проблем сьс спирачки на в3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

проблем сьс спирачки на в3

Мнениеот slance » Нед 18 мар 2007 7:16


значи след смяна на задните барабани с дискове имам проблем сьс спирането.обезвьздушавам по ред задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво.на изгасен двигател педала е твьрд високо горе,обаче при движение при плавно натискане спира и като продьлжавам да натискам педала пропада малко/в този момент НЕ спира/и след това пак спира,но педала е вече след половината си ход.при напомпване 2-3 пьти спира с педал горе високо без да го има това пропадане.сменил сьм гумичките на задните апарати и жилата на рьчната.малее как го обясних. :oops: някой ако даде сьвет кьде да тьрся причината,ще има Изображение




Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Нед 18 мар 2007 9:30


на запален двигател ли обезвъздушаваш за начало?щото на загасен няма смисъл...?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 18 мар 2007 9:33


що да няма смисъл бе колега??
че то си има технология за тая работа ама трябва да се почете малко.
Иначе всеки е свободен да обезвъздушава как му душа сака.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Нед 18 мар 2007 9:35


ами не знам на загасен двигател, как ще работи спирачната помпа?


Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newgeneration » Нед 18 мар 2007 9:38


Аз имах същия проблем на Пасата.В началото си мислех,че си внушавам,че педала потъва,но след известно време се обедих,че това е факт.При мен се оказа спирачна помпа.Някъде ги рециклирали,но аз отидох и си взех нова за 65 кинта.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 18 мар 2007 10:20


smurf написа:ами не знам на загасен двигател, как ще работи спирачната помпа?

1.Долива се в резервоарчето спирачна течност до нормалното ниво.
2.почистват се щуцерите за обезвъздушаване от прах и кал.
3.върху главата на щуцера се поставя тръбичка-да влиза плътно и по възможност прозрачна а свободния и край се пуска в някакъв съд пълен със спирачна течност така че долния край на тръбичката да е потопен.
4.натиска се няколко пъти педала на спирачката да се създаде налягане в системата,педала трябва да стане по твърд.
5При натиснат до край педал на спирачката, помощник трябва да развие половин оборот щуцера и бавно да натиска педала на спирачката и бавно да го отпуска.Това ще накара течността,заедно с въздуха да се излива от системата през тръбичката в съда с течността.
Това се повтаря докато не започне да излиза от тръбичката чиста спирачна течност без мехурчета въздух в нея.Задържа се педала на спирачката натиснат и се завива щуцера през това време.
6.РЕДА НА ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ Е:
Задно дясно-Предно ляво колело = първи контур
Задно ляво-Предно дясно колело = втори контур


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Нед 18 мар 2007 10:24


то това ясно колега, аз така процедирам, но на запален двигател, пробвал съм на загасен, има разлика
п.п. не съм го правил на пасат, просто предполагам че спирачната система е идентична при всички автомобили
п.п. колегата го е правил по друг ред на колелата, може там да му е проблема


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 18 мар 2007 10:34


Може и да си прав,така системата потдържа постоянно налягане .:beer .Дано да е това проблема на колегата че иначе...
Не се е оплаквал преди да смени барабаните с дискове така че изключвам помпа. Нека опита пак по правилния начин


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 мар 2007 14:00


Ако е загасен двигателя пак си бачка помпата с малката разлика че е доста по-трудно да помпа а и при запален с по-леко усилие прекарва през системата по-голям дебит.Иначе практическа разлика за това дали е запален или не е двигателя няма.
По-тънкия момент е колко време системата е седяла без течност (аз така си пре***х помпата понеже седя седмица-две без течност) и дали е убеден че всичко навсякъде е добре стегнато.Аз на голф го имах този проблем от не достатъчно затегната пробка отзад на едното задно апаратче и то такъв случай че течност не тече ама въздух дърпа и като си натиснал педала в момента на пускане дръпваше въздух и при следващо натискане го имаше момента с неефективната част от хода на педала докато го изкара а същевременно не течеше течност.
Успех!


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

ие

Мнениеот slance » Нед 18 мар 2007 14:02


сега ще пробвам /правилния ред/и ще видиме има ли резултат.като смуча от маркуча за вакуум на сервото трябва ли да се задьржа вакуума от мембраната.имам чувството че като натискам педала се чува свистене леко в купето.


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

re

Мнениеот slance » Нед 18 мар 2007 15:58


май работата отива на нова помпа.утре взимам 1 пьк да видиме ще има ли ефект.каква марка ще препорьчате?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 18 мар 2007 16:49


smurf написа:на запален двигател ли обезвъздушаваш за начало?щото на загасен няма смисъл...?

ти утрепа коня с лопатата...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 мар 2007 20:09


Лично аз съм се наплашил много от ментетата по магазините и каквото мога си рециклирам така че според мен си рециклирай старата,първо е много по-евтино (20-25лв.) и второ 100% става много по-истинска от някоя прележала 100 години в магазин за части,прилично ръждясала вътре и с удървени гумички.
Аз моити помпи си ги рециклирам в шлайфбазата в Княжево и хората си и шлайфат вътре цилиндъра за да махнат ако има язвички и след това по новия размер си правят гумички (не слагат готови а си правят на място) и си дават една година гаранция и честно казано вече 3-та година помпата си бачка на 6.


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

re

Мнениеот slance » Пон 19 мар 2007 19:21


след смяна на помпата всичко си дойде на мястото.сьвпадение е че сдаде багажа точно след смяна на задния мост.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: min4o и 279 госта