Здравейте всички със VW, двигател PN и карбуратор 2ЕЕ. Оня ден се скапа и моя смукач, майстора каза че е заминала мембраната вътре и затуй не се движи буталото. Та той реши проблема като го демонтира и там където се закрепва и регулира жилото на газта подложи едно парче маркуч( все едно е регулирал минималните обороти на двигателя). Така за момента имам 900-1000 оборота и пали нормално, а останалата газ си я подавам аз. Каза, че не очаква да ми се вдигне разхода на бензин, а и аз като поразгледах схемите на смукача мисля тъй. Така че успех и на останалите с този карбуратор и проблеми с него.
P.s.: Докато се врущах към работа след ремонта имаше един недостатък липсата на смукача, при по рязко потегляне колата предърпва, но смятам че ако човек посвикне това няма да е проблем (иначе се форсира добре), а и се пестят пари за тая нова джиджавка (80-130лв-втора ръка, 600-1300лв-нова). И още нещо това че сте тествали всичко по карбуратора и е в норми не значи, че е напълно читаво. При мен на осцилоскопа се видя, че потенциометъра за положение на дроселовата ми клапа си е тръгнал ( от порядъка на 150-200лв). Лек ден, когато тествам и извънградско и засека разхода ще споделя впечатления!!! [/img]
Решение на проблема електронен смукач на "PIERBURG 2EE&
- dimpex_01
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес ходих до СИМЕОН за нов смукач
Снощи като взех да се прибирам се оказа че колата няма мощност и скоростите станаха много куси на 1500 оборота превключвам и днес ходих и си взех читав смукач ( надявам се да изкара поне още толкова). Иначе за извънградско мисля че не е толкова фатално без него, има някакви слаби тласъци но се преживява фаталното е градско. Мога да препоръчам един сервиз където диагностика наистина разбира от карбуратори. Щестата пресечка в ляво по бул. Европа след кръстовището на ОРИОН.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта