Да изкарам тая стара тема в предните редици..
Та вече година карам на газ и паля винаги на бензин. Помпата не ми е изключена, но взех да се замислям дали да не я изключа.
И тъй като мненията в други подобни теми са доста различни "за" и "против", нека колегите, които вече са си излючили помпите при работа на газ и са карали така доста време да споделят подробности.
Имат ли някави проблеми свързани с тази операция?
Някои особености които са научили по късно?
Биха ли я прекъснали сега, след като вече знаят как е?
Благодаря за отговорите!
Прекъсване на бензинова помпа?
Виж тук нещо по въпроса...
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_85_0.html
Обърни внимание на датата на поста... колата отдавна е в мой приятел и още се движи .... с спряна помпа 5 години!:) Имам и служебна от 6 години е на газ с спряна помпа!;) В момента карам пълна инжекция от 2 години е с газ и спряна помпа никакви грижи.
Моето мнение е че помпата е по-добре да се спира! Достатъчно е да е потопена във бензин (не си оставяй резервоара празен)!
Това с оставянето и да работи за мен е мързел при монтажа...
имам 3-ма познати с оставени да работят помпи... изгоряха... не знам от това ли!:)
Оставена да работи случва се да се задръсти нещо, ти не усещаш защото караш на бензин и айде чао на помпичката.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_85_0.html
Обърни внимание на датата на поста... колата отдавна е в мой приятел и още се движи .... с спряна помпа 5 години!:) Имам и служебна от 6 години е на газ с спряна помпа!;) В момента карам пълна инжекция от 2 години е с газ и спряна помпа никакви грижи.
Моето мнение е че помпата е по-добре да се спира! Достатъчно е да е потопена във бензин (не си оставяй резервоара празен)!
Това с оставянето и да работи за мен е мързел при монтажа...
имам 3-ма познати с оставени да работят помпи... изгоряха... не знам от това ли!:)
Оставена да работи случва се да се задръсти нещо, ти не усещаш защото караш на бензин и айде чао на помпичката.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Все тая, въпрос на вкус.
Ако се скапе няма да е щото е оставена да работи, а щото и е дошло времето.
Моята си работи постоянно, тая с която взех колата изгоря, но това си беше очаквано - виеше още като я взех, а АГУ още нямаше тогава.
После карах само на газ 4-5 месеца (лятото за кво да купувам помпа), очаквах че ще има проблеми, обаче не - като сложих най-накрая помпа колата запали от раз на бензин.
Усъмних се все пак и отворих регулатора на налягането за бензина - беше кристално чист все едно е излязал вчера от завода, въпреки многомесечната "суша".
Та това е. Мисля да я спра някой ден и моята, ама все няма време, така че си работи засега.
Ако се скапе няма да е щото е оставена да работи, а щото и е дошло времето.
Моята си работи постоянно, тая с която взех колата изгоря, но това си беше очаквано - виеше още като я взех, а АГУ още нямаше тогава.
После карах само на газ 4-5 месеца (лятото за кво да купувам помпа), очаквах че ще има проблеми, обаче не - като сложих най-накрая помпа колата запали от раз на бензин.
Усъмних се все пак и отворих регулатора на налягането за бензина - беше кристално чист все едно е излязал вчера от завода, въпреки многомесечната "суша".
Та това е. Мисля да я спра някой ден и моята, ама все няма време, така че си работи засега.
- joro_tt
- Мнения: 256
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
На мене хич не ми се занимава да ходя на майстор да я спирам, че после се излиза нещо дето не е както трява (от пишман найстори), пък засега си вървише добре.
Но напоследък взех да я чувам доста по силно да бучи.
Събота сипах 15литра (в резервоара ще е имало около 8-9литра) и за мое учудване шума намаля чувствително.
Та си мисля че тя така или иначе сигорно вече ще и идва времето и идеята ми е да мога да я запазя колкото се може повече.
Но определено колкото повече гориво има в резервоара помпата се чувства по-добре.
Но напоследък взех да я чувам доста по силно да бучи.
Събота сипах 15литра (в резервоара ще е имало около 8-9литра) и за мое учудване шума намаля чувствително.
Та си мисля че тя така или иначе сигорно вече ще и идва времето и идеята ми е да мога да я запазя колкото се може повече.
Но определено колкото повече гориво има в резервоара помпата се чувства по-добре.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
аз карах 5 год. без да я изклучвам.от няколко месеца я спирам щото смятам че така ще се запази по дълго време.НО яспирам като вадя БУШОНЧЕТО номер 18 ,дали има някакъв проблем, пасат 2 (аррива)
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
е като тази на твята снимка,сега точно каква е незнам .отстрани пише аррива. 93 година е моно инж.1800 кубика 90 коня
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Прекъсване на бензинова помпа? пасат б3
добре де пасат Б3
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
Без да съм тесен специалист
На мнение съм че помпата трябва да бъде оставена да работи. Автомобила е предвиден да си работи на бензин. Когато караш на газ помпата работи и реално все едно автомобила изминава километрите на бензин. Така или иначе връзка между помпата и газта е почти никаква. Ако помпата се прецаква то просто живота и е приключил.
В събота колега който кара само на бензин и изобщо няма АГУ смени помпата срещу 402 лева. Какво правим в такъв случай ?
Ако следвам логиката че като карам на газ трябва да си изключвам бензиновата помпа, би трябвало и през лятото да си демонтирам парното за да не ми тежи в колата или да си демонтирам аудиото когато не ми се слуша музика.
Мисля че когато помпата работи поддържа в изправност част от заводската инсталация. Колкото по-дълго не работи нещо после по-бързо се разваля (поне в общите случаи). Ама щяла да се прецака помпата. Ами всичко по колата може да се прецака.
В този ред на мисли се доверявам напълно на колегата (Машината), който ми монтира АГУ-то.
На мнение съм че помпата трябва да бъде оставена да работи. Автомобила е предвиден да си работи на бензин. Когато караш на газ помпата работи и реално все едно автомобила изминава километрите на бензин. Така или иначе връзка между помпата и газта е почти никаква. Ако помпата се прецаква то просто живота и е приключил.
В събота колега който кара само на бензин и изобщо няма АГУ смени помпата срещу 402 лева. Какво правим в такъв случай ?
Ако следвам логиката че като карам на газ трябва да си изключвам бензиновата помпа, би трябвало и през лятото да си демонтирам парното за да не ми тежи в колата или да си демонтирам аудиото когато не ми се слуша музика.
Мисля че когато помпата работи поддържа в изправност част от заводската инсталация. Колкото по-дълго не работи нещо после по-бързо се разваля (поне в общите случаи). Ама щяла да се прецака помпата. Ами всичко по колата може да се прецака.
В този ред на мисли се доверявам напълно на колегата (Машината), който ми монтира АГУ-то.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
По това, което знам от личен опит:
Спиране - МИНУСИ:
1. Леко забавяне при преминаване от газ към бензин, поради времето за вдигане на налягане
2. Налагаща се допълнителна интервенция по ел. системата на колата
Аз лично други минуси не съм забелязал
Спиране - ПЛЮСОВЕ:
1. Съхранява се ресурса на помпата. Няма сила, която да ме убеди, че не е така - все пак помпата работи десетки, дори стотици пъти по-малко
2. Намален риск от пожар поради простата причина, че при колите с АГУ бензина, който се върти е един и същ и се превръща в нещо като ацетон, който много бързо разтваря бензиновите маркучи и ако е на 2.5 бара налягане (работеща помпа) се сещате какво може да стане ако поддаде някой (на мен ми се е случвало 2 пъти преди)
3. Икономията на ток е много малка, но все пак я има и е към плюсовете
Аз не се сещам за друго - помагайте?
Спиране - МИНУСИ:
1. Леко забавяне при преминаване от газ към бензин, поради времето за вдигане на налягане
2. Налагаща се допълнителна интервенция по ел. системата на колата
Аз лично други минуси не съм забелязал
Спиране - ПЛЮСОВЕ:
1. Съхранява се ресурса на помпата. Няма сила, която да ме убеди, че не е така - все пак помпата работи десетки, дори стотици пъти по-малко
2. Намален риск от пожар поради простата причина, че при колите с АГУ бензина, който се върти е един и същ и се превръща в нещо като ацетон, който много бързо разтваря бензиновите маркучи и ако е на 2.5 бара налягане (работеща помпа) се сещате какво може да стане ако поддаде някой (на мен ми се е случвало 2 пъти преди)
3. Икономията на ток е много малка, но все пак я има и е към плюсовете
Аз не се сещам за друго - помагайте?
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Прекъсване на бензинова помпа?
zdravko написа:Спиране - МИНУСИ:
2. Налагаща се допълнителна интервенция по ел. системата на колата
Тази интервенция е слагане на едно реле, ако се направи като хората няма проблем. Според мене това не е минус.
Мойта помпа е спрях след като старата и блокира ротора и изгоря. Като я извадих от кошницата не можеше да се завърти ротора с клещи. В помпата имат механични части които си имат даден живот, това са: лагери, четки. Колкото повече се върти помпата, толкова повече се износват. Това е мойта причина поради която си спрях помпата след смяната. Сега паля на бензин и автоматично на 2000 оборота ми минава на газ. Всеки ден работи помпата и нямам никакви проблеми.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта