Проблем карбуратор /евентуално/ - моля за помощ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем карбуратор /евентуално/ - моля за помощ

Мнениеот tr0ll » Вто 29 ное 2005 21:16


Здравейте ! Отдавна посещавам форума, но едва сега ми се налага да постна по-сериозен въпрос.
Та значи проблема е следният: Колата е на газ - кокато двигателя е студен /сутрин/ паля на бензин, чакам да позагрее и превключвам на газ и в продължение на 10 мин в произволен момент колата си гасне когато я пусна на празен ход /2-3 пъти го прави/. Като поработи десетина минути и нежеланият ефект изчезва и си работи идеално цял ден. Това го прави без значение дали е топло или студено или колата е загряла на пълно или не. Интересното е че ако тръгна директно на газ гасненето го няма. На газ работи перфектно /май по-добре от бензин/ - оборотите са стабилни, няма проблем с ускорението. Газовата е нова - на 6 месеца и е проверена отвсякъде - не се съмнявам в нея. Съмнявам се че проблема е от карбуратора. Колата е голф 1.6 PN, но карбуратора е от голф 1.3 /2е3/. Като поразклатя малко карбуратора оборотите леко се променят, което ме навежда на мисълта че му има нещо на тампона под карбуратора. Клапана за вакуума /май така се казваше/ е нов така че едва ли е от него. Другото се сещам че като я водих на диагностика ми казаха че платното на ускорителната помпа е поизсъхнало и ако искам да го сменя, но така си било добре и можело да поизкара ощте известно време.
Ще съм много благодарен ако някой помогне с идея от къде може да идва това гаснене.




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Вто 29 ное 2005 21:57


със сигурност проблрма ти е в карбуратора. не съм запознат с устройството на твоя, но не е от ускорителната помпа. би трябвало да има някаква система за работа на празен ход която не е в час.


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Вто 29 ное 2005 22:22


Не мисля че е от машинката за свободен ход, тъй като проблема би се проявявал постоянно. Както съм писал проблема се проявява само при първото /за деня/ преминаване от бензин на газ.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем карбуратор /евентуално/ - моля за помощ

Мнениеот Vasseto » Вто 29 ное 2005 22:30


tr0ll написа: Като поработи десетина минути и нежеланият ефект изчезва и си работи идеално цял ден.


Може да остава бензин в карбуратора и да дави колата.


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем карбуратор /евентуално/ - моля за помощ

Мнениеот tr0ll » Вто 29 ное 2005 22:34


Vasseto написа:Може да остава бензин в карбуратора и да дави колата.


На какво мислиш се дължи това ?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 29 ное 2005 22:47


Ако включваш гаста много рано и остане бензин в карбуратора остане бензин ще се държи по този начин.


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Вто 29 ное 2005 23:02


По принцип изчаквам да доизгори бензина и чак като почне да се мъчи превключвам на газ. Когато сложиха /в началото/ газовата превключвах по същия начин, но тогава не гаснеше, та затова си мисля че или нещо се е позапушило или някоя гума се е удървила :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 29 ное 2005 23:09


Може и ускорителната помпа да ти прави номера.Да остава бензин в нея и да дави от там .Мисля че е най добре да си вжемеш едни ремонтен комплект гарнитури за карба и да ги смениш.


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Вто 29 ное 2005 23:13


Vasseto написа:Може и ускорителната помпа да ти прави номера.Да остава бензин в нея и да дави от там .Мисля че е най добре да си вжемеш едни ремонтен комплект гарнитури за карба и да ги смениш.

И аз така мисля,че ще е най добре.
БЛАГОДАРЯ много за помоща


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 30 ное 2005 11:25


Дано не е, но вакуума под карба, за затваряне на клапата на смукача..... :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 177 госта