Отново за Пиербург2е2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Отново за Пиербург2е2
Здравейте,имам отново за 100пат проблем с карбуратора Пиербург 2е2.Зна4и като запаля на студено колата работи стра6но гадно на около 500 оборота,пу6и много 4ерно,прекасва, и трепери,Като позагрее не6тата се нормализират с изклу4ение на оборотите те си се сменят автомати4но и след 1 мин колата си изгасва сама.Термо-ампулата си работи,вакума за оборотите си работи и за вазду6ната клапа също.Из4истих карба с 6преи -нова гарнитурка и ефекта е са6тия,Кажете какво да правя 4е направо ми се реве.А и на газ си даржи оборотите добре -оба4е няма никаква мощност ина4е гори супер малко.Тампона под карба сам го сменял преди 6месеца. Съмнявам се в поплавъка и иглата, в подгревателната история в всмукателня колектор.Иначе колата е Голф2-RF мотор.Пред самоубииство сам
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
еми и при мен нещата са подобни студена не се кара...........като загрее .......се движиме .......хем 4е не е истината това .Разход...................страх ме е да го напиша ...............12литра на 90 км :П както искаите го смятаите за жалост още не се е намерил чожвек които да я направи и аз ве4е по4нах да свиквам ако някои познава някои които може да помогне да напише тука
и колега ако не се оправи просто свикни не си единствен
и колега ако не се оправи просто свикни не си единствен
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега гофа го карам ве4в 5 година и преди 2-3 имах са6тия проблем и като си купих комплект4е за карбуратора което струва 30лв(боли ме сарцето) го оправих ама таки и не разбрах каде е проблема.В събота мисля да го по4вам.Като на4ало 6те трагна от датчиците на главата за управление на електриката на смука4а,подгревателната свещ,релето за управление на свеща и вси4ко друго.От руски сайтове намерих много информация за този карбуратор(ако ви представляват интерес 6те ги ка4а).Мисля и свещите и кабелите да видя и общо взето другата седмица сам я планирал за седмица на майстора,жалко че нямам гараж и 6те мразна пред блока.А това дето ми го написа с премирението как да се примиря като сега през уикенда ходих до ябланица която е след ботевград и напълни резервоара до горе и газта да горе и познай до ябланица са 110км-половин резервоар?навращане се прибирах на газ и витиня го катерих на 3та с 60-70км,като преди сам летял на 5та с 110-120.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за газ анализатора сам съгласен и аз ходи на елкони компютри и казват 4е всичко е като от завода .......да ама не е само си дадох парите и като драпнах чертата по евтино щеше да ми излизе да си купя втора ръка Пиербург 2Е3 които е по опростен откам смука4а и др. глупости.имам един познат има голфче 1,3МН с този карбуратор-тои на бензин не е карал от 4 год и миналата седмица го пробвахме-......и колата работи като 4исто нова и варви пове4е от мойта, ама как да дам 150лв за карбуратор 2 ръка,за ве4е 17годи6ния ми голф?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи от утре почвам ремонта и 6те пи6а всичко подробно тука.Ако някои има някакви идеи да ги сподели.А също ми трябва и схема на карбуратора(2Е2)-ама описание и път на каналите на системата за празен ход,главната дозираща система,економайзера и системата за пълно натоварване или разрез на карба.Щота аз намирам само разглобени карбуратори и пише коя 4аст за каквое.намерих такава схема за 2Е3 ама тя е с известни разлики при системата за празен ход.МНОГО ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН.............
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, пиши какъв е бил проблема като го отстраниш (дано!), че и мойта отвреме навреме прави мизерии на студено....засега разхода е доста приличен, не се оплаквам (около 10 градско и в най-големите студове), но отвреме навреме сега почна ей така както си седят добре оборотите и изведнъж хоп падат някъде на 300-400 и колата почва да гасне...като изгася изчакам половин минута и пак запаля вече се нормализират...това само на студено го прави да му се невиди 2Е2-то
- R@do
- Батето
- Мнения: 5449
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Аз установих при мене при абсолютно същите симпроми какво е..........вакуум регулатора под карба, който движи калпата на смукача. Сега за да не купувам нов - сложих една пластинка на карба, която не позволява клапата на смукача да се затваря до край. при тебе може да е различно, но се замисли и за тази възможност.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
когато за последно го пробвах на бензин беше миналата зима и абсолутно никакви проблеми-пали от раз(за студа говоря),форсира си се до 3000об за 5 сек и после пада на 1400(така си бях регулирал термо ампулата) и след като стрелката на температурата излезеше от бялото ве4е беше на 950-1000об. Сега като реших да го пробвам ништо общо с това което беше-и ме навява на мисалта за дребно запушвае. А и най-ло6ото днес като го свалях счупих бакелитовия корпус на термоампулата.Ходих на Симеон за нова-искат ми 40лв.(само корпуса) и не мисля да им давам толкова кажете нещо по нормално?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта