Pierburg 2E2 платно на "икономайзера"?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Pierburg 2E2 платно на "икономайзера"?

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 17:27


Била прецакана тази джунджурия дето е оградена по-долу с оранжево и заради нея колата ми тресе и се дави като е студена. Възможно ли е да е от това и каква е фукнцията на сътветната измишлиотина?

Изображение




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 17:37


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 17:38


Абе работата е, че това го пробвах и оборотите въобще не се стабилизираха, ами колата си загасна :( Колко трябва да я поотворя още клапата? аз я отварям още малко, но не докрай и колата просто си загасва


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 17:40


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 17:42


Тя иначе като запаля студена е отоврена около 4-5 мм (на око), но като я отворя още малко не става нищо..продължава да тресе и изгасва..а напоследък съвсем зле стана..като е студена и карам, подавам газ и тя въобще не върви, тресе и се дави и това продължава от 5 до 10 минути в зависимост от студа и после като позагрее (малко след бялата скала в началото на идикатора) и се оправя и оборотите се вдихат над 1000...ходи разбери...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 17:44


Е добре ако поотворя клапата и оборотите не се вдигнат?? какво означава? Майстора каза, че ги бил регулирал да са високи като е студена, но тогава пък си седели на 2000 дори като загрее и вклучи перката даже...и затова ми каза, тая ампула, че била сдала + платно на тоя икономайзер или каквот е там


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 17:51


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 17:52


Точно така звучи, но като загрее малко и почва да си върви като пушка! Все едно не е било...аз затова се чудя какво е..нали ти казвам моят майстор какво каза, ама знам ли...тва платно е 12,80 лева, а тъпата ампула е 72 лева ей сега се обаждах..ако не е от тях ще се гръмна


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 17:54


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 17:55


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 17:58


Еми да, ама нещо ме е страх да я свалям сам тая ампула, а пък майстора неще да се занимава, защото каза, че е 101% сигурен, че не работи, а пък Ваското1 може чак другия уийкенд и аз направо ще изкрейзя...чудя се какво да правя, а така неможе да се кара като застудее...супер дразнително е, само ми свиркат отзад, карам в десното платно като каруца и вече като съм на път да пристигна там закъдето съм тръгнал и йеее оправя се..


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 18:00


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 18:03


Ами ако е само това утре мога да се заема! Но ще прегледам схемата пак да видя, че да не стане като отвъртя това железното да изпадне долу тая ампула и ще му *** майката


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 18:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:07, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 18:07


Нещо ми се видя трудно достъпно мястото, а пък не ми се разкача нищо друго по карбуратора, но ще пробвам утре...пък за това платно на тоя икономайзер или каквото е...никой нищо не знае



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jorogrp, simo7, speedvw и 238 госта