Проблем с теч на масло - скоростна кутия.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с теч на масло - скоростна кутия.

Мнениеот nikibol » Чет 06 апр 2006 1:16


проблема се изразява в следното: Когато го взех имаше теч от скоростната кутия и по-точно от страната на дясната полуоска. На дясното външно каре имаше поставена шаъба намираща се от вътрешната страна на диска ( подложна ). Установи се че е семеринг. Смених го и се опитох да го събера без подложната шайба, но явно полуоската е по-къса или има някакъв друг проблем, тъй като зегерката задържаща короната в която се завива вътрешното каре изпусна. Излезе, че без шайбата не може. След извършените ремонти течовете спряха, но неслед дълго отново започна да капи масло.
Бихте ли ме посъветвали:
Каква би била причината за отново породените течове?
Каква е причината за поставянето на подложната шайба.
Благодаря ви предварително . Мерси.




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 06 апр 2006 9:25


Еми сигурно семеринга ти е пак заминал, ако си взел някое менте той се е спекъл и е станал сигурно като бабешки клитор.


Потребителски аватар
hristopor
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 26 мар 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristopor » Нед 09 апр 2006 18:20


Аз имах същия проблем и отидох в сервиз. Смяната и семеринга изязоха 35 лева.


Потребителски аватар
mehanika_s
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mehanika_s » Пон 10 апр 2006 12:09


Батка,имал съм случаи колата да е била удряна и се увеличава рзастоянието между кутията и главината.Ако си сигурен че полуоската или карето не са сменяни с други качи я на преден мост.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с теч на масло - скоростна кутия.

Мнениеот nikibol » Пон 11 авг 2008 18:02


nikibol написа:проблема се изразява в следното: Когато го взех имаше теч от скоростната кутия и по-точно от страната на дясната полуоска. На дясното външно каре имаше поставена шаъба намираща се от вътрешната страна на диска ( подложна ). Установи се че е семеринг. Смених го и се опитох да го събера без подложната шайба, но явно полуоската е по-къса или има някакъв друг проблем, тъй като зегерката задържаща короната в която се завива вътрешното каре изпусна. Излезе, че без шайбата не може. След извършените ремонти течовете спряха, но неслед дълго отново започна да капи масло.
Бихте ли ме посъветвали:
Каква би била причината за отново породените течове?
Каква е причината за поставянето на подложната шайба.
Благодаря ви предварително . Мерси.

Сигурен съм, че течът на скоростите ми е от семеринга на избирача на скоростите. Тъй като вилката в края е с разшерение, как се сваля тя, как се задържа в скоростната кутия/на шлици или на конус/.
Благодаря ви предварително.


Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mmv » Пон 11 авг 2008 20:37


колега не разбрах точно откъде тече масло, но ако е от чашките на диференциала(там където ляга вътрешното каре) или тече от тапата, която е в чашката или ако сменил семерингите и след известно време пак
протича- лагерите на диференциала са заминали или по точно леглата им.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94, Ивайло Димов и 285 госта