Имам голф 1.6EZ двигател с автоматична скоростна кутия. Проблемът ми е че като го форсирам на място от ауспуха излиза чернилка, свещите ми имат черен сух нагар-много, от ония ден го засекох че ми е харчил близо 20 на сто, карам с 92 бензин. Според мен ми дава богата смес. Наскоро забелязах че като е студен върви повече, а като загрее и натисна педала за гасзта, няма никой. Помогнете, спецялно Vaskoto ако може да даде съвет.
P.S Ще кача и снимки на карба както и на един друг който съм намерил пак пиербург 2е2, да кажете кое как се проверява дали работи. Икономайзера съм го промерил и изглежда добре няма скъсано уплатнение.
Помогнете с моя Pierburg 2E2
re
ползвах я но това не помогна. четох много но моя вариан е много странен. една клапа е с един вакум друга с друг и т.н.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: re
EdRiA написа:ползвах я но това не помогна. четох много но моя вариан е много странен. една клапа е с един вакум друга с друг и т.н.
Тук съм написал но това ограденото 1. никъде не пише какво прави.
А за смяната не знам, моя е автоматик и четох че карба дигал оборотите при превключване, та не знам, много съм навит да си сложа Keihin 2 ако ще се оправят нещата, а и някой трябва да помогне, да каже къде точно и как се слагат тия вакуми и т.н. За тампона на карба знам и за филтърната кутия съм го измислил.
Последна промяна от EdRiA на Пет 17 фев 2006 19:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а и друго да те питам-на мене ми трябва капак за 2е2-ще ми продадеш ли единя?А относно проблема ти има верно 100теми разликата при тебе е като гледам 4е -това го говорихме с Ваското1-понеже си автоматик втората ти клапа има защита да не се включва преди да е загряла колата.А този проблем дето го имаш сигурно е от икономайзера, иглата ,или тампона защото икономайзера се управлява с вакуум под карба и една съвсем малка разсейка води до проблемите дето ги казваш
ре
разглабях икономайзера ама си изглежда наред, а на другия карб икономайзера има леко скъсана едно уплатнение а и пружината му е по-дълга от на моя. А за този вакум кажи да го проверя. А кутия втора нямам. Евентуално ако сменя карба ще ти я продам.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ре
EdRiA написа:разглабях икономайзера ама си изглежда наред, а на другия карб икономайзера има леко скъсана едно уплатнение а и пружината му е по-дълга от на моя. А за този вакум кажи да го проверя. А кутия втора нямам. Евентуално ако сменя карба ще ти я продам.
не кутия а капак на карбуратора ми трябва
снимка
няма ли по-качествена снимка да се четат надписите
а за капака ще те свържа с човека на който е втория карб. Дал ми го е да си сваля нещо от него ако по моя не работи.
а за капака ще те свържа с човека на който е втория карб. Дал ми го е да си сваля нещо от него ако по моя не работи.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
оффф
бегай 4е сега баща ми излиза с колата и вика 4е работела на 200 оборота тихи тоя човек нещо се е побъркал преди няколко часа я карах и ниските обороти си бяха мисля добре.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта