Карбуратор Pierburg 2Е2 и неговия автоамтичен смукач

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Карбуратор Pierburg 2Е2 и неговия автоамтичен смукач

Мнениеот mad_doctor » Сря 24 ное 2004 16:31


Става дума за 2-ка 1.6 EZ. Който има тази кошница да каже сега на студеното как са му оборотите. Значи на мен си се струват бая височки докато загрее..кажете може ли да се регулира до колко оборота да качва като е студена? Знам, че май ако оборотите паднат под 700 и то веднага ги вдига...въпроса е дали може да се регулира на колко да ги вдига, защото на мен първите 10-ина минути ако не и повече ги държи в диапазона 1200-1400...чак като стрелката за температурата стигне до средата почват леееко да падат, но да паднат под 1000 трудно, защото неможе да загрее толкоз в тоя студ. Нормално ли е това? Кажете, че нещо чувствам как бензина отлита :) Освен това кажете тактики да се направи да загрява по-бързо колата..




Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 24 ное 2004 17:04


Ние с теб говорихме, ама пак да ти кажа.
Първо - няма такова нещо като паднат оборотите под 700 да се вдигат сами. Поне не в карбуратор 2е2.

Нормално е да се вдигат до 1500 сутринта. Те падат в зависимост от нагряването на охладителната течност. Примерно за 5 минути трябва да паднат.
По принцип, може и да се регулират, ама трябва с картинки да ти покажа къде, иначе няма да разбереш.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 24 ное 2004 17:14


Значи те хубаво се вдигат първите 5 минути, но при мен си седят на около 1100-1200 даже след 10-15 минути...което ми се вижда малко ненормално (стрелката за температурата е на средата и дори малко след средата, а те не падат дори на 1000)... а иначе това дето ги дига автоматично..при мен малко след като съм я запалил като я оставя и оборотите падат под 800 за част от секундата и след това веднага се вдигат над 1000..това се повтаря 2-3 пъти и после престава и си ги ръга там на 1400...пфууу...


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 25 ное 2004 9:36


Това дето падат и се качват оборотите в началото е от друго - от въздушната клапа, която пък се управлява от вакуум и от биметална пластинка, и като загрее колата клапата се отваря напълно.

За твоя проблем:
Изображение
http://www.aquariumbg.com/temp/2E21.jpg

Ако имаш още въпроси - другата седмица като се върна :lol:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 11:34


Мани не ми говори за въздушни клапи :) Онзи ден смених вакуумния регулатор на клапата тъй че поне този проблем е оправен. Но виж тия обороти....тия схемички нещо не са ми съвсем ясни, така че ще чакам като се върнеш :)


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

2Е2

Мнениеот dendini » Чет 25 ное 2004 12:03


Ще исползвам темата да задам един вапрос и аз за този карбуратор...
Зна4и скоро забелязах 4е те4е по малко бензинец от една п*шка, дето според Haynes руководството е "accelerator pump", и се събира на вх. колектор. Колата е карана цяло лято на газ.

Някой има ли идея къв може да е проблема...евентуално мога ли сам да си го реша?
Този сервиз в София на ул.Козлодуй бива ли го ?
И един малко тъп вапрос но ще го задам : Дали мога да им донеса само карбуратора за ремонт 4е колата е в провинцията( в смисал дали нема да ми се изсмеят...)

10х предварително


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 25 ное 2004 12:11


Ако само това ти е проблема, отиди и си вземи от Козлодуй нов комплект за ускорителната помпа и си го смени.
Само виж дали накрая е със съчма или друго. Щото са 2 вида.

Ако е за диагностика ...аз лично, никак, ама никак не съм доволен.
Има един единствен човек, който наистина го знае тоя карбуратор там, но най често работят някакви чираци, които ми направиха разхода 14/100!!!!

А да занесеш само карбуратора...?! Не може да се настройва карбуратор без двигател.
ОСвен и него да вземеш :lol:


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Чет 25 ное 2004 12:34


10x за отговора GL :)
Май най-добре е да отида наместо там(ако не се запаля при стартиране на машината:), 4ираци или не, все ще са по- светнати от мен...освен ако няма някъде по-добър сервиз - сподели ако знаеш.
Пък и имам и съмнения 4е и други неща не са му наред по карба...има едно вакуум4е което е зака4ено за втората клапа и ми се струва 4е е здало багажа - кво прави то всъшност?
а дали можеш да ме ориентираш в цените:
комплект уск. помпа + този вакуум = ?лв


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 25 ное 2004 13:18


Ами аз взех цял комплект за 20-на лева. Има и уплътнения и клапанче за поплавъка и гумички.

А иначе - за кой вакуум става въпрос, за този който управлява първата дроселна клапа (трипозиционния блок) или този за втората.
Ако е за втората...спокойно може да я изключиш. Хем ще ти харчи по-малко, е, ще падне малко мощноста, ама не е фатално :lol:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 14:58


Егааати карбуратора! :( Само некви вакуумчета, там незнам си какво регулирай сто неща то как да работи като хората...то си е казано...колкото по-просто толкоз по-добре :)


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 25 ное 2004 15:56


Golf 2GL написа:Това дето падат и се качват оборотите в началото е от друго - от въздушната клапа, която пък се управлява от вакуум и от биметална пластинка, и като загрее колата клапата се отваря напълно.


А, а, тамън - я ме светни мен как става тая далавера, че го имам следния проблем - паля (чакмак), вдига обороти, тръгва да ги сваля и гасне веднага (около 1-1.5 сек. цялата процедура). Паля пак (раз), вдига обороти, сваля ги и пак гасне. Пак паля (веднага), вдига обороти, сваля ги и аха-аха да изгасне, но си ги вдига и след това няма проблем.... А този проблем го има само ако е студено, и колкото е по-студено, толкова е по-зле... Идеи? Регулиране на нещо си? Ако мога сам да си го направя, още по-гот, щото ако ида да ми го регулират някъде - един ден без кола (поне)... :roll:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 16:10


Хаха :) Змей! Какво да ти кажа :) Тоз проблем и аз го имах и то е от вакуумния регулатор на въздушната клапа...или е преебан (скъсва се една мембрана и не държи вакуум) или не е регулиран...в моят случай беше отшъл и се сменя цялото защото е капсуловано...54 лева ми струваше на мен тая дивотия оригиналана на Pierburg.
Виж на сайта на клуба има в раздел често задавани въпроси има как да провериш дали работи или не...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 25 ное 2004 16:37


Пу, не с лошо, сменях го тоя прословут вакуумен регулатор май месец... Ще погледна, мерси... :wink:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 18:37


Еми виж там някое от маркучетата за вакуумите да не изпуска, а пък и тъпия регулатор може да не е регулиран :) Нали се върти там с един шестограм, но аз голяма разлика не виждам като го въртя...ако разбереш нещо за мистерията "паля, качва обороти и после гасне" казвай :)


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 25 ное 2004 19:24


Стигам до извода че тези карбуратори на голф 2 EZ 2E Pierburg дефектират при всички.При мен мистерияте е че в студено време колата държи около 2000 оборота от самото запалване и през цялото време.Смукача се изключва след 5-тата минута но колата продължава да държи много високи обороти.Закарах го в Юнитрейд Х и там изулираха едно вакумно маркуче и оборотите се оправиха но колата започна да се дави и всъщност нищо не направиха.Свалих карбуратора,изчистих го основно с препарат и помпа,смених всички вакумни маркучи и нищо.Сега колата не работи,задавена е и незнам какво да правя.Някакви майстори ми бяха казали че биметалната пластина била прецакана но след като дадох 100тина лева за нея се оказа че не е от това.Добре че успях да я върна и да си взема парите обратно.Веднага давам на някой 15лв. ако успее да каже от какво е проблема и да го елиминира.Но досега няма майстор който да се е справил.Незнам какво да правя а виждам че всички имат проблеми с карбураторите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 257 госта