Ламбда сонда емулатор на електронен карбуратор 2EE

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ламбда сонда емулатор на електронен карбуратор 2EE

Мнениеот RadoSi » Нед 12 сеп 2004 22:47


Имам едно питане
Трабва ли емулатор за ламбда сондата ми при положение че сам на гас и съм с електронен карбуратор 2ЕЕ на golf 2 1.6 PN двигател.
Нямам забелегки по работата на двигателя на гас ама все пак се замислих и немога да си дам отговор на вапроса :)




Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Сря 15 сеп 2004 7:19


Ами щом нямаш проблеми, недей си ги търси, да ти кажа аз. Не ти трябват никакви емулатори..........


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 15 сеп 2004 8:46


РадооооСи - Колегаа :lol: станахме 3-ма с тоз карбуратор дето ще ми вземе здравенцето... иначе ПН двигателчето е отлично 8)


Noble

Мнениеот Noble » Сря 15 сеп 2004 14:25


Nova написа:РадооооСи - Колегаа :lol: станахме 3-ма с тоз карбуратор дето ще ми вземе здравенцето... иначе ПН двигателчето е отлично 8)


Nova, каква излезе работата дето ти държеше повишени обороти при празен ход след спиране ? Гледам, не се вайкаш, значи не е бил позиционера на дроселовата клапа :D


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 15 сеп 2004 14:30


Нобъл, регистрирай бря човек, не хапем. :lol:
Какво стана - след една камара замервания (от сайта мерси), почиствания, оправяне на напукани маркучета и вакумчета - започна да го прави само след пълнолуние и ако месеца е 30 дни.
Иначе харчи много :?
Ще видим има доктори за тази работа :)


tooty

Re: Ламбда сонда емулатор на електронен карбуратор 2EE

Мнениеот tooty » Сря 15 сеп 2004 15:51


RadoSi написа:Имам едно питане
Трабва ли емулатор за ламбда сондата ми при положение че сам на гас и съм с електронен карбуратор 2ЕЕ на golf 2 1.6 PN двигател.
Нямам забелегки по работата на двигателя на гас ама все пак се замислих и немога да си дам отговор на вапроса :)


Радо, ти каква АГУ и откъде си сложил. Аз съм със същия двигател,кажи ти с коя марка и вид изпарител си?

Thank you in advance!


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 16 сеп 2004 21:04


Момчета вие просто трупате грешки в ECU когато карате на газ. Няма АБСОЛЮТНО НИКАКВО значение с каква газова уредба сте......дори и да сте с най новата и най модерната газова уредба, пак ще трупате грешки. За тая работа има друг цяр, но пак искам да кажа: който няма проблеми нека да не си ги търси, а който ги има мога да му дам някой основни напътствия за високите обороти на празен ход. Аз лично доста се блъсках с тия неща, щото по светофарите имах такива обороти на пх че приличах на палубен изтребител преди излитане.........


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Пет 17 сеп 2004 21:42


Погледни форума за Passat. Там има написани някои полезни неща които ще ти дадат идеи.


Потребителски аватар
Tihon
Мнения: 309
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Студград :D

Мнениеот Tihon » Съб 18 сеп 2004 7:44


Я уточнете какво значи "високи обороти", защото и "моичкия" държи до 1200 от време на време, но гледам да се разсейвам и да не се вторачвам в оборотомера. точно в този момент.... много е опък, както подържа 900 и вися на светорфара, изведнъж, без причина замърква и ги дига на 1100-1200... но не ми се пипа, както казва Krasi...


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Вто 21 сеп 2004 14:01


[quote="Krasi"]Момчета вие просто трупате грешки в ECU когато карате на газ. Няма АБСОЛЮТНО НИКАКВО значение с каква газова уредба сте......дори и да сте с най новата и най модерната газова уредба, пак ще трупате грешки. За тая работа има друг цяр, но пак искам да кажа: който няма проблеми нека да не си ги търси, а който ги има мога да му дам някой основни напътствия за високите обороти на празен ход. Аз лично доста се блъсках с тия неща, щото по светофарите имах такива обороти на пх че приличах на палубен изтребител преди излитане.........[/Ако ти е Бошово екото не трупа грешки,
А за високите обороти ако си с БРЦ направо го изхварли


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 21 сеп 2004 14:42


Rado написа:А за високите обороти ако си с БРЦ направо го изхварли

:shock: :shock: :shock:

А защо, след като това е едно от малкото изпарителчета (за електрически АТ90Е говоря), което си има отделна врътка за гласене на празния ход????


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 23 сеп 2004 17:45


.........[/Ако ти е Бошово екото не трупа грешки,
А за високите обороти ако си с БРЦ направо го изхварли
- това въобще не е вярно, моя компютър е бошовски и трупа грешки та дрънка, ела до Плевен да ти покажа, грешките идват от ламбда регулирането и въобще няма значение с какъв изпарител си.........



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта