Газ на пасат 1.6 101hp

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Газ на пасат 1.6 101hp

Мнениеот kiko26 » Чет 02 фев 2006 17:05


Здравеите имали някои с такъв пасат и давал ли му е ядове.




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3119
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пет 03 фев 2006 15:49


какво е буквеното означение на мотора на пасата?


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

aek

Мнениеот kiko26 » Пет 03 фев 2006 22:53


То по принцип са два мотора АЕК и АФТ.До 96г са тези мотори.


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Passat

Мнениеот kiko26 » Пет 03 фев 2006 23:03


Моя е АЕК.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 13 фев 2006 21:23


Имам голф с този мотор и сложих газов инжекцион защото колекторите са много големи и ще се събира голямо количество газ и при детонация може да испотроши достанеща.


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Мнениеот kiko26 » Пон 13 фев 2006 21:43


И как е газовия инжекцион?Аз съм с обикновена газова и засега няма проблем.Казаха ми 4е ако вси4ко е наред по запалителната 4аст на колата не би триабвало да има гърмежи.И когато редовно се сменяват свещтите.Имам и клапа която да отвори при гърмене за да няма поразии.Пък 6те видим.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 14 фев 2006 9:54


kiko26 написа:И как е газовия инжекцион?Аз съм с обикновена газова и засега няма проблем.Казаха ми 4е ако вси4ко е наред по запалителната 4аст на колата не би триабвало да има гърмежи.И когато редовно се сменяват свещтите.Имам и клапа която да отвори при гърмене за да няма поразии.Пък 6те видим.
Колко време караш с тази газова?Щот се замислям и аз за газ на пълна инжекция...


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Мнениеот kiko26 » Вто 14 фев 2006 11:54


Абе малко има няма 1000км.Така че ни6то немога да кажа засега.Сега няма проблеми пък щте видим занапред.Трябва да са ти железни колекторите иначе става много опасно.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3119
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 14 фев 2006 15:10


аз карам голф със същия двигател и с обиконовенна газова... засега няма проблеми, вече 6 месеца :roll:
разхода е нормален като за газ, 10, 11/100 градско...


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Сря 15 фев 2006 17:20


Здравей колега,

имам Пасат с АЕК, 1.6/101к.с. двигател и от година и половина съм на газ. Преди да сложа газовата доста обикалях майстори и четох форумите. Повечето газаджий щом видят този мотор и отсичат, че само пълен газов инжекцион е за него. Да де, ама нали се сещаш, че истински инжекцион (италиански, не руски) е 1800лв. Имаше и майстори, които казаха, че са слагали на такъв двигател обикновена газова и работи без проблем. Накрая попаднах на схема на Ланди-Ренцо за монтиране на обикновенна газова на АЕК двигател. Реших, че след като производителя на газови (и то едни от най-добрите) е дал такава схема, значи няма проблем. Отидох при едни момчета в Княжево и срещу 430 лв. ми монтираха Ловато. В общи линии монтираха едно към едно със схемата на Ланди. Важна подробност е, че нямам емулатори на дюзите. Майсторите (за разлика от всички други) казаха, че на този мотор (по-скоро на това ECU) не е необходимо да се слагат емулатори. Колата върви много добре, макар че разхода е доста висок. В града под 12-13 л/100 не пада. Дълго ако караш до 120км/ч е 8-8.5. Ако я натиснеш със 160км/ч, пълна + климатик разхода скача много. Зависи от карането, но като цяло не е икономична. Може би защото мотора е малък за това купе. Но това е друга тема. Важното е, че компютъра не трупа грешки (проверихме го с тестер) и в този случай най-елементарната газова уредба върши работа.
Сега и за проблемите. Всъщност той е само един. Т.н. гърмежи. Имам няколко "регистрирани" гърмежи и макар, че няма последици за колата все пак е неприятно изживяване. Случва се само когато спускам на скорост стръмно нанадолнище. Тогава сместа в колекта много обеднява и става "бум". Много от тези гърмежи ще се елиминират ако сменя кабелите на свещите (те са оригиналните и са доста твърди т.е. стари). Сигурно дават утечки, а това е сигурна предпоставка да ти "гръмне" в колектора. Но и тук става дума за 160лв...
Много спомага за гърменето и факта, че на този двигател смукателния колектор е направо огромен, но по този въпрос няма какво да се направи.
Ами това е от мен. Ако нещо повече те интересува се обади. Успех.


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

мерси

Мнениеот kiko26 » Сря 15 фев 2006 17:38


мерси много за из4ерпателната информация.Има6 ли клапа която да отвори при гърмрене?Мен ми казаха 4е евентуално дебитомера може да се прецака газаджиите.Оригиналните кабели на Бреми са 90лева за този модел.Аз ги сменях съ6то и све6тите.За газ само NGK.Аз работя в магазин за авто4асти и знам цените.А аз имам емуллатор последния ми разход бе6е 12/100градцко и то все на къси разтояния карам.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Сря 15 фев 2006 21:21


Този двигател не е с дебитомер, а с маф сензор и е доста по евтин от дебитомера.С газовиат инжекцион расхода е много по малък,а върви като на бензин.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 15 фев 2006 23:15


и аз съм с такъв двигател и от 6 мес. нямам проблеми с газта. имам обикновена ловато.има и такава клапа за която говориш но до сега не ми е "гърмяла". разхода в момента ми е около 12 градско, но за много къси разстояния, а и на мен крака ми е тежичък....


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Чет 16 фев 2006 9:45


Kiko26 - имам клапа, но както е отбелязъл naskogolf при този двигател дебитомера е със сензор, т.е. няма движещи се части които да се прецакат при евентуален гърмеж.
Когато слагах газовата търсих кабели Bremi навсякъде, но нямах късмет. В Юнитрейд нямаха (говоря за преди 1 година), но казаха че излизат около 40 лв. кабела. Намерих вносителя на Bremi, нямаха ги и с доставката искаха пак към 160 лв. Кажи къде мога да намеря Bremi за 90 лв.? Бих си купил веднага.
Като купих колата оригиналните свещи NGK ги смених с BERU. Не знам дали немските са по-кофти, но четох че NGK-то са най-добри за този мотор и следващите ще са от тях.


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Мнениеот kiko26 » Чет 16 фев 2006 11:17


За VW по принцип си дават NGK све6ти.Но и БЕРУто е добро.АЗ преди карах пасат с RP мотор и бях с тях и нямях проблеми.Газаджиите взимат само NGKА за кабелите при нас ги имаме..Ако те интересува 6те ти кажа къде е магазина.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта