Първо парното ми почна да не работи на 2-ра степен а след това и на първа и сега работи само на 3-та степен. Дайте някаква идея какъв може да е проблема и как да го отстраня.
Предварително благодаря.
Решение!!!
Първо махате кората под жабката, след това има нещо като гума над моторчето (незнам точно какво е) - махате я и виждате моторчето.Завъртате го и се изважда, след това върху него има една като метална пластинка на която са кабелите махате я и вътре на нея ще видите термо предпазител-я(прилича на диод), давате му на късо (правите мостче на двата му полюса) или го сменяте с нов, това е.
Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Парното на Г-2 работи само на 3;Решение!
Последна промяна от misho_GTI на Нед 28 юни 2009 23:07, променено общо 14 пъти.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
как изглежда термо бушона
Последна промяна от misho_GTI на Сря 19 ное 2008 18:58, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
gr_kanev написа:Лоша връзка в копчето
по 5, а който иска и по 500 лв на бас, че това е причината!
Дръпни врътката със степенте на вентилатора и отдолу ще видиш пластина (плъзгач), която се върти и контактува по други 4 пластини, наредени в окръжност. Това са ти степените на вентилатора.
Натисни централната пластина навътре, защото тя е медна и леко се изметва, без да може да се върне пружинно и да контактува по другите.
Успех!
И да кажеш губя ли баса!
Bobcho_82 написа:Свали кората под жабката и там ще видиш на охлюва на парното една метална пластина в която влиза куплунг. На нея са резисторита за скоростите на мотора. Има и един термо бушон обикновенно проблема е от него. Дай го накъсо и газ
точно това ще е проблема на колегата.
При мене беше абсолютно същия!!!
- Vasseto
- Мнения: 2639
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:.по 5, а който иска и по 500 лв на бас, че това е причината!
И да кажеш губя ли баса!
Внимавай Радо!!!!!!
Това е Голф 2 и неговото копче не е като на твоя пасат.
Така че губиш баса неимоверно.Направо си се прецакал.
Преди много време на предишния си голф и аз сменях такъв бушон за същите симптоми.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ех,не му върви на радо с диагнозите.Сега 500лв акто го знам как си спазва обещанията.Васе,смили сеVasseto написа:radotom написа:.по 5, а който иска и по 500 лв на бас, че това е причината!
И да кажеш губя ли баса!
Внимавай Радо!!!!!!
Това е Голф 2 и неговото копче не е като на твоя пасат.
Така че губиш баса неимоверно.Направо си се прецакал.
Преди много време на предишния си голф и аз сменях такъв бушон за същите симптоми.
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Ако все пак е от бушона (много вероятно) и се навиеш да го сменяш имай предвид, че запояването му е малко мизерно.
Поялникът е с температура около 300 градуса, а тази джаджа при 105 дава фира (обикновено такива се намират по магазините) . Не трабва да го нагряваш много, даже е добре да измислиш начин при запояването да го охлаждаш (мокро парцалче, лед...)
Успех
Поялникът е с температура около 300 градуса, а тази джаджа при 105 дава фира (обикновено такива се намират по магазините) . Не трабва да го нагряваш много, даже е добре да измислиш начин при запояването да го охлаждаш (мокро парцалче, лед...)
Успех
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
LILO&STICH написа:ех,не му върви на радо с диагнозите.Сега 500лв акто го знам как си спазва обещанията.Васе,смили сеVasseto написа:radotom написа:.по 5, а който иска и по 500 лв на бас, че това е причината!
И да кажеш губя ли баса!
Внимавай Радо!!!!!!
Това е Голф 2 и неговото копче не е като на твоя пасат.
Така че губиш баса неимоверно.Направо си се прецакал.
Преди много време на предишния си голф и аз сменях такъв бушон за същите симптоми.
Мммм... даааааа....
Ще се лее бираааааааааааа....!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За теб давам 100кила ракия веradotom написа:LILO&STICH написа:ех,не му върви на радо с диагнозите.Сега 500лв акто го знам как си спазва обещанията.Васе,смили сеVasseto написа:radotom написа:.по 5, а който иска и по 500 лв на бас, че това е причината!
И да кажеш губя ли баса!
Внимавай Радо!!!!!!
Това е Голф 2 и неговото копче не е като на твоя пасат.
Така че губиш баса неимоверно.Направо си се прецакал.
Преди много време на предишния си голф и аз сменях такъв бушон за същите симптоми.
Мммм... даааааа....
Ще се лее бираааааааааааа....!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта