след поставяне на газова уредба, колата прегрява и пробива гарнитурата на двигателният блок. В резултат 2 от цилиндрите почват да се пълнят с антифриз и в момента двигателя е отворен. Имам следният въпрос:
при поставяне на уредбата трябва ли да се обезвъздущи системата, и ако това не се направи, може ли да се стигне до описаният проблем?
газ пълна инжекция - следствие, причина
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: газ пълна инжекция - следствие, причина
VWGT написа:след поставяне на газова уредба, колата прегрява и пробива гарнитурата на двигателният блок. В резултат 2 от цилиндрите почват да се пълнят с антифриз и в момента двигателя е отворен. Имам следният въпрос:
при поставяне на уредбата трябва ли да се обезвъздущи системата, и ако това не се направи, може ли да се стигне до описаният проблем?
Май,че да....особено ако изпарителят е поставен не където трябва....
повече подробности: колата е 16в, пълна инжекция. Досега никога не е имала проблеми на бензин, вървеше си добре. Преди седмица се постави газов инжекцион. След 2 дни колата загрява, стига червен сектор. Оказва се че е останала без грам антифриз, долива се вода, но продължава да губи. Качва се на тестер, който установява, че два от цилиндрите се пълнят. Имаше всички признаци, бял пушек, надува системата, губи антифриз, неработи равномерно. Прегряването се дължи на това, че не се е включила перката на радиатора, датчик и перката работят. Предположението на майсора е че се е образувал въздушен мехур, който не е позволил на датчика да отчете реалната температура на водата, перката не се е включила и гарнитурата пробива.
Какви са възможните причини за този мехур обаче за мен е загадка, съвпадение или непрофесионална намеса на "майстор".
изпарителят в каква позиция спрямо казанчето на атифриза трябва да бъде ? по спомен, мисля че са на една, ако не и малко по-високо спрямо нормалното ниво на течността, ама може и да бъркам, ама все пак ->?
Какви са възможните причини за този мехур обаче за мен е загадка, съвпадение или непрофесионална намеса на "майстор".
изпарителят в каква позиция спрямо казанчето на атифриза трябва да бъде ? по спомен, мисля че са на една, ако не и малко по-високо спрямо нормалното ниво на течността, ама може и да бъркам, ама все пак ->?
- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VWGT написа:....
изпарителят в каква позиция спрямо казанчето на атифриза трябва да бъде ? по спомен, мисля че са на една, ако не и малко по-високо спрямо нормалното ниво на течността, ама може и да бъркам, ама все пак ->?
Казанчето трябва да е най-високата част от охладителната система, понеже въздуха винаги се издига нагоре и застава в най-високата част. Ако изпарителя е по-високо в него може да остане въздух.
А относно обезвъздушаването на системата, когато ми монтираха газовата изобщо не бяха доляли вода. Дават ми ключа и ми викат "карай готово е". Поглеждам аз казанчето, а то празно, долях 1 литър.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Връзката монтаж на газово- прегряване е повече от очевидна.
Кажи на майстора,че като има въздушен мехур той се пълни с пари на антифриза,а те са с по-висока температура и датчика показва по-висока температура....честно казано майсторите са ти ошетали колата като диви прасета царевична нива....
аз на твое място бих искал компенсации...
Кажи на майстора,че като има въздушен мехур той се пълни с пари на антифриза,а те са с по-висока температура и датчика показва по-висока температура....честно казано майсторите са ти ошетали колата като диви прасета царевична нива....
аз на твое място бих искал компенсации...
Последна промяна от joker на Пет 13 юли 2007 13:58, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газ пълна инжекция - следствие, причина
Имам същият проблем и не мога да намеря решение, колата загрява и не може да се обезвъздуши
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: газ пълна инжекция - следствие, причина
Я направи подробно съчинение по картинка.
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: газ пълна инжекция - следствие, причина
Аз разхлабвам гумения маркуч на горния щуцер на изпарителя и дори леко издърпвам маркуча за обезвъздушаване на самия изпарител. Правя го след като двигателят е загрял леко, но все още няма голямо налягане. Това понякога помага...
Re: газ пълна инжекция - следствие, причина
Свързаха водата на газовото към парното на колата, водата загрява до 90 градоса но изпарителя е студен и нямам парно. Обезвъздушават я уж при загрят двигател и всичко работи нормално до следващият ден докато изстине .
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: газ пълна инжекция - следствие, причина
Има въздух в системата според мен и най-вероятно изпарителят е празен. Преди интервенцията с уредбата имаше ли парно?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта