Газ на пасат 1.6 101hp
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Газ на пасат 1.6 101hp
Здравеите имали някои с такъв пасат и давал ли му е ядове.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
aek
То по принцип са два мотора АЕК и АФТ.До 96г са тези мотори.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Passat
Моя е АЕК.
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колко време караш с тази газова?Щот се замислям и аз за газ на пълна инжекция...kiko26 написа:И как е газовия инжекцион?Аз съм с обикновена газова и засега няма проблем.Казаха ми 4е ако вси4ко е наред по запалителната 4аст на колата не би триабвало да има гърмежи.И когато редовно се сменяват свещтите.Имам и клапа която да отвори при гърмене за да няма поразии.Пък 6те видим.
Здравей колега,
имам Пасат с АЕК, 1.6/101к.с. двигател и от година и половина съм на газ. Преди да сложа газовата доста обикалях майстори и четох форумите. Повечето газаджий щом видят този мотор и отсичат, че само пълен газов инжекцион е за него. Да де, ама нали се сещаш, че истински инжекцион (италиански, не руски) е 1800лв. Имаше и майстори, които казаха, че са слагали на такъв двигател обикновена газова и работи без проблем. Накрая попаднах на схема на Ланди-Ренцо за монтиране на обикновенна газова на АЕК двигател. Реших, че след като производителя на газови (и то едни от най-добрите) е дал такава схема, значи няма проблем. Отидох при едни момчета в Княжево и срещу 430 лв. ми монтираха Ловато. В общи линии монтираха едно към едно със схемата на Ланди. Важна подробност е, че нямам емулатори на дюзите. Майсторите (за разлика от всички други) казаха, че на този мотор (по-скоро на това ECU) не е необходимо да се слагат емулатори. Колата върви много добре, макар че разхода е доста висок. В града под 12-13 л/100 не пада. Дълго ако караш до 120км/ч е 8-8.5. Ако я натиснеш със 160км/ч, пълна + климатик разхода скача много. Зависи от карането, но като цяло не е икономична. Може би защото мотора е малък за това купе. Но това е друга тема. Важното е, че компютъра не трупа грешки (проверихме го с тестер) и в този случай най-елементарната газова уредба върши работа.
Сега и за проблемите. Всъщност той е само един. Т.н. гърмежи. Имам няколко "регистрирани" гърмежи и макар, че няма последици за колата все пак е неприятно изживяване. Случва се само когато спускам на скорост стръмно нанадолнище. Тогава сместа в колекта много обеднява и става "бум". Много от тези гърмежи ще се елиминират ако сменя кабелите на свещите (те са оригиналните и са доста твърди т.е. стари). Сигурно дават утечки, а това е сигурна предпоставка да ти "гръмне" в колектора. Но и тук става дума за 160лв...
Много спомага за гърменето и факта, че на този двигател смукателния колектор е направо огромен, но по този въпрос няма какво да се направи.
Ами това е от мен. Ако нещо повече те интересува се обади. Успех.
имам Пасат с АЕК, 1.6/101к.с. двигател и от година и половина съм на газ. Преди да сложа газовата доста обикалях майстори и четох форумите. Повечето газаджий щом видят този мотор и отсичат, че само пълен газов инжекцион е за него. Да де, ама нали се сещаш, че истински инжекцион (италиански, не руски) е 1800лв. Имаше и майстори, които казаха, че са слагали на такъв двигател обикновена газова и работи без проблем. Накрая попаднах на схема на Ланди-Ренцо за монтиране на обикновенна газова на АЕК двигател. Реших, че след като производителя на газови (и то едни от най-добрите) е дал такава схема, значи няма проблем. Отидох при едни момчета в Княжево и срещу 430 лв. ми монтираха Ловато. В общи линии монтираха едно към едно със схемата на Ланди. Важна подробност е, че нямам емулатори на дюзите. Майсторите (за разлика от всички други) казаха, че на този мотор (по-скоро на това ECU) не е необходимо да се слагат емулатори. Колата върви много добре, макар че разхода е доста висок. В града под 12-13 л/100 не пада. Дълго ако караш до 120км/ч е 8-8.5. Ако я натиснеш със 160км/ч, пълна + климатик разхода скача много. Зависи от карането, но като цяло не е икономична. Може би защото мотора е малък за това купе. Но това е друга тема. Важното е, че компютъра не трупа грешки (проверихме го с тестер) и в този случай най-елементарната газова уредба върши работа.
Сега и за проблемите. Всъщност той е само един. Т.н. гърмежи. Имам няколко "регистрирани" гърмежи и макар, че няма последици за колата все пак е неприятно изживяване. Случва се само когато спускам на скорост стръмно нанадолнище. Тогава сместа в колекта много обеднява и става "бум". Много от тези гърмежи ще се елиминират ако сменя кабелите на свещите (те са оригиналните и са доста твърди т.е. стари). Сигурно дават утечки, а това е сигурна предпоставка да ти "гръмне" в колектора. Но и тук става дума за 160лв...
Много спомага за гърменето и факта, че на този двигател смукателния колектор е направо огромен, но по този въпрос няма какво да се направи.
Ами това е от мен. Ако нещо повече те интересува се обади. Успех.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
мерси
мерси много за из4ерпателната информация.Има6 ли клапа която да отвори при гърмрене?Мен ми казаха 4е евентуално дебитомера може да се прецака газаджиите.Оригиналните кабели на Бреми са 90лева за този модел.Аз ги сменях съ6то и све6тите.За газ само NGK.Аз работя в магазин за авто4асти и знам цените.А аз имам емуллатор последния ми разход бе6е 12/100градцко и то все на къси разтояния карам.
Kiko26 - имам клапа, но както е отбелязъл naskogolf при този двигател дебитомера е със сензор, т.е. няма движещи се части които да се прецакат при евентуален гърмеж.
Когато слагах газовата търсих кабели Bremi навсякъде, но нямах късмет. В Юнитрейд нямаха (говоря за преди 1 година), но казаха че излизат около 40 лв. кабела. Намерих вносителя на Bremi, нямаха ги и с доставката искаха пак към 160 лв. Кажи къде мога да намеря Bremi за 90 лв.? Бих си купил веднага.
Като купих колата оригиналните свещи NGK ги смених с BERU. Не знам дали немските са по-кофти, но четох че NGK-то са най-добри за този мотор и следващите ще са от тях.
Когато слагах газовата търсих кабели Bremi навсякъде, но нямах късмет. В Юнитрейд нямаха (говоря за преди 1 година), но казаха че излизат около 40 лв. кабела. Намерих вносителя на Bremi, нямаха ги и с доставката искаха пак към 160 лв. Кажи къде мога да намеря Bremi за 90 лв.? Бих си купил веднага.
Като купих колата оригиналните свещи NGK ги смених с BERU. Не знам дали немските са по-кофти, но четох че NGK-то са най-добри за този мотор и следващите ще са от тях.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта