Здравейте,
Значи сабота едно прятелче ми даде да 4ета едни статии и там пишеше че хората си 4истят нагара по леглата на клапаните по самите клапани по челото на буталата от нагар като дават на двигателя да "пие вода" Незнам химично защо нещата се получават но го пробвах и желания ефект е на лице. Когато колата ми загрееше запо4ваше да прекасва на всеки 5-10 работни такта по веднаж това лесно се вижда като отидеш до ауспоуха и се вслушаш. чува се едно бррррррррр бум брррррррр бум бум брррррррр..... празен такт на някои от цилндрите. Причините са може би лоша компресия на някои от цилиндрите вследствие не доброто лягане на клапаните в гнездата им .. предварителни детонации от нагара и т.н. може и да не е така .. поправете ме ако греша. Работата е следната взима се някои от маркучите за вакум и се поставя в шише с вода. но Аз понеже се притеснвах че може някои цилиндар да засмуче прекалено много вода и както знаете водата не се копресира се получават един спукани блокове един строшени бутала и мотовилки и други страшни работи сварзани с хварляне на двигателя .. така че също внимаваите като минавате през локви ))
Та чрез прости сметки изчислих че моят 1.6 двигател не трабва да поема пове4е от 20мл вода в цилиндара при всмукване, което при 4000 оборота прави около 16л вода в минута . което си е много така че взех едно шише с праскало за прозорци и праскар в дупката на карба като през това време подавам газ заштото заради водата двигателя се опитва да загасне ... по време на процеса е нормално да излизат бели пушаци от ауспуха и да излизат малки 4ерни пар4енца .. това всашност е нагара ))
Можете да направите няколко пати този процес като ако не излизат бели пушаци не се притесняваите пак варшите работа. На които не му се демонтира може да праска и в няки вакумен маркуч но внимаваите от каде идва този вакум може да е само от колектора на един цилиндар в такав случай останалите цилиндри няма да пият вода.
След операцията покараите малко по агресивно и повторете ако не ви марзи Хубаво е двигателя да е топал преди да правите операцията.
И като за накрая държа да ви предупредя пак 4е не трябва да се полива с марку4а вода понеже засмукването на 15-20мл вода би убило тотално вашия двигател. Съжалявам за лошата ми кирилица ама ...
Почистване на нагара в двигателя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
първо искам да те попитам сигурен ли си,че си го правил или го прочете някъде?
защото логично погледнато една капка вода на челото на буталото не може да си смени агрегатното състояние и срещайки се с клапана се получава.....мазало.
обаче "дефакто" съм виждал да се впръсква вода с тази цел,но от монтьор с доста опит.
местя в "направи си сам"
не правете това вкъщи!
защото логично погледнато една капка вода на челото на буталото не може да си смени агрегатното състояние и срещайки се с клапана се получава.....мазало.
обаче "дефакто" съм виждал да се впръсква вода с тази цел,но от монтьор с доста опит.
местя в "направи си сам"
не правете това вкъщи!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Без да насърчавам никого да "ходи по ръба на бръснача", както добре го каза колегата по-горе, но подобен феномен- перфектно почистване на всички детайли в горивната камера съм наблюдавал при пробила гарнитура на главата. Случаят беше следния: При загряване на двигателя, в следствие на дефект в гарнитура на главата при такт пълнене, цилиндъра започваше да смуче по малко антифриз, а при такт сгъстяване се надуваше охладителната система. След забелязване на проблема с колата бяха изминати около 200 км по неволя. Естествено с намалена мощност, доливане на 3-4 литра вода, леко раздут радиатор и бял пушек от ауспуха. При ремонта се оказа, че цепнатината в гарнитурата беше нищожна, така че в цилиндъра на практика е влизала гореща водна мъгла. А детайлите- клапани, свещ, бутало и т.н. бяха идеално почистени.
Според мен ако се впръсква непрекъснато и продължително малко количество водна пара в работещ двигател ефекта ще е доста добро почистване. Поради някои "железни принципи" бих препоръчал действието да се прави непостредствено преди смяна на маслото
Според мен ако се впръсква непрекъснато и продължително малко количество водна пара в работещ двигател ефекта ще е доста добро почистване. Поради някои "железни принципи" бих препоръчал действието да се прави непостредствено преди смяна на маслото
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Явно няма ентусиасти ! Аз си мислих 4е бихте се изкефили да чуете старичкия си двигател да марка и да не прекасва на тихи обороти. Разбира се че го напрвих няма да пиша нещо без да съм го пробвал .. каква ми е изгодата някой от вас да си строши двигателя ?
Незнам в момента колата ми няма дори и едно прекасване а преди имаще доста като загрее. Ако някой все пак се реши ще му окажа съдействие .. то си е за вас
Незнам в момента колата ми няма дори и едно прекасване а преди имаще доста като загрее. Ако някой все пак се реши ще му окажа съдействие .. то си е за вас
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- syncrony_x
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ЕВАЛА ЗА ИДЕЯТА!!!!
Днес го видях това нещо лично на 3 коли (при ваското1)
две аудита 80-ки и на zmej голф-а (2-ка)
лично видях промяната само на аудитата
голфа го пропуснах щото карах един носорог
просто невероятно!!!!
слушам двигателя и не вярвам на очите си
на първото беше най-яка промяната от "запазен дизел"
така се кротна двигателчето така тихичко си заработи равномерно
да не повярва човек
: : : : : : : :
ваското1 ще пише по темата сигурно
Днес го видях това нещо лично на 3 коли (при ваското1)
две аудита 80-ки и на zmej голф-а (2-ка)
лично видях промяната само на аудитата
голфа го пропуснах щото карах един носорог
просто невероятно!!!!
слушам двигателя и не вярвам на очите си
на първото беше най-яка промяната от "запазен дизел"
така се кротна двигателчето така тихичко си заработи равномерно
да не повярва човек
: : : : : : : :
ваското1 ще пише по темата сигурно
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ееее направо ми се напълни душата като видях доволните отзиви. Специални благодарности на един мой приятел Стефан който ми спомена за това и ми даде линкове кадето беше описана. Разбира се аз веднага се навих да я пробвам и след очевидния ефект реших да споделя и с вас. Бих се радвал да помогна на всеки с напояването на двигателя му но като гледам и Васко се е специализирал вече пък и вие си имате контакти с него
Ако имам възможност този път ще дойда на срещата с праскалото да помагам на мераклийте.
Ако имам възможност този път ще дойда на срещата с праскалото да помагам на мераклийте.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
CyberBlade написа:....сега ми гори много малсо 1л - 700км. Вложки ... а най-вероятно и сегменти. След смяната им ли да го направя или може и сега ... Някакво значение ?
CyberBlade явно състоянието на мотора ти е много зле щом имаш такъв разход на масло.Аз съм със същият ДВГ като твоя (GU) имам разход около 50~70мл./1000km. тоест като налея ново масло на максимум и не доливам до смяната му (7000~8000km.)
Та мисълта ми е следната,след като така и така ще отваряш двигателя защо не го почистиш от нагара тогава.Заслужава ли си да рискуваш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта