Хора, от тоя карбуратор 2Е2 вече лошо ми става. Пусна ми един приятел мухата да сложа инжекцион. Какви проблеми могат да произтекат от това?
Значи, говорихме си с него, че така (най-сетне) ще мога да извадя реалната мощност от двигателя. Лошото е, че тя ще се покачи над фабричната, което ще натовари повече останалите части, но ще става дума за леко повишаване, та не би трябвало да се сменят с по-здрави.
Не говоря изобщо за смяна на цялата глава - от 16V, щото тогава... разисквана беше вече тази тема.
Как ви се вижда идеята, много ли е скъпа за реализация и правена ли е изобщо?
Смяна на 2Е2 с инжекцион?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
NovobranecGT написа:За какъв автомобил говорим и с какъв мотор е?Аз си мисля, че най-евтиния вариант за инжекцион е да се сложи механичен, ама и той си има недостатъци Колегите да кажат...
Колата е 1,8 GT, карбуратор 2Е2. Точно какъв е моторът не мога да посоча, защото е изгниличко там. Какво ще рече механичен инжекцион? Чувал съм и моно-инжекция, и пълна инжекция, ама все нищо не ми говори (все още)
А, да - и голфът е двойка
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Pichaga написа:за инжекцион не знам, но една приятелка с тоя любим карб, след като баща й ходи 2 години по майстори и не го оправиха, намери на старо карб. от 1,6 обикновен и го смениха, сега се хвали че града спи....
а за инжекцион комп, датчици, дюзи.....скъпо ми се струва
Идеята беше да се вземе от накоя морга само инжекцията - ако е катастрофирал, горната част на двигателя се предполага, че няма да е натрошена... (?)
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:07, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
vw_golf_2_Memphis написа:понеже преди 2 дена питах Васко колко ще ми струва пт карб на моно ижекция...
виж какво ми отговори:от карб на моно да се преправи ще ти трябва:
гърне с ламбда-50
ламбда-100-150
комп.-200
датчици по двг-100
"карба" на моното-200-300
тампони, джвъчки-200
работа-400
ми най общо и най грубо...
може и малко по евтино да е и малко по скъпо-не знам като се запазарува-ще се разбере.
разлика в мотора и вървенето-никаква
разлика в харченето-почти никаква
смисъл.....?
това са 1400лв :
не се захващай изобщо.
Ааааааааааа, ама тия цени са страшно завишени
ECU-то на старо е 50лв
Ламбда сонда - 98лв без отстъпка(с отстъпка и по-евтино)
за другите неща долу-горе цените са такива(ламбдата е в изпускателния колектор)
Ако мислиш да я правиш моно просто си търсиш катастрофирала кола с такъв мотор и за около 500-1000лв може да се намери, ама цената зависи от продавача и от състоянието на мотора.Виж колегата Vento какво е написал за неговото моно......аз мисля, че има много голяма разлика във вървежа и в разхода
Както и да е, винаги може да се намери цял оборудван мотор на добра цена, но остава ти да си решиш дали си заслужава играчката и парите
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topm ... f1=details
Примерна обява за катастрофирала кола с добър двигател, който плаче да бъде купен и имплантиран в Голф 2
Ако не ме лъжат очите цялата кола са продава само за 1000лв :
Примерна обява за катастрофирала кола с добър двигател, който плаче да бъде купен и имплантиран в Голф 2
Ако не ме лъжат очите цялата кола са продава само за 1000лв :
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
MK2 написа:Решението което може да се смята за удачно е да се сложи газова уредба за 300лв. с гаранция!Забравяш за карбураторния проблем на голф2!
Имам газова уредба. Ама ту върви, ту не дърпа добре...
Представях си, че смяната с инжекциона ще излезе много по-евтино от тези четирицифрени суми...
Обявата за Сирокото е доста интересна - като му погледнаеш джантите само как са наточени... Само пари да има човек
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мдаааа. Това с газовата уредба и аз го пробвах.
За съжаление, и при мен няма ефект (за вървенето).
Но това зависи от начина на монтаж на плочката.
При мен е монтирана отгоре и....се ползва целия карбуратор
Има междинни плочки, които се монтират между първата и втората степен. Тогава би трябвало да е по добре.
За съжаление, и при мен няма ефект (за вървенето).
Но това зависи от начина на монтаж на плочката.
При мен е монтирана отгоре и....се ползва целия карбуратор
Има междинни плочки, които се монтират между първата и втората степен. Тогава би трябвало да е по добре.
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 2GL написа:Мдаааа. Това с газовата уредба и аз го пробвах.
За съжаление, и при мен няма ефект (за вървенето).
Но това зависи от начина на монтаж на плочката.
При мен е монтирана отгоре и....се ползва целия карбуратор
Има междинни плочки, които се монтират между първата и втората степен. Тогава би трябвало да е по добре.
Можеш ли да ми обясниш нещо повече за тези "плочки"? Какъв им е принципът на действие?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 188 госта