Ами не знам какво стана с предишния ми пост ?
Май е заради латиницата, но такива са правилата !
Извинявам се !!!
Та по темата:Фаровете ми светят много слабо1
Почти като на стара Лада!
Дайте съвети !
Отново фаровете на Пасат
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
нали Васил ти отговори
звънни му
звънни му
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
Канех се да пусна нова тема, но май и тук е подходящо.
Моля хвърлете по едно око и си кажете мнението, става ли?
http://www.za.ru/show_article.pl?&ida=24480
Чудя се дали да рискувам и да започна със шкурката както препоръчват в статията. Не знам и каква полировъчна паста да използвам на края. Абе изобщо, ако някой е правил подобно нещо - моля да сподели опита си.
Моля хвърлете по едно око и си кажете мнението, става ли?
http://www.za.ru/show_article.pl?&ida=24480
Чудя се дали да рискувам и да започна със шкурката както препоръчват в статията. Не знам и каква полировъчна паста да използвам на края. Абе изобщо, ако някой е правил подобно нещо - моля да сподели опита си.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
(Ще напиша какво знам по въпроса пък Ваското може и да ме поправи после )
Контакта за дългите светлини е на пластина с времето и стареенето пластината се "отвръща" и не само механично но и топлинно. Причината за това е тока който протича през контакта на ключа.
Схемата е следната (оригинално):
+ о----о/ о-----(Л)----|
Л - лампа
--| - маса
-о/ о- ключ за дългите светлини
Целия ток които се консумира преминава през ключа. С времето преходното съпротивление на контактите му се увеличава ( дори незначително), следователно тока през дългите светлини намалява.
Ефекта
- "мизерни" дулги светлини.
- когато се изпозват малко по-дълго - изключват, когато се "поохладят" пак се включват.
Всичко това се отстранява елментарно когато се постави реле с нормално отворени контакти.
Какво имаме вече? Тока които минава през ключа е милиампери и изобщо не се влияе от преходното му съпротивление, както и контакта не се нагрява.
Слемата е следната:
+ о----о/ о----/\/\/\/\/\----------|
+ o-----------------||------(Л)----|
където:
--/\/\/\/\/\-- - намотка на релето
--||--- - контакти на релето ( нормално отворени )
Следствие:
Никакви грижи с дългите
Успех.
П.С. Ако модераторите преценят могат да го раделят като отделна тема.
Контакта за дългите светлини е на пластина с времето и стареенето пластината се "отвръща" и не само механично но и топлинно. Причината за това е тока който протича през контакта на ключа.
Схемата е следната (оригинално):
+ о----о/ о-----(Л)----|
Л - лампа
--| - маса
-о/ о- ключ за дългите светлини
Целия ток които се консумира преминава през ключа. С времето преходното съпротивление на контактите му се увеличава ( дори незначително), следователно тока през дългите светлини намалява.
Ефекта
- "мизерни" дулги светлини.
- когато се изпозват малко по-дълго - изключват, когато се "поохладят" пак се включват.
Всичко това се отстранява елментарно когато се постави реле с нормално отворени контакти.
Какво имаме вече? Тока които минава през ключа е милиампери и изобщо не се влияе от преходното му съпротивление, както и контакта не се нагрява.
Слемата е следната:
+ о----о/ о----/\/\/\/\/\----------|
+ o-----------------||------(Л)----|
където:
--/\/\/\/\/\-- - намотка на релето
--||--- - контакти на релето ( нормално отворени )
Следствие:
Никакви грижи с дългите
Успех.
П.С. Ако модераторите преценят могат да го раделят като отделна тема.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
всичко е вярно юлка-нема а се пуашиш...
тая операция обаче се обезсмисля/подлага на риск ако решите да слагате по мощни крушки-80/100; 90/100 защото има риск за кабелите които оригинално са 1-1,5 мм2.
за целта се опъва нова инсталация на мястото на съществуващата с кабели 2,5 мм2 които вече 100% са застраховани от нагряване/прегряване с по ячки консуматори. наличната инсталация се елиминира и новата идва много козметично издържано на нейно място-тук могат да се изкажат тези при които операцията е факт...
процедурата включва и късите-не само дългите и ефекта е "бел ден".
отнема малко средства и няколко часа време.
релетата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат вътре поради ред причини-влага; механични повреди; залепване на контактите=възможност да ги почукнеш и да се разлепят...и все в тоя дух.
абе да кажат препатилите-аз съм само изпълнител...
тая операция обаче се обезсмисля/подлага на риск ако решите да слагате по мощни крушки-80/100; 90/100 защото има риск за кабелите които оригинално са 1-1,5 мм2.
за целта се опъва нова инсталация на мястото на съществуващата с кабели 2,5 мм2 които вече 100% са застраховани от нагряване/прегряване с по ячки консуматори. наличната инсталация се елиминира и новата идва много козметично издържано на нейно място-тук могат да се изкажат тези при които операцията е факт...
процедурата включва и късите-не само дългите и ефекта е "бел ден".
отнема малко средства и няколко часа време.
релетата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат вътре поради ред причини-влага; механични повреди; залепване на контактите=възможност да ги почукнеш и да се разлепят...и все в тоя дух.
абе да кажат препатилите-аз съм само изпълнител...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vaskoto1 написа:
релетата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат вътре поради ред причини..................
Не съм много съгласен с монтажа на релетата вътре поради : по дълги кабели и по-голямо време за нова инсталация.Има херметични кутийки в които да се монтират релетата. Може и със силикон допълнително да се обмажат.При монтаж в двигателният отсек кабелите са много къси/ плюсовете директно от акумулатора през предпазител/. Снопчетата стават компактни. Правил съм такъв монтаж на 2 Голфа , 1 Пасат и на някои соц.возила.
релетата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат вътре поради ред причини..................
Не съм много съгласен с монтажа на релетата вътре поради : по дълги кабели и по-голямо време за нова инсталация.Има херметични кутийки в които да се монтират релетата. Може и със силикон допълнително да се обмажат.При монтаж в двигателният отсек кабелите са много къси/ плюсовете директно от акумулатора през предпазител/. Снопчетата стават компактни. Правил съм такъв монтаж на 2 Голфа , 1 Пасат и на някои соц.возила.
- Rado
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:всичко е вярно юлка-нема а се пуашиш...
тая операция обаче се обезсмисля/подлага на риск ако решите да слагате по мощни крушки-80/100; 90/100 защото има риск за кабелите които оригинално са 1-1,5 мм2.
за целта се опъва нова инсталация на мястото на съществуващата с кабели 2,5 мм2 които вече 100% са застраховани от нагряване/прегряване с по ячки консуматори. наличната инсталация се елиминира и новата идва много козметично издържано на нейно място-тук могат да се изкажат тези при които операцията е факт...
процедурата включва и късите-не само дългите и ефекта е "бел ден".
отнема малко средства и няколко часа време.
релетата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат вътре поради ред причини-влага; механични повреди; залепване на контактите=възможност да ги почукнеш и да се разлепят...и все в тоя дух.
абе да кажат препатилите-аз съм само изпълнител...
Ако са по две релета на фар едно за каси и едно за далги залепване няма как да се получи и може да се сложат и от пред при двигатела
Релетатат са от по 40/20/15 ампера кабела 2.5 квадрата изкарва 8 ампера такаче ядове нема.А сметката е лесна ампеража по волтажа прави мошноста тоест с този кабел да си садереш газа повече от 100 вата нема кйак да изкараш,то нали това е идеята в краина сметка това е ...
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 06 юни 2005 9:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Шумен
След поставяне на релета изникна малък проблем
Поставих релета на Пасата като прекъснах кабелите малко преди влизането им в буксите преди фаровете.
На близката до акумулатора страна идващите от бушоните кабели включих към управляващата намотка съответно на реле за къси и дълги светлини. От акумулатора дирекно през бушони 15 А захраних съответно късите и дългите светлини през релетата.
Проблема е, че сега при запален двигател при включване на светлините още в положение на ключа "габарити" ми светят съответно късите или дългите. Това означава, че по кабелите идва достатъчно ток да захрани и задържи релето включено.
Ако някой има идея да помогне, защото при забравен ключ в положение "габарити" може да бъда изненадан неприятно.
На близката до акумулатора страна идващите от бушоните кабели включих към управляващата намотка съответно на реле за къси и дълги светлини. От акумулатора дирекно през бушони 15 А захраних съответно късите и дългите светлини през релетата.
Проблема е, че сега при запален двигател при включване на светлините още в положение на ключа "габарити" ми светят съответно късите или дългите. Това означава, че по кабелите идва достатъчно ток да захрани и задържи релето включено.
Ако някой има идея да помогне, защото при забравен ключ в положение "габарити" може да бъда изненадан неприятно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта