проблем сьс спирачки на в3
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
проблем сьс спирачки на в3
значи след смяна на задните барабани с дискове имам проблем сьс спирането.обезвьздушавам по ред задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво.на изгасен двигател педала е твьрд високо горе,обаче при движение при плавно натискане спира и като продьлжавам да натискам педала пропада малко/в този момент НЕ спира/и след това пак спира,но педала е вече след половината си ход.при напомпване 2-3 пьти спира с педал горе високо без да го има това пропадане.сменил сьм гумичките на задните апарати и жилата на рьчната.малее как го обясних. някой ако даде сьвет кьде да тьрся причината,ще има
- newgeneration
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
smurf написа:ами не знам на загасен двигател, как ще работи спирачната помпа?
1.Долива се в резервоарчето спирачна течност до нормалното ниво.
2.почистват се щуцерите за обезвъздушаване от прах и кал.
3.върху главата на щуцера се поставя тръбичка-да влиза плътно и по възможност прозрачна а свободния и край се пуска в някакъв съд пълен със спирачна течност така че долния край на тръбичката да е потопен.
4.натиска се няколко пъти педала на спирачката да се създаде налягане в системата,педала трябва да стане по твърд.
5При натиснат до край педал на спирачката, помощник трябва да развие половин оборот щуцера и бавно да натиска педала на спирачката и бавно да го отпуска.Това ще накара течността,заедно с въздуха да се излива от системата през тръбичката в съда с течността.
Това се повтаря докато не започне да излиза от тръбичката чиста спирачна течност без мехурчета въздух в нея.Задържа се педала на спирачката натиснат и се завива щуцера през това време.
6.РЕДА НА ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ Е:
Задно дясно-Предно ляво колело = първи контур
Задно ляво-Предно дясно колело = втори контур
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е загасен двигателя пак си бачка помпата с малката разлика че е доста по-трудно да помпа а и при запален с по-леко усилие прекарва през системата по-голям дебит.Иначе практическа разлика за това дали е запален или не е двигателя няма.
По-тънкия момент е колко време системата е седяла без течност (аз така си пре***х помпата понеже седя седмица-две без течност) и дали е убеден че всичко навсякъде е добре стегнато.Аз на голф го имах този проблем от не достатъчно затегната пробка отзад на едното задно апаратче и то такъв случай че течност не тече ама въздух дърпа и като си натиснал педала в момента на пускане дръпваше въздух и при следващо натискане го имаше момента с неефективната част от хода на педала докато го изкара а същевременно не течеше течност.
Успех!
По-тънкия момент е колко време системата е седяла без течност (аз така си пре***х помпата понеже седя седмица-две без течност) и дали е убеден че всичко навсякъде е добре стегнато.Аз на голф го имах този проблем от не достатъчно затегната пробка отзад на едното задно апаратче и то такъв случай че течност не тече ама въздух дърпа и като си натиснал педала в момента на пускане дръпваше въздух и при следващо натискане го имаше момента с неефективната част от хода на педала докато го изкара а същевременно не течеше течност.
Успех!
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
ие
сега ще пробвам /правилния ред/и ще видиме има ли резултат.като смуча от маркуча за вакуум на сервото трябва ли да се задьржа вакуума от мембраната.имам чувството че като натискам педала се чува свистене леко в купето.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
re
май работата отива на нова помпа.утре взимам 1 пьк да видиме ще има ли ефект.каква марка ще препорьчате?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лично аз съм се наплашил много от ментетата по магазините и каквото мога си рециклирам така че според мен си рециклирай старата,първо е много по-евтино (20-25лв.) и второ 100% става много по-истинска от някоя прележала 100 години в магазин за части,прилично ръждясала вътре и с удървени гумички.
Аз моити помпи си ги рециклирам в шлайфбазата в Княжево и хората си и шлайфат вътре цилиндъра за да махнат ако има язвички и след това по новия размер си правят гумички (не слагат готови а си правят на място) и си дават една година гаранция и честно казано вече 3-та година помпата си бачка на 6.
Аз моити помпи си ги рециклирам в шлайфбазата в Княжево и хората си и шлайфат вътре цилиндъра за да махнат ако има язвички и след това по новия размер си правят гумички (не слагат готови а си правят на място) и си дават една година гаранция и честно казано вече 3-та година помпата си бачка на 6.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
re
след смяна на помпата всичко си дойде на мястото.сьвпадение е че сдаде багажа точно след смяна на задния мост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта