За някой кон в повече от двигателя - Оettinger

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За някой кон в повече от двигателя - Оettinger

Мнениеот Tyan » Пон 21 яну 2008 19:14


една полезна иформация за притежателите на GOLF MK3/VENTO, PASSAT и всичкото возило с подобни агрегати на изброените ......
информацията все още е достъпна на сайта на отингер, но вече не се предлага engine tunning за Голф 3 и линковете са премахнати, предполагам скоро нещата ще останат само в архива на фирмата ...... понеже сте сладки реших да я споделя с вас ...струваше ми доста труд да успея да я намеря на сайта им без никакви линкове ;)

ще ви спести доста питания по форума ....за 1.8 всичките съвети са използвани и изпробвани на Вентото и ефекта е много голям .....

чрез следните доработки може да си забързате автомобила, дерзайте ;)

1Z

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/1z.htm

AFN

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/afn.htm

2E-ADY

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/2eady.htm

ABD

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abd.htm

AAM

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/aam.htm

ABS

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abs.htm

ADZ

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/adz.htm




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 21 яну 2008 19:29


Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски :oops:
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен :?:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 21 яну 2008 19:36


dxd написа:Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски :oops:
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен :?:


буквално - преработена глава - всмукателните и изпускателните пътища, техен разпределителен вал с различни тайминги и с по-голям лифт, колектор, преработена генерация - тези неща, ако са читави, ще ти струват поне 1500 лева... за 20 кончета, дали си струва?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 21 яну 2008 19:38


musura написа:
dxd написа:Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски :oops:
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен :?:


буквално - преработена глава - всмукателните и изпускателните пътища, техен разпределителен вал с различни тайминги и с по-голям лифт, колектор, преработена генерация - тези неща, ако са читави, ще ти струват поне 1500 лева... за 20 кончета, дали си струва?
Ако са техни надали ще влезеш в тази сума а ако те ти го правят може да си приготвиш поне 4к :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 21 яну 2008 19:41


rusiq_24 написа:Ако са техни надали ще влезеш в тази сума а ако те ти го правят може да си приготвиш поне 4к :wink:


Е аз за това казвам "читави" mhihi, то oettinger си е мания :)
То иначе не е ясно кой може да пипне качествено главата и колко $$$ ще струва, но минимум ги слагам 400-500 лева, колектор читав - около 500 лв и останалите 500 за генерацията :wink:

П.П. Tyan-e да не ползва http://web.archive.org ?

Ето тук линк за ABF 180 к.с.

и тук за VR6 210 к.с.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 22 яну 2008 11:40


musura написа:
dxd написа:Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски :oops:
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен :?:


буквално - преработена глава - всмукателните и изпускателните пътища, техен разпределителен вал с различни тайминги и с по-голям лифт, колектор, преработена генерация - тези неща, ако са читави, ще ти струват поне 1500 лева... за 20 кончета, дали си струва?

Аз за тези 1500лв+моя кошник ако продам ще си взема Абф и няма да се впускам в такива филми :arrow:
П.п благодаря за обяснението Мусур бях длъжен да питам от любопитство :oops:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 22 яну 2008 11:53


В общи линии най-лесната модификация на ABS/RP мотор е да се смени разпределителният вал с такъв от 2Е (което и аз ще правя), port and polish на всмукателния колектор, по-широка генерация и евентуално чипче... :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 22 яну 2008 12:25


+ филтър, изпускателен колектор и бутала 8)


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 22 яну 2008 12:26


Tyan написа:+ филтър, изпускателен колектор и бутала 8)

didoriginal написа:...най-лесната модификация...
:D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 22 яну 2008 12:29


е па това е за един ден работа :)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 22 яну 2008 16:13


Колегата Tyan какви буталца препоръчва за ABS кошниченца :mrgreen: ,и какво би променило това :) ...реално.. :idea:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 22 яну 2008 17:04


На моноинжекциите няма файда от полиране на всм колектори понеже в тях минава смес а не само въздух. Единствено помага разтварянето на портовете.


Потребителски аватар
duff
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:19
Автомобил: Seat Cordoba Coupe
Двигател: AEE
Местоположение: Благоевград

Мнениеот duff » Вто 22 яну 2008 17:58


някой може ли да преведе :roll: Recalibration of the engine management


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 22 яну 2008 18:27


duff написа:някой може ли да преведе :roll: Recalibration of the engine management


чип :) ..нов софт в стария чип, ремап ...бла бла

стенли има ефект ... и то се усеща .... мойте бяха тесни и ужасно грапави... също така тунелите за всеки един от цилиндрите започват ужасно и като се изпилят става доста по добре от аеродинаична гледна точка .. по бърз и безпрепятствен път за потока въздух :) ... минус е че заедно с изпускателните колектори измества въртящия момент с около 1000 оборота нагоре :)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 22 яну 2008 22:46


Аз немога схвана защо дойч ,след като е сложил мотор с върт.момент в ниските обороти, е думнал 4-1 колектор, и то с такива ужасни тръболяци,..то противоречи на всички закони..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта