус
Значи тая пластмасовата уйня е един вид да обезвздушава,не и да пуска вода.Така мисля,понеже дупката казваш е малка.Не знам дали е по-удачно да я махнеш,или да я оставиш,или да разшириш отвора.При всички случаи обаче не трябва да се запушва.
Щом ти е горещ входящия маркуч,значи или ти се събира въздух в/след радиаторчето,или вече има боклуци в радиаторчето.
За начало пробвай на отвита капачка да стискаш двата маркуча-особено входящия-и наблюдавай нивото,както и затопля ли се изходящия.Стискането можеш да го почнеш на загасена кола,за да видиш всъщност има ли разлика в маркучите/празния се усеща/,както и да забележиш за мехурчета в съда.После на запалена кола същото.Хубаво е да се отчете има ли разлика в топлото в купето на отвита и завита капачка.Не знам как е при Форда,при необходимост това действие по обезвуздушаването да се извърши при подходящ наклон на автомобила
Промивка на радиаторчето по обратния на водата път,проверка на маркучите след него.
Щом ти е горещ входящия маркуч,значи или ти се събира въздух в/след радиаторчето,или вече има боклуци в радиаторчето.
За начало пробвай на отвита капачка да стискаш двата маркуча-особено входящия-и наблюдавай нивото,както и затопля ли се изходящия.Стискането можеш да го почнеш на загасена кола,за да видиш всъщност има ли разлика в маркучите/празния се усеща/,както и да забележиш за мехурчета в съда.После на запалена кола същото.Хубаво е да се отчете има ли разлика в топлото в купето на отвита и завита капачка.Не знам как е при Форда,при необходимост това действие по обезвуздушаването да се извърши при подходящ наклон на автомобила
Промивка на радиаторчето по обратния на водата път,проверка на маркучите след него.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Проблем с парно на Фокус
vanko_VW написа:Вчера, Враца-Смолян и днес обратно общо 755км, парно на 6.
Не знам какво да мисля вече, капачка или боклуци в системата?
Това пътуване беше на 07.02 от тогава нямам проблеми с парното.
Днес промих цялата система с вода и изкарах доста "гняс", напълних наново и колата има много добро парно, като си вързах и масления охладител, без да надувам маркучи и каквото и да било, според мен проблема е бил капачката и боклуци който не са позволявали добро обезвъздушаване. Дано повече няма проблем
Третия маркуч колега отива в радиатора(водния, не на парното)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта