Тампон на карбуратор "опечен"

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Тампон на карбуратор "опечен"

Мнениеот tyo » Чет 17 фев 2005 0:18


..............

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:23, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Чет 17 фев 2005 0:26


Taмпона ти струва около 20-30лв по симеон. НЕ СИ ВЗИМАЙ ТУРСКИ, мноко са криви и няма смисъл. Сменя се като махнеш карбуратора :) Аз моя го сменях преди 5-6 месеца.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Чет 17 фев 2005 0:40


..........

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Чет 17 фев 2005 9:11


А последствията са, че е харчела повече и е вървяла по спънато в най общи линии. Нищо не би трабвало да се повреди (като ти е поизяден тампона). :)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 17 фев 2005 9:21


В събота сменяхме този тампон под моноинжекцията на 1.8 (ABS Двигател Голф3) цената беше 40 лв от Ауто +
Този който свалихме беше Френски.
По същия начин изпечен (направо се разпадаше отдолу, О пръстена (гумен) беше кото сопол. Смуче въздух и има нестабилни обороти на празен ход даже понякога колата гаснеше. Сега е добре.
П.П. къде живееш?


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Чет 17 фев 2005 11:14


Моя е Bilstein за мойта антична кола беше 27лв.
На турските шпилките които са на тампона са много криви, просто го остави на равна повърхност и виж дали не се клати.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 17 фев 2005 14:28


brabus написа:В събота сменяхме този тампон под моноинжекцията на 1.8 (ABS Двигател Голф3) цената беше 40 лв от Ауто +
Този който свалихме беше Френски.
По същия начин изпечен (направо се разпадаше отдолу, О пръстена (гумен) беше кото сопол. Смуче въздух и има нестабилни обороти на празен ход даже понякога колата гаснеше. Сега е добре.
П.П. къде живееш?

Много странно, моя е в доста добро състояние за възрастта си, дори не е загубил еластичност hmmmm


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 17 фев 2005 14:43


NovobranecGT написа:Много странно, моя е в доста добро състояние за възрастта си, дори не е загубил еластичност hmmmm


Този даже беше мазан със силикон отдолу, чистихме го от всмукателните колектори - джамбазка работа. :x

Той и този изглеждаше добре - клатеше си се цялата моноинжекция (в рамките на разумното де) и даже имахме съмнения дали е от него, до момента в който го свалихме и го видяхме отдолу.


Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimpex_01 » Пет 25 фев 2005 19:56


Здравейте,
докато сте на тема карбуратори, бих искал да питам. На какво може да се дължи, че около карбуратора ми е мокро и мазно (върху колекторните тръби към двигателя)? Аз съм с 1,6 карбуратор 2EE, двигател PN. Също така на празен ход има моменти когато оборотите падат под нормалните 900 за момент на 500-700 и след това се връшат на 900 или гасне.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Пет 25 фев 2005 21:27


Здравейте,
докато сте на тема карбуратори, бих искал да питам. На какво може да се дължи, че около карбуратора ми е мокро и мазно (върху колекторните тръби към двигателя)? Аз съм с 1,6 карбуратор 2EE, двигател PN. Също така на празен ход има моменти когато оборотите падат под нормалните 900 за момент на 500-700 и след това се връшат на 900 или гасне.


Провери си въпросния тампон под карба(най - вероятно от там смуче въздух и ти играят оборотите на празен ход). За мокрото и мазното виж да не ти изпуска масло от гарнитурата на капака на клапаните. При мен от там са се получи това. Успех! :D


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 25 фев 2005 21:52


Може да е масло от капачката! При мен беше от това. Точно както го описваш - колекторите бяха мазни.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 25 фев 2005 22:09


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Съб 26 фев 2005 22:28


каквото и да правя не мож спра теча...

Защо не смениш гарнитурата ама не с коркова а си вземи гумена. Малко е по - скъпа ама държи повече време.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 26 фев 2005 22:34


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hitrec
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гумен тампон

Мнениеот hitrec » Вто 22 мар 2005 19:36


При мен сащо е заминал и смуче въздух обаче на газ ми вдига оборотите не знам защо.Като го натисна да спре да смуче стават нормални.Сега съм подпрял маркуча дето отива към филтъра и натиска карбуратора и не се чува да смуче и оборотите са добри, но това е временно докато събера пари да го сменя казаха ми 40 лв. Двигатела ми е 1.6 карбуратор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Georgig382 и 205 госта