2е2 при 1.6 и 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

2е2 при 1.6 и 1.8

Мнениеот Stoi » Пет 03 фев 2006 16:45


Имам следното питане . Има ли разлика в карбураторите Pierburg 2e2 монтирани на 1.6 и 1.8 двигатели на VW II ?




Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 03 фев 2006 17:15


Видима разлика няма, има смо три-четири диаметърчета на жигльори и хлабини на клапи които се различават съвсем малко. Сравнявал съм данните записани в спровочника на Haynes.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

1

Мнениеот Stoi » Пет 03 фев 2006 17:59


Питам , защото предстой едно присаждане на 2е2 от 1.6 на двигател 1.8. Дали ще има проблеми ?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 03 фев 2006 18:06


ако не му корегираш жиглиорите ще гори пове4е а 6та върви пак така


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

m

Мнениеот Stoi » Пет 03 фев 2006 19:30


Добре де... Но щом е разчетен за 1.6 значи подава по-малко обем смес бензин-въздух ! Нетрябва ли при 1.8 да гори в този случай дори по-малко ?


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: 2е2 при 1.6 и 1.8

Мнениеот tyo » Пет 03 фев 2006 23:06


Stoi написа:Имам следното питане . Има ли разлика в карбураторите Pierburg 2e2 монтирани на 1.6 и 1.8 двигатели на VW II ?


Карбураторите са абсолютно еднакви :idea:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 03 фев 2006 23:29


Stoi-точно обратното е на твоето мислене-1.8 има по голям обем и затова жигльорите са по малки,а 1.6 е с по малък обем и с по-голями за да върви


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 04 фев 2006 0:18


христиан37 ако си мерил диаметъра на жигльорите съм съгласен с мнението ти.но ако съдиш за диаметъра на жигл. по обема май не си прав(само предполагам).доводите са ми следните:
диаметъра на буталата на 1,6 и 1,8 са еднакви(има изключение за 1 или 2 двигателя)
хода на буталото на двигателите е с разлика от около 9мм(това се получава от коляновия вал със сигурност)и може би от разстоянието от буталния болт до челото на буталото
оттук при 1.6 сгъстяването е 9:1 а при 1,8 10:1
следователно се вкарва едно и също количество гориво само се сгъстява повече
Не претендирам за 100% достоверност.Приемам критики и поправки всякакви :?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 2е2 при 1.6 и 1.8

Мнениеот vit_autosofia » Съб 04 фев 2006 7:40


Stoi написа:Имам следното питане . Има ли разлика в карбураторите Pierburg 2e2 монтирани на 1.6 и 1.8 двигатели на VW II ?

Слагай смело немаш грижи :wink: :D аз те виждам как пътуваш DriveСамо преди това си провери танпона между колектора и карбуратора да не се е поодървил. Поздрави


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

карбуратор

Мнениеот vit_autosofia » Съб 04 фев 2006 7:46


hristian37 написа:ако не му корегираш жиглиорите ще гори пове4е а 6та върви пак така

no-no не мисля така :да:къде ще им излезе икономиката на немците да правят карбуратори за 1,6 и друг за 1,8 има 2Е2-за 1,6 1,8 и 2Е3 за 1,3 но няма проблем да се сложи и на 1,8.SOLEX35/PDSI е еднокамерен карбуратор и се вгражда оригинално на Опел омега 1,9 и на кадет 1,2OHV(английския мотор) :idea: :arrow:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 04 фев 2006 9:14


Пичове,сно6ти чатих пo ICQ с колегата Stoi присадил е карба-оба4е му се е полу4ил проблема 4е преди с 1.6мотора е вдигал 180км/ч,а сега вдига с 1.8-150км/ч-защо според вас е така.Мотора е бил от АУДИ- с компресия 10 на 4те цилиндъра????


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: карбуратор

Мнениеот tyo » Съб 04 фев 2006 10:04


Върти ми се из главата WEBER от полски FIAT 125 :roll:

Изображение
Изображение

Последна промяна от tyo на Съб 04 фев 2006 10:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 04 фев 2006 10:15


hristian37 написа:Пичове,сно6ти чатих пo ICQ с колегата Stoi присадил е карба-оба4е му се е полу4ил проблема 4е преди с 1.6мотора е вдигал 180км/ч,а сега вдига с 1.8-150км/ч-защо според вас е така.Мотора е бил от АУДИ- с компресия 10 на 4те цилиндъра????

центровки бате :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта