Здравейте,
Става дума за Голф 2, 1,3 91 година. Миналата седмица си сложих газова уредба. Карбуратора е двукамерен и първоначално плочката беше с два отвора, но се оказа впоследствие, че с тази плочка започва да не развива мощност и на бензин и на газ, най-вече при високи обороти. Майстора ми каза, че с тази плочка е пускал такъв Голф, но при мен не вървеше а и от дочух от друг майстор, че имало проблеми с плочките и точно тези Голфове. Сложихме плочка с един по-голям отвор - уж копие на италианските, но изглежда доста нескопосано изпълнение. Сега колата е значително по-добре на бензин и на газ, но не мога да кажа че върви по начина по който върви без плочката. Може ли някой да каже решение на този проблем - някакъв друг вид плочка и т.н. Явно тези 1,3 мотори имат такъв проблем.
Golf 2 1,3 карб. - проблем от плочката за вкарване на газ
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
1,3 газ
Mоя мотор също е 1,3 на газ.Плочката на карбуратора е с две дупки за всяка камера.Според мен твоя проблем е в центровката на колата,която след като са сложи газова уредба са променя,става въпрос за центровка на запалването и центровка на горивната смес.При добра центровка на газ,на бензин колата не работи добре,поне моита е така и съм чувал че и при други е същото.Моита кола в момента на втора спокоино си влиза в червеното на оборотомера(към 85 км)и до към 125 на трета (на газ).
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 28 апр 2005 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: 1,3 газ
Achim Lauritzen написа:Mоя мотор също е 1,3 на газ.Плочката на карбуратора е с две дупки за всяка камера.Според мен твоя проблем е в центровката на колата,която след като са сложи газова уредба са променя,става въпрос за центровка на запалването и центровка на горивната смес.При добра центровка на газ,на бензин колата не работи добре,поне моита е така и съм чувал че и при други е същото.Моита кола в момента на втора спокоино си влиза в червеното на оборотомера(към 85 км)и до към 125 на трета (на газ).
Не мисля, че е това, тъй като се влошава и работата на бензин, но пък може да я закарам на центровка да видим какво ще покаже.
Скоро и аз си купих апсолютно същия Голф (е цвета сигурно е друг ).Газовата уредба я сложих с мой приятел.Всъщност той я слагаше, а аз помагах. Не знам ти с каква плочка си, но аз съм с "плочка " от две части(най-просто казано).Едната е на запалителната камера (където е клапата на смукача), а другата е една тръбичка, която буквално се вкарва във втората камера.Всичко това е в пространството на въздушния филтър.Но след като го сложихме (газовото) веднага я закарах на елкон.Повярвай ми на слух всичко беше ОК, но като я закачиха на РС-то се оказа че има съществена разлика в настройката на карбуратора.И задължително делкото му се измества градуса.Също така не е маловажно да ти замерят и газовете от ауспуха.Сега моята върви добре, та дори и дава хубав разход.Ако мога да ти помогна с нещо пиши ми на pett@abv.bg
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 28 апр 2005 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
dimgeto написа:Скоро и аз си купих апсолютно същия Голф (е цвета сигурно е друг ).Газовата уредба я сложих с мой приятел.Всъщност той я слагаше, а аз помагах. Не знам ти с каква плочка си, но аз съм с "плочка " от две части(най-просто казано).Едната е на запалителната камера (където е клапата на смукача), а другата е една тръбичка, която буквално се вкарва във втората камера.Всичко това е в пространството на въздушния филтър.Но след като го сложихме (газовото) веднага я закарах на елкон.Повярвай ми на слух всичко беше ОК, но като я закачиха на РС-то се оказа че има съществена разлика в настройката на карбуратора.И задължително делкото му се измества градуса.Също така не е маловажно да ти замерят и газовете от ауспуха.Сега моята върви добре, та дори и дава хубав разход.Ако мога да ти помогна с нещо пиши ми на pett@abv.bg
Ами всъщност и преди съм карал на газ, но никога не ми се е налагала нова центровка. Какво е това "елкон" - стенд за центровка или е специално за газови уредби. Не съм сигурен, че има такава апаратура в Търново...
dimgeto написа:Няма начин да няма поне един Елкон в Търново. Това е най-просто казано компютър към който се връзва автомобила. С него настройката става много точна.
ЕЛКОН е марка диагностична апаратура , която в България е станала нарицателно дори и за мястото , където се прави диагностика на ДВГ, тъй като преди '89 се работеше само с такава.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 28 апр 2005 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
VWracing написа:Има нещо гнило в плочката най-вероятно... Диаметри , ъгли на на дифузьорите и т.н... Може също плочката да запушва някой от отворите на карбуратора или да блокира някоя от лостовите системи.
Като махнеш плочката , без да пипаш нищо друго , тръгва ли по-добре на бензин ?
Значи влошава се работата наистина, но не е чак толкова много. Оказа се, че на газ е трябвало да отворя 2 оборота на клапанчето за подаване на газ и сега поне на газ върви добре. Иначе плочката не изглежда да запушва нещо, явно намалява притока на въздух... Знам ли...