Burner_inc написа: Когато се подпише договор, той трябва да се изпълнява и от двете страни.
В договора не знам дали пише за 24/7 поддръжка, но обикновено има клауза, че аварии/проблеми се отстраняват в интервал от Х време. Например 24/48часа. През това време техникът може и да стои и да пие кафе, но ти не можеш да кажеш и стотинка. Това, че има обявена целоседмична поддръжка означава, че има кой да ти приеме сигнал за авария, а не че 2 минути след като си се обадил, ще дойдат на пожар специално при теб.
Също така, не са много компаниите с денонощна поддръжка. Обикновено има диспечер, не техници. Сигурно си наясно, че като стане тъмно не може да се извършват дейности, изискващи фина ръка. Просто е тъмно и като не виждаш кабела, няма как и да го оправиш.
Съгласен съм, че трябва да се спазват условията по договора. Той е двустранно споразумение уж, но често в полза на някой монополист или компания, не на клиента. Обаче си има и мрънкачи, които просто казват - "Аз си плащам, искам го, ама го искам сега".