Колеги, след като се рових из сайта на оня "луд" японец с Голф2 прочетох че си е заменил стандартната бобина с друга с по-високо вторично напрежение и ефекта бил повече от добър. Порових се из нета и се оказа че зад океана отдавна произвеждат такива неща. Има бобини които дават до 60000 волта вторично напрежение от което по логика следва, че искрата ще е по добра а от там по-добро горене, по-добра динамика и по-малък разход. Та мнението ви за една 45000 волтова бобина high performance ако се сложи на VW ще има ли ефект и дали няма да има негативни последствия за кабели, капачка и свещи при тази интервенция?
Определено съм се запалил по това и живо ме интересуват вашите мнения.
Ако пък има някой с такова нещо моля да пише впечатления и отзиви!
П.П.
Ако някой знае къде в BG може да се намери такава бобина и на каква цена, моля да пише!
Предварително благодаря!
high performance ignition coil - мнения ???
И за него четох. Доста фирми зад океана го произвеждат. Не зхам дали като патент на нашият сънародник или нещо друго но доста щатски фирми го предлагат и то фабрична изработка, изглеждащо много добре на снимките. Но мисля че една добра бобина ще върши същата работа ( или почти същата). Поне за ежедневна употреба ще е достатъчна.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
http://www.shopatron.com/product/part_number=3193/424.0.15568.6720.0.0.0
http://www.shopatron.com/product/part_number=6200/424.0.15571.0.0.0.0
Тези две неща стават ли за КР? че нещо се оплетох в четенето. За втората джаджа пише, че не може да се ползва с кабели с твърда сърцевина. Как да тазбера кабелите ми дали са такива?
А има ли смисъл да се сменя и дистрибутора?:
http://www.shopatron.com/product/part_number=8485/424.0.15572.2093.0.0.0
http://www.shopatron.com/product/part_number=6200/424.0.15571.0.0.0.0
Тези две неща стават ли за КР? че нещо се оплетох в четенето. За втората джаджа пише, че не може да се ползва с кабели с твърда сърцевина. Как да тазбера кабелите ми дали са такива?
А има ли смисъл да се сменя и дистрибутора?:
http://www.shopatron.com/product/part_number=8485/424.0.15572.2093.0.0.0
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Ето ти нещо което работи и в БГ - към 500 лв. е цялата система. Като инженер физик по порупроводникова оптоелектроника ти казвам - РАБОТИ!
аз събирам пари за момента и ще го сложа
http://www.avtomatic.com/plasma/index_bg.htm
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6342020786
аз събирам пари за момента и ще го сложа
http://www.avtomatic.com/plasma/index_bg.htm
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6342020786
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
dimitarpetrov написа:Ето ти нещо което работи и в БГ - към 500 лв. е цялата система. Като инженер физик по порупроводникова оптоелектроника ти казвам - РАБОТИ!
аз събирам пари за момента и ще го сложа
http://www.avtomatic.com/plasma/index_bg.htm
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6342020786
В тази страница цари тотална дезинформация
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
dimitarpetrov написа:Ето ти нещо което работи и в БГ - към 500 лв. е цялата система. Като инженер физик по порупроводникова оптоелектроника ти казвам - РАБОТИ!
аз събирам пари за момента и ще го сложа
http://www.avtomatic.com/plasma/index_bg.htm
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6342020786
Тук е моментът да се включа! Продавам такава шукария! За съжаление при мен има несъвместимост с Мегаскуйрт-а и не мога да го използвам! Който се интересува - да ми пише на ЛС!
П.П. Извинявай колега, ама това беше мястото да го напиша!
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
MSD-то може да се ползва с Мегаскуйрта, само че е по-сложно, отколкото отделните бубини....
PACO е човека да питате за тоци и Мегаскуйрт..... аз съм объркан поради необхидомстта за ЕКУ, турбо и силни тоци, но тва е друга тема!!!
MSD 6a е най-рапространено и върши много добра работа на двигатели с делко!
За тези дето се чудят за кабелите с твърда сърцевина, много рядко ще намерите вече такива на автомобили, но все пак е хубаво да се сменят когато се ползва такава система, за да по-добър ефекта, поради по-ниско съпротивление и по-голямото сечение на кабелите!
Поради ограниченото ми познание на КР мотора не мога да дам добро инфо! Разгледай схемите за връзване на MSD 6a има добро обеснение кое къде се връзва!
PACO е човека да питате за тоци и Мегаскуйрт..... аз съм объркан поради необхидомстта за ЕКУ, турбо и силни тоци, но тва е друга тема!!!
MSD 6a е най-рапространено и върши много добра работа на двигатели с делко!
За тези дето се чудят за кабелите с твърда сърцевина, много рядко ще намерите вече такива на автомобили, но все пак е хубаво да се сменят когато се ползва такава система, за да по-добър ефекта, поради по-ниско съпротивление и по-голямото сечение на кабелите!
Поради ограниченото ми познание на КР мотора не мога да дам добро инфо! Разгледай схемите за връзване на MSD 6a има добро обеснение кое къде се връзва!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта