Колеги наскоро, преди 500-600км смених на колата(Пасат Б4) спирачната течност.Има ABS автомобила.
Та от известно време педала на спирачките започна да хлътва точно по средата.Все едно нещо като че ли пропада, като в дупка.Иначе спирачки си има, АБС-а си действа.
Да не би нещо тази АБС помпа да се бъзика.Интересното е, че сутрин това нещо го няма, като покарам и тогава се появява.
Да не би нещо с обезвъздушаването да сме сбъркали
Но първите 500-600км вси4ко си беше добре.
Дайте съвети, от какво може да е.
Пиша в основния щото и на голф предполагам е същата система.
Странно хлътване на педала на спирачките(ABS)
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
zfa159 написа:WasteLand_TD написа:и така попрочетох, но не разбрах кое му е странното
Ами аз така и не открих навремето като рових тема как точно се прави ама наскоро в една четох само изказването "с АБС не се обезвъздушава както си знаем а по по-друг начин" и затова се изказах така
Не се обезвъздушава по познатия начин с АБС на Тевес.При АБС на АТЕ си помпиш или чакаш да изтече .
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ceco_passat B4
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Преди време попитах в тази тема за същото. За жалост все още нищо не съм направил по въпроса:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=53850&highlight=%EF%F0%EE%EF%E0%E4%E0
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=53850&highlight=%EF%F0%EE%EF%E0%E4%E0
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз го имах същия проблем на стария Пасат - оказа се че е дал фира спирачни кран отзад за задните колела и от време на време отваря повече - което отпред се чуства като пропадане на педала в зависимост от това колко точно отваря зависи и колко точно пада педала.Аз успях да го хвана след цял ден седене на един стенд за проверка на спирачки (за ГТП) и чаках да се случи.В момента в който педала леко пропадна ефективността на задните колела се повиши чуствително а на предните остана същата (също като теб течност не губеше).Тогава се разбра къде е работата - реално задницата ти става по-ефективна а предницата не променя ефективността си и затова не усещаш разлика с спирането.Предполагам че при теб се касае за същия проблем. (само да поясня че предишния Пасат няма АБС).
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
този спирачен кран в момента сме го натегнали в максимално отворено положение , все едно колата е натоварена и има чувствителна разлика - спира доста по-добре.Сега видях и темата на passanger.
Възможно и да е от кантара(да се е поразхлабил и той да мърда малко) - въпреки че добре го стегнахме - в най-скоро време го махам.
Не ме е страх че може да блокират задните колела защото колата си има АБС.
ceco_passat_B4,
какви ти бяха симптомите та се е наложило смяна на помпата.При мен всичко си работи - спирачките са много добре, АБС-а работи.Просто като че ли при момента на натискане на педала се получава хлътване на педала с около милиметър,прави едно такова - цък(малко тъпо звучи ама няма как да го обясня).Доста незабележимо(днес баща ми кара колата и не го усети).
Другото е, че като съм натиснал спирачката и дам на контакт(нали там се задейства помпата на АБС-а ли каквото е) педала по-шумно щраква от преди да сменим спирачната течност.Може и да си внушавам.
Говорих с познат и казва, че може разни боклучета да са застанали, след смяната на течността ама на мен не ми се вярва.Сутрин това мини-пропадане(така да се каже) го няма, идва след като покарам малко.
Преди смяната на течността такива хлътвания, цъквания и ала-бала - нямаше.
Възможно ли е новата течност да е показала проблема - вече като е прочистила системата.Не ми се вярва съвпадението - смяна на течност, а помпата се прее..ва
Възможно и да е от кантара(да се е поразхлабил и той да мърда малко) - въпреки че добре го стегнахме - в най-скоро време го махам.
Не ме е страх че може да блокират задните колела защото колата си има АБС.
ceco_passat_B4,
какви ти бяха симптомите та се е наложило смяна на помпата.При мен всичко си работи - спирачките са много добре, АБС-а работи.Просто като че ли при момента на натискане на педала се получава хлътване на педала с около милиметър,прави едно такова - цък(малко тъпо звучи ама няма как да го обясня).Доста незабележимо(днес баща ми кара колата и не го усети).
Другото е, че като съм натиснал спирачката и дам на контакт(нали там се задейства помпата на АБС-а ли каквото е) педала по-шумно щраква от преди да сменим спирачната течност.Може и да си внушавам.
Говорих с познат и казва, че може разни боклучета да са застанали, след смяната на течността ама на мен не ми се вярва.Сутрин това мини-пропадане(така да се каже) го няма, идва след като покарам малко.
Преди смяната на течността такива хлътвания, цъквания и ала-бала - нямаше.
Възможно ли е новата течност да е показала проблема - вече като е прочистила системата.Не ми се вярва съвпадението - смяна на течност, а помпата се прее..ва
- ceco_passat B4
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ceco_passat B4 написа:Значи в моя случай я разглоби майстор-помпаджия и по тялото на помпата имаше язви.Той каза,че помпите на пасатите са едни от слабостите им и да си вземеш втора ръка е рисковано.Като я замених с нова проблема се реши: няма пропадане,спира перфектно.
Варианта да се рециклира с пренарязване на цилиндъра (с друг диаметър) и изработени по този диаметър гумички не е ли ценово по-приемлив?
Пък и като купиш друга никой не знае колко време е седяла в мазето и е събирала влага и е образувала язви (те язвите се получават от кофти спирачна течност и от влага - т.е. и с остаряването понеже е неизбежно).Иначе системата щеше да се нуждае само от подмяна на гумички веднъж на 100 години като се сцепят или се втвърдят ужасно много.
Аз лично не бих рискувал да си купя чисто нова помпа (без значение колко струва понеже това е по-малкия проблем) защото незнам какво си купувам и че утре няма да ме остави да се смажа някъде или в някого....лично мнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petar_a и 230 госта