Golf MK3 Сваляне на контактен ключ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
anger
Мнения: 787
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Golf MK3 Сваляне на контактен ключ

Мнениеот anger » Чет 16 фев 2006 17:58


Та въпроса ми е как се сваля ето тази джаджа на волана

Изображение

Изображение
Искам да сменя куплунга на контактния ключ (клеморед ли се наричаше?), но така и не успях да избия това чудо. Опитах следните неща:
1. Аерозолна смазка.
2. WD - 40.
3. Нагряване със спиртна лампа.
4. Яко млатене с големия бойчо.

Опитах и със скоба за вадене на перки на вентилатори, но така и не успях да напъхам накрайниците между пружината и това нещо. Може би нещо пропускам? Лошото е, че ако то не се махне не може да се извади контактния ключ. Моля помагайте, защото твърдо съм решил да го отремонтирам сам - преди година уж ми "сменяха" клемореда, но силно се съмнявам дали наистина е бил сменен и колата ми прави сериозни проблеми като: не пали винаги като завъртиш ключа; изключва захранването на релето за бензиновата помпа по време на работа на двигателя. Видял съм се в чудо, защото смених бензинова помпа, бензинов филтър, проверил съм датчика на Хол (благодарение на описанието на vaskoto1 в една доста стара тема), карал съм колата в сервиза на BOSCH, но проблема си стои. За комутатор и кабели не говоря, защото в момента, който изгасне по време на движение дава искра до небесата. Благодаря предварително на всички отзовали се.




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 16 фев 2006 20:06


Sorry za latinicata no kredora ne iska da raboti tuk.Ima specialna skoba za izvajdaneto,ako niamash probvai s kleshti tip gargi da wartish cialata konzola naliavo i na diasno i sashtevremenno pochukvaiki ia da osvobodi zegerkata i da izleze,ako uspeesh pishi da ti obiasni kak da ia slojish posle.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 787
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Чет 16 фев 2006 20:23


Опитах с чирак клещи да направя това, но не съм въртял наляво - надясно. Само млатих с чука и нищо не се получаваше. Утре ще опитам с почукване и въртене и ще пиша дали е станало. Значи има и чалъм на поставянето обратно, така ли? А можеш ли да ми обясниш къде точно се намира зегерката?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 16 фев 2006 21:00


мамичката си му разплакал...
това се избива със специална скоба и нагряване с чука малце и си излиза легално без да го правиш дармадан...
ама... :roll:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пет 17 фев 2006 8:46


Само ще ти кажа,че найстина се вади със специални скоби,но моля те внимавай щото ако знаеш тая пружина как е натегната -пази се да не изстреля фланеца щото....Аз сменявах клеморед -извадиш ли ключа е работа за 5 мин.При слагането ще видиш зор -едвам го набих и задържах тоя фланец и с друг гайка а не с тая дето си е оригиналната-навивах яко докато прибере-после я развих и завих оригиналното-развивай леко щото изстреля ли се тоя фланец с тая натегната пружина - плаша си!Успех


Потребителски аватар
anger
Мнения: 787
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Пет 17 фев 2006 10:45


Добре, а такава скоба мога ли да си купя отнякъде или трябва да си я направя? Вчера си правих за скобата за сваляне на перки на вентилатори едни накрайници, но с тях не се получи...Значи без нея мамата ще ми се разкаже, така ли да разбирам?


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пет 17 фев 2006 10:54


Точно ще ти разплаче майката това нещо без скобата щото тя е специална има я в специализираните сервизи а да си я купиш за да смениш един клеморед нема сми по добре отиди в сервиз и наблюдавай дали ще го сменят наистина lupe ако не го сменят laser


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 17 фев 2006 10:58


най вероятно предния път просто са го позачистили и не са го сваляли ,по добре отиди във сервиз както казва колегата и им гледай във ръцете кво правят -явно няма друга оправия със хитри майстори


Потребителски аватар
anger
Мнения: 787
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Пет 17 фев 2006 11:52


Абе човека няма да ме излъже, ама проблема е в това че той е собственик на сервиза и има 5 - 6 човека работници. От известно време той изобщо не пипа по колите, а оставя другите да се оправят. И...знаете какво следва зад гърба на шефа:P Аз затова и се съмнявам да е сменен наистина, защото не го прави той. Все пак благодаря на всички, че се отзоваха на молбата ми, задължен съм за новото, което научих от вас :) Ще продължавам да се боря с проблема, пък ако се закучи - режа го с ъглошлайфа и заварявам отгоре едно кормило от балканче и после Drive


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 17 фев 2006 12:01


Аз имам останала такава втулка точно от Голф 3. Ако ти трябва свиркай...
Даже и целия кормилен прът е наличен заедно с карданчетата.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 787
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Пет 17 фев 2006 14:04


Благодаря, vasstop :) Тъкмо се чудех, ако се наложи да се сменя къде да търся...Кажи цена и да се подготвям:)


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3

Мнениеот naneK » Вто 21 апр 2009 10:22


Виждам, че темата е доста старичка... но и на мен ми се наложи да свалям патрона.
Та... някой може ли да ми покаже какво в действителност преставляват въпросните клещи
и от къде мога да намеря такива? :)


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3

Мнениеот alex_zazy » Вто 21 апр 2009 12:37


Разгледай тая тема, човека се е справил със скоба за лагери и я има на снимка!
viewtopic.php?f=6&t=25895&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4


Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3

Мнениеот gsimania » Вто 21 апр 2009 12:37


След малко ще правя тази процедура само че на пасат.Освен да снимам и да кача снимките.Готово :да:
edit:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


cenkotoshkov
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Сваляне на контактен ключ Golf 3

Мнениеот cenkotoshkov » Съб 18 сеп 2010 17:00


виждам че темата е доста старичка .. обаче ако на някои му се наложи отново да прави тази процедура нека споделя и аз как го смених този клеморед...
Отначало също се чудех как да махна тази пружина от там.. но после ми хрумна да развия кормилната щанга от доло чак под педалите ... там работата е доста по проста .. развиваш един болт 17 или 19 беше... сваляш целия кормилен прът да го нарека че незнам как се казва точно.. обръщаш го наобратно и виждаш този клеморед... държи се на едно малко болче , сменяш го с новия и си започваш да сглобяваш по обратния ред... само има една малка пружина доло която ще даде зор при сглобяването за това трябва да сте двама единия да натиска кормилния прът надоло.. а другия да го вкара в шлиците където е бил.. общо взето това е... успех и дано съм полезен с нещо



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта