Пак проблеми с Pierburg 2Е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Пак проблеми с Pierburg 2Е2

Мнениеот tyo » Съб 28 май 2005 23:18


Днес както си карам извънградско усещам че Голфето нещо кара на "автопилот".
Десен мигач спирам на една отбивка и направо се изненадах - натискам съединителя а двигателя държи някаде около 3000 оборота :idea: Шаш от всякаде - викам това е от газта (преди 10-тина дни монтирах газова уредба) обръщам на бензин,същата работа :cry:
Как се прибрах не е истина - на автопилот,не натискам педала на газта а колата си върви с 80км :shock: :shock: :shock:
Пристигам в къщи и направо в гаража.Поразгледах карбуратора и забелязах че:
Изображение
не ще да се прибира назад,един съсед има същия като моя Голф.При него като запали и то се прибира навътре,не много но видимо поне 7~9mm.Смених няколко маркучи на вакума с нови и оборотите намаляха,пак са високи (около 1100~1200) но значително по-добре от преди.
Дайте съвет! Благодаря предвърително!

Последна промяна от tyo на Съб 28 май 2005 23:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 28 май 2005 23:28


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Съб 28 май 2005 23:49


vw_golf_2_Memphis написа:....Над 80лв майче беше... :cry:


е*ах го :x Ще го сменя целия карбуратор май :wink:
Memphisе от тези ли двeта се гласи A-D ?
Изображение
Този 3-точковия модул не е ли свързан към вакума.
Щото не съм съвсем сигурен в вакумните си маркучи.
Утре ще ги сменя мсичките да видя как ще работи.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 28 май 2005 23:58


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:53, променено общо 1 път.


KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот KENTAWAR » Нед 29 май 2005 0:07


Имах същия проблем Автопилот на 4000- 4500 оборота само че не питай карал съм само на спирачки. Проблемът при мен беше от това че в това чудо влизат два кабела и единият беше прекъснал и един вид устройството не работеше като си смених клемите и сега е пушка. Пък и след намеса на ВАСКОТО е направо супер.

П.П. дано е това че аз търсих такава част и неможах да намеря.

Последна промяна от KENTAWAR на Нед 29 май 2005 0:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Нед 29 май 2005 0:08


vw_golf_2_Memphis написа:.....ако сменяш карб-а свиркай :wink: имам един Кейхин 2 :D


ааа....не тва 2Е2 вече почнах да го "опознавам" :wink:
Memphisе виж какво намерих - нали разбираш руски?

"Вопрос : Машина GOLF-2 1.6л карбюратор 2Е2. При езде иногда резко подскакивают обороты ( более 3000). Потом по мере движения обороты падают. Так может происходит много раз. Иногда же двигатель не желает сбрасывать прогревочные обороты - температура уже нормальная , а на тахометре 3000. Что смотреть в карбюраторе?

Ответ : Обороты повышает пневмопривод дроссельной заслонки. При этом должно казаться, что "кто-то" нажимает на педаль газа. Про устройство пневмопривода уже было поведано ранее. Для того чтобы локализовать неисправность, убедитесь в наличие разрежения в трубочке, идущей снизу карба через тройник на трехпозиционный блок. Если вакуум есть, снимите трубочку, идущую с тройника на термоклапан, с последнего и заткните ее. Если шток не ушел, виноват сам трехпозиционный блок. Необходим ремонт или замена. Если ушел, проблема с термоклапаном. Проверьте напряжение на нем - при включении зажигания должно быть 12.В. Если напряжение есть, клапан на замену. Хотя в принципе обойтись можно и без него. Заткните трубочку, идущую к трехпозиционному блоку и низу карба и все должно быть хорошо"

Това последното най ми хареса :D :D :D


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Нед 29 май 2005 6:54


Това последното може лесно да го провериш.
Палиш колата и както си работи му вадиш кабела. Трипозиционния блок трябва да влезе навътре и колата да загасне.

Е, може и да го свалиш и да го тестваш отделно разбира се.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 29 май 2005 9:59


tyo написа: Изображение

над А има една кръгла глупост с ел. букса и 2 вакуума. от нея зависи дали трипозиционния блок ще исзкочи или ще се държи нормално.
извади вакуумчетата и ги ЗАПУШИ не ги давай накъсо! ако се прибере нормално трипозиционния търси такова нещо. познава се че е прецакано като за единия му край закачиш маркуче и опиташ да засмучеш с уста. когато е топло не трябва да можеш! като го пъхнеш на студено за известно време-трябва да можеш.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Нед 29 май 2005 18:33


vaskoto1 написа:......над А има една кръгла глупост с ел. букса и 2 вакуума. от нея зависи дали трипозиционния блок ще исзкочи или ще се държи нормално. Извади вакуумчетата и ги ЗАПУШИ не ги давай накъсо! ако се прибере нормално трипозиционния търси такова нещо. познава се че е прецакано като за единия му край закачиш маркуче и опиташ да засмучеш с уста. когато е топло не трябва да можеш! като го пъхнеш на студено за известно време-трябва да можеш.


Изображение

Първо благодаря за помоща!
Васко това посочено с червената стрелка ли имаш предвид?
Не съм правил нищо днес,преди малко се прибрах - бях на път.
Тази сутрин Голфа си запали и си държи нормални обороти,а бе с две думи -все едно това вчера не се е случило :roll: Днес имам ~40км на газ,спирах палих няколко пъти отделно вали влагата голяма но няма проблем двигателя си работи перфектно 900~1000 об. :!:

Правих днес други експерименти - махам ел. букса на тази кръглата глупост ефект няма - работи си нормално ДВГ-то. Пробах и с ключе 13 да навия (развия) малко това "А" но пак няма промяна.По мои наблюдения това буталце на трипозиционния блок е излязло 12~15mm и си стои така :wink: Поне аз не забелязвам да се движи :cry:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 29 май 2005 18:49


точно това е нещото. вадене на ел. буксата няма да промени нищо.
вътре има ено нагревателче и една термопластина. идеята на това нещо е когато температурата навън е под 5 градуса термопластината се отвръща и дава 2та вакуума накъсо с което разбалансира трипозиционния и показва пишляка навън за 4 секунди. тогава (на студено) като завъртиш и мотора отначало се изфорсира за тия 4 сек. на 3-4к оборота и после пада до оборотите на смукача-целта е да се даде на механиката време да поеме смукача, да осигури вакуума в зелената сфера и всичко. понеже тая пластина с времето се изкилиферчва почва да пропуска чат пат вакуум между 2та извода и ето ти го ефекта на яките обороти. другата причина е че там попада масълце и пак ефекта е същия.
става спорадично-няма логика. другия път като се случи-просто измъкни 2та вакуума и ги запуши и 2та и виж дали ще се оправят оборотите.
ако не се оправят-честито трипозиционния е сдал. :(


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Пон 30 май 2005 9:20


същата гад е мене това ми е*** мА*** зимата докато го намеря
ходи до васко тои го знае много добре
води се термовременен клапан


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 30 май 2005 9:53


Само да споделя - имах същия (или подобен) проблем преди няколко месеца - паля сутрин и постепенно си качва оборотите към 3 (примерно) и по някое време след около 15-тина минути си ги сваля само на нормалните към 800-900. Както и да е, оказа се, че единият от кабелите за електрическата хуйня около 3-позиционния блок е лошо отрязан. След като го навързах, вече този проблем не се появи... :roll:


gomi
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 30 май 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот gomi » Сря 01 юни 2005 22:16


И аз имам същия проблем,
но моята джаджа е друга - отзад влизат 6 кабела !!! и марку4ите са 2- един от филтъра за въздух-тои влиза отгоре над пло4ката с кабели , втория от карбуратора ( от самото му дъно маи ?!) и жлиза отдолу .....
карбуратора е електронен(поне така ми казаха :) )
Та как да разбера кво се е скапало ?


Noble
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 8:17
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Noble » Чет 02 юни 2005 7:05


gomi написа:И аз имам същия проблем,
но моята джаджа е друга - отзад влизат 6 кабела !!! и марку4ите са 2- един от филтъра за въздух-тои влиза отгоре над пло4ката с кабели , втория от карбуратора ( от самото му дъно маи ?!) и жлиза отдолу .....
карбуратора е електронен(поне така ми казаха :) )
Та как да разбера кво се е скапало ?


Ти си с Pierburg 2EE :shock: :shock: :shock: , по-добре недей пипа нищо сам. Може да е от позиционера на дроселовата клапа, може да е от потенциометъра с кой то се следи положението й ... Може би на тел. 9311075 могат да ти помогнат.


Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Относно Pierburg 2EE

Мнениеот dimpex_01 » Пон 06 юни 2005 12:37


Кажете някакви впечатления за тоя сервиз "Меркурии" на Странджа и Козлодуй за ремонт на горепосочения тип карбуратор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 237 госта