Отново за Пиербург2е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Отново за Пиербург2е2

Мнениеот hristian37 » Чет 24 ное 2005 15:19


Здравейте,имам отново за 100пат проблем с карбуратора Пиербург 2е2.Зна4и като запаля на студено колата работи стра6но гадно на около 500 оборота,пу6и много 4ерно,прекасва, и трепери,Като позагрее не6тата се нормализират с изклу4ение на оборотите те си се сменят автомати4но и след 1 мин колата си изгасва сама.Термо-ампулата си работи,вакума за оборотите си работи и за вазду6ната клапа също.Из4истих карба с 6преи -нова гарнитурка и ефекта е са6тия,Кажете какво да правя 4е направо ми се реве.А и на газ си даржи оборотите добре -оба4е няма никаква мощност ина4е гори супер малко.Тампона под карба сам го сменял преди 6месеца. Съмнявам се в поплавъка и иглата, в подгревателната история в всмукателня колектор.Иначе колата е Голф2-RF мотор.Пред самоубииство сам :( :(




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 24 ное 2005 15:47


Провери си кабелите отстрани на двата клапана да не са скъсани.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 24 ное 2005 15:48


кои два клапана?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 24 ное 2005 15:56


Като си отпред на колата и гледаш към карба,от ляво отзад има 2 букси с кабели на клапаните.Много често се късат или има лош комтакт.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 24 ное 2005 16:23


работят-сега като е студено като я запаля си работи на 3000об около 5 сек, а другия е за вакума за малките обороти и тои си излиз и се показва -скасано е и е преебано подгряването на 1ва степен ама не мисля 4е е от него


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Чет 24 ное 2005 19:51


еми и при мен нещата са подобни студена не се кара...........като загрее .......се движиме .......хем 4е не е истината това .Разход...................страх ме е да го напиша ...............12литра на 90 км :П както искаите го смятаите за жалост още не се е намерил чожвек които да я направи и аз ве4е по4нах да свиквам ако някои познава някои които може да помогне да напише тука :)

и колега ако не се оправи просто свикни не си единствен


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 24 ное 2005 20:38


колега гофа го карам ве4в 5 година и преди 2-3 имах са6тия проблем и като си купих комплект4е за карбуратора което струва 30лв(боли ме сарцето) го оправих ама таки и не разбрах каде е проблема.В събота мисля да го по4вам.Като на4ало 6те трагна от датчиците на главата за управление на електриката на смука4а,подгревателната свещ,релето за управление на свеща и вси4ко друго.От руски сайтове намерих много информация за този карбуратор(ако ви представляват интерес 6те ги ка4а).Мисля и свещите и кабелите да видя и общо взето другата седмица сам я планирал за седмица на майстора,жалко че нямам гараж и 6те мразна пред блока.А това дето ми го написа с премирението как да се примиря като сега през уикенда ходих до ябланица която е след ботевград и напълни резервоара до горе и газта да горе и познай до ябланица са 110км-половин резервоар?навращане се прибирах на газ и витиня го катерих на 3та с 60-70км,като преди сам летял на 5та с 110-120.


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Чет 24 ное 2005 20:43


проблема е че не е до това комплекче сякаш няколко човека вече го отваряха (вклучително и ваското и тоя дето е на ул.Козлудуи баи някои си ) и никои неказа че се нуждае от такова но ефект нулев :( свесхтите стават бурзо черни а да и на газ анализатор го водих и там ..............го осраха :П


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 24 ное 2005 21:08


за газ анализатора сам съгласен и аз ходи на елкони компютри и казват 4е всичко е като от завода .......да ама не е само си дадох парите и като драпнах чертата по евтино щеше да ми излизе да си купя втора ръка Пиербург 2Е3 които е по опростен откам смука4а и др. глупости.имам един познат има голфче 1,3МН с този карбуратор-тои на бензин не е карал от 4 год и миналата седмица го пробвахме-......и колата работи като 4исто нова и варви пове4е от мойта, ама как да дам 150лв за карбуратор 2 ръка,за ве4е 17годи6ния ми голф?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 24 ное 2005 22:36


Значи от утре почвам ремонта и 6те пи6а всичко подробно тука.Ако някои има някакви идеи да ги сподели.А също ми трябва и схема на карбуратора(2Е2)-ама описание и път на каналите на системата за празен ход,главната дозираща система,економайзера и системата за пълно натоварване или разрез на карба.Щота аз намирам само разглобени карбуратори и пише коя 4аст за каквое.намерих такава схема за 2Е3 ама тя е с известни разлики при системата за празен ход.МНОГО ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН.............


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пет 25 ное 2005 0:07


Ако ползваш DC++, може да теглиш от мен разни материали по темата.

Юзърът ми е
fifiuss

А сървърите са
dc.bol.bg
dc.data.bg

Имай предвид, че не съм с реално IP; ако и ти не си, май няма да може да стане връзката.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 25 ное 2005 9:33




mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 25 ное 2005 9:50


Колега, пиши какъв е бил проблема като го отстраниш (дано!), че и мойта отвреме навреме прави мизерии на студено....засега разхода е доста приличен, не се оплаквам (около 10 градско и в най-големите студове), но отвреме навреме сега почна ей така както си седят добре оборотите и изведнъж хоп падат някъде на 300-400 и колата почва да гасне...като изгася изчакам половин минута и пак запаля вече се нормализират...това само на студено го прави да му се невиди 2Е2-то :)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 25 ное 2005 10:44


Аз установих при мене при абсолютно същите симпроми какво е..........вакуум регулатора под карба, който движи калпата на смукача. Сега за да не купувам нов - сложих една пластинка на карба, която не позволява клапата на смукача да се затваря до край. при тебе може да е различно, но се замисли и за тази възможност.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 25 ное 2005 19:41


когато за последно го пробвах на бензин беше миналата зима и абсолутно никакви проблеми-пали от раз(за студа говоря),форсира си се до 3000об за 5 сек и после пада на 1400(така си бях регулирал термо ампулата) и след като стрелката на температурата излезеше от бялото ве4е беше на 950-1000об. Сега като реших да го пробвам ништо общо с това което беше-и ме навява на мисалта за дребно запушвае. А и най-ло6ото днес като го свалях счупих бакелитовия корпус на термоампулата.Ходих на Симеон за нова-искат ми 40лв.(само корпуса) и не мисля да им давам толкова кажете нещо по нормално?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта