Тампон на карбуратор "опечен"
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Тампон на карбуратор "опечен"
..............
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:23, променено общо 3 пъти.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
..........
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:24, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
В събота сменяхме този тампон под моноинжекцията на 1.8 (ABS Двигател Голф3) цената беше 40 лв от Ауто +
Този който свалихме беше Френски.
По същия начин изпечен (направо се разпадаше отдолу, О пръстена (гумен) беше кото сопол. Смуче въздух и има нестабилни обороти на празен ход даже понякога колата гаснеше. Сега е добре.
П.П. къде живееш?
Този който свалихме беше Френски.
По същия начин изпечен (направо се разпадаше отдолу, О пръстена (гумен) беше кото сопол. Смуче въздух и има нестабилни обороти на празен ход даже понякога колата гаснеше. Сега е добре.
П.П. къде живееш?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
brabus написа:В събота сменяхме този тампон под моноинжекцията на 1.8 (ABS Двигател Голф3) цената беше 40 лв от Ауто +
Този който свалихме беше Френски.
По същия начин изпечен (направо се разпадаше отдолу, О пръстена (гумен) беше кото сопол. Смуче въздух и има нестабилни обороти на празен ход даже понякога колата гаснеше. Сега е добре.
П.П. къде живееш?
Много странно, моя е в доста добро състояние за възрастта си, дори не е загубил еластичност hmmmm
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
NovobranecGT написа:Много странно, моя е в доста добро състояние за възрастта си, дори не е загубил еластичност hmmmm
Този даже беше мазан със силикон отдолу, чистихме го от всмукателните колектори - джамбазка работа.
Той и този изглеждаше добре - клатеше си се цялата моноинжекция (в рамките на разумното де) и даже имахме съмнения дали е от него, до момента в който го свалихме и го видяхме отдолу.
- dimpex_01
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте,
докато сте на тема карбуратори, бих искал да питам. На какво може да се дължи, че около карбуратора ми е мокро и мазно (върху колекторните тръби към двигателя)? Аз съм с 1,6 карбуратор 2EE, двигател PN. Също така на празен ход има моменти когато оборотите падат под нормалните 900 за момент на 500-700 и след това се връшат на 900 или гасне.
докато сте на тема карбуратори, бих искал да питам. На какво може да се дължи, че около карбуратора ми е мокро и мазно (върху колекторните тръби към двигателя)? Аз съм с 1,6 карбуратор 2EE, двигател PN. Също така на празен ход има моменти когато оборотите падат под нормалните 900 за момент на 500-700 и след това се връшат на 900 или гасне.
Здравейте,
докато сте на тема карбуратори, бих искал да питам. На какво може да се дължи, че около карбуратора ми е мокро и мазно (върху колекторните тръби към двигателя)? Аз съм с 1,6 карбуратор 2EE, двигател PN. Също така на празен ход има моменти когато оборотите падат под нормалните 900 за момент на 500-700 и след това се връшат на 900 или гасне.
Провери си въпросния тампон под карба(най - вероятно от там смуче въздух и ти играят оборотите на празен ход). За мокрото и мазното виж да не ти изпуска масло от гарнитурата на капака на клапаните. При мен от там са се получи това. Успех!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:46, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:46, променено общо 1 път.
гумен тампон
При мен сащо е заминал и смуче въздух обаче на газ ми вдига оборотите не знам защо.Като го натисна да спре да смуче стават нормални.Сега съм подпрял маркуча дето отива към филтъра и натиска карбуратора и не се чува да смуче и оборотите са добри, но това е временно докато събера пари да го сменя казаха ми 40 лв. Двигатела ми е 1.6 карбуратор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Georgig382 и 205 госта