Проблеми с паленето на студено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Проблеми с паленето на студено

Мнениеот Veni » Сря 08 юни 2005 7:23


Здравейте ,
имам проблем който вече една година не мога да разреша.
Преди една година ми монтираха АГУ Ланди на GOLF II, и още от следвашия ден започнаха проблемите със паленето сутрин. Започна се препращане но най-различни "майстори",за чукче, за свещи и т.н. Резултата и до днес е следния:на газ припалва 7-8 пъти и тогава захапе ,а на бензин пак припалва , но на второто въртене пали и колата сетресе докато влезе в обороти. GOLF-а е с автоматичен смукач. Моля дайте съвет къде е проблема.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 юни 2005 8:21


на газ сутрин с 2Е2(карба ти подозирам...) няма да запалиш заради заслонката на въздуха на първа камера-не пропуска достатъчно газ.
на бензин не палиш пак заради същата заслонка кочто има една мембрана да я открехва малко при палене. тя или ти е скъсана (много често срещано явление) или имаш вакуумни утечки.
ако си от софия-звънни да го погледнеме-телефона ми е в сервизи.


Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Veni » Сря 08 юни 2005 8:42


не съм от София.
имаш предвид заслонката която е под въздушната клапа на авт.смукач


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 юни 2005 8:59


vaskoto1 написа: заслонката на въздуха на първа камера.


т.е. заслонката която спира въздуха и преобогатява сместа за смукача!

и като не си от софия-има поле местоживеене-вземи го попълни-ще ни спестиш тъпите въпроси и коментарии...


Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Veni » Сря 08 юни 2005 9:29


За"тъпите въпроси" ще припомня, че някога и ти си тръгнал от тях. Относно вакуумната утечка с манометър ли трябва да се търси или има някакъв друг начин


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 08 юни 2005 9:36


ОФФ топик:
Колега, Ваското визираше "тъпите въпроси" от наша страна да питаме от къде си за да знаем как по-добре да може да помогнем, а не въпросите от твоя страна.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 юни 2005 9:37


vaskoto1 написа: ще ни спестиш тъпите въпроси и коментарии...


на нас а не на тебе... :wink: от сорта на "иди там" "що не минеш да го видиме" и така-абе човек ти изобщо ли не четеш какво се пише? :D

иначе има една черна мембранка с 2 маркуча дето влизат в нея отпред на карба. извади ги и запуши единия а в другия набутай някакво маркуче и дръпни с уста-ако не може да задържи-сменяй!
има и една настройка ама как да ти я опиша мамка му...много е кофти за описание... :cry:


Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Veni » Сря 08 юни 2005 10:15


има черна мембрана , но тя е отзад между карбуратора и купето и в нея влиза един маркуч ?? и отпред има някаква клапа , но мисля че тя е за 2- ра камера


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 юни 2005 19:15


аз не знам защо веднага реших че си с 2Е2 ама ако мотора ти е 1.3 то тогава си със съвсем друг карб 2Е3...
последно какъв ти е мотора?


Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Veni » Чет 09 юни 2005 7:28


извинявай за пропуска - двигателя е 1.3


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 09 юни 2005 8:25


ето!
значи точно тази черната мембрана дето е отзад (в твоя случай) ти прави белята...
пробвай с едно маркуче с уста да видиш дали ще задържи при засмукване-ако не задържи-нова братко...
и друго можеш да опиташ за да си сигурен.
палиш на бензин ама преди това си вдигнал капака и си свалил капака на "тенджерата" на карба.
като почне да се тресе-побутни с някакво нещо клапата да се поотвори и я задръж така-ако изчезне тресенето-сменяй мембраната!
иначе настройката е колко да открехва тая мембрана клапата. ще се ориентираш като го огледаш.
нормалното е да е плътно затворена при неработещ студен двигател и като развърти мотора да създаде вакуум и мембраната да дръпне клапата на около 3-4 мм. светъл отвор.
може за лятото да направиш една шайба която да подпре клапата малко. ще я захванеш за най близкия главен болт на карба.
но зимата така няма да можеш да палиш нормално!
айде пробвай и да докладваш... :D


Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Veni » Чет 09 юни 2005 9:24


OK ще пробвам и благодаря


Veni
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Veni » Пет 10 юни 2005 7:55


и така , дръпнах аз с едно маркуче , клапата мръдна но не се задържа и се върна обратно, това значи ,че сигурно си е заминала. Значи ли това ,че от там ми бяга вакуума и сутрин иапарителя да не може да ми пусне достатъчно газ.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 юни 2005 8:56


да-заминала е.
това значи че сутрин няма кой да ти открехне клапата за въздуха а оттам влиза и газта-няма да запалиш на газ па ако ще...
сменяй или временно я подпри в леко отворено положение.
само ВНИМАВАЙ! подпорката трябва да е стабилно закрепена а не да изпадне от вибрациите вътре и да ме псуваш после! :lol:


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Чет 16 юни 2005 11:07


Здравейте! От известо време и аз имам понякога затруднения с паленето. Мислех че е от дъждовете които валяха, но сега ми прави проблем и когато навън е сухо. Дали проблема е в същата тази клапа? Колата е Golf 2 1.6 (с газова уредба Lovato), мисля че карб-а ми е 2Е2.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 65 госта