Решил съм да махна инжекцията и да сложа карбуратор ЕЗ нещо си май беше. Казаха ми че може да стане, карбуратор с колектори вървял към 120лв + алабала за 200лв ще стане.
После една АГУ и да няма никви грижи за газта.
Въпроса е - всичко ли изглежда толкова розово и лесно
Сериозен въпрос, моля за сериозен отговор
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Screwy
за да получиш сериозен отговор задай въпроса по-сериозно!
каква е колата?
какъв е двигателя?
какъв е вида на инжекциона?
какъв карбуратор мислиш да слагаш?
карбуратора ако е с електронно управление освен с колектори има ли прилежащото ЕКУ?
и най-важното :кое те навежда на мисълта ,че с карбуратор и АГУ е по-добре?
ако мислиш,че стоял някъде карбуратор от незнам колко време ще тръгне ей така от раз,далече си от истината.
за да получиш сериозен отговор задай въпроса по-сериозно!
каква е колата?
какъв е двигателя?
какъв е вида на инжекциона?
какъв карбуратор мислиш да слагаш?
карбуратора ако е с електронно управление освен с колектори има ли прилежащото ЕКУ?
и най-важното :кое те навежда на мисълта ,че с карбуратор и АГУ е по-добре?
ако мислиш,че стоял някъде карбуратор от незнам колко време ще тръгне ей така от раз,далече си от истината.
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Сериозен въпрос, моля за сериозен отговор
profit написа:
Въпроса е - всичко ли изглежда толкова розово и лесно
Не, изглежда глупаво вместо да си съсипваш двигателя, по-добре дай тези парици за по-добра АГУ
каква е колата?
->Golf II GTI
какъв е двигателя?
->KT са буквите на двигателя, механична инжекция, казаха ми че двигателя се слага доста често на голфове кабриолети.
какъв е вида на инжекциона?
->Механичен
какъв карбуратор мислиш да слагаш?
->Нямам идея
карбуратора ако е с електронно управление освен с колектори има ли прилежащото ЕКУ?
->Нямам идея
и най-важното :кое те навежда на мисълта ,че с карбуратор и АГУ е по-добре?
->На страшно много места казват че карбуратора работи много по добре на газ, спрямо инжекция, още повече механична
ако мислиш,че стоял някъде карбуратор от незнам колко време ще тръгне ей така от раз,далече си от истината.
->Прав си, но това мисля е тема за друг разговор.
Да приемем идеалните условия - имам работещ карбуратор
->Golf II GTI
какъв е двигателя?
->KT са буквите на двигателя, механична инжекция, казаха ми че двигателя се слага доста често на голфове кабриолети.
какъв е вида на инжекциона?
->Механичен
какъв карбуратор мислиш да слагаш?
->Нямам идея
карбуратора ако е с електронно управление освен с колектори има ли прилежащото ЕКУ?
->Нямам идея
и най-важното :кое те навежда на мисълта ,че с карбуратор и АГУ е по-добре?
->На страшно много места казват че карбуратора работи много по добре на газ, спрямо инжекция, още повече механична
ако мислиш,че стоял някъде карбуратор от незнам колко време ще тръгне ей така от раз,далече си от истината.
->Прав си, но това мисля е тема за друг разговор.
Да приемем идеалните условия - имам работещ карбуратор
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
Свестните газаджии???? Вече има газови за всякакви инжекциони, е парите им са повечко. Побългарявания от сорта "дай да ти махнем моното и да ти сложим жигулен карбуратор и ще се родиш" са ми доста познати. До сега не сам чул двигател с пълна инджекция и газова да грамне. Друг е въпроса ако газаджията може да слага газови само на жиголетки и му е по-лесно да ти сложе карбуратор вместо необходимата уредба.
Profit, пич един савет - не се гаври с колата си, все пак GTI е, това си е икона за нашата марка и не заслужава подобни истъпления.
Profit, пич един савет - не се гаври с колата си, все пак GTI е, това си е икона за нашата марка и не заслужава подобни истъпления.
jettro, дай координати на свестен газаджия, който ще си сложи ръка на сърцето и ще каже - като ти сложа АГУ тя няма да гръмне, ако гръмне аз ще ти платя въздушния филтър + квото друго още се прецака по инжекцията....
Последна промяна от profit на Вто 23 авг 2005 8:08, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
Има колеги от форума с такива мотори и с газови уретби и нямат грижи. За този мотор не може да се сложи газов инжекцион, но обикновенна уредба няма никакви грижи. Единствено ще трябва да се грижиш по-добре за профилактиката и. Кабели на свещи, свещи и въздушен филтър ако са ти наред - пей сърце. Не се подлъгвай да слагаш карбуратор, ще прецакаш тотално автомобила
Никой газаджия няма да ти гарантира, че няма да гръмне, но това което се прецаква след гърменето не струва толкова много, че да си заслужава да си скопиш колата до 70-80 кс. Дебитомер втора ръка е около 150-200 лв. Поносимо на фона, че колата, ако я поддържаш няма да гърми!
Никой газаджия няма да ти гарантира, че няма да гръмне, но това което се прецаква след гърменето не струва толкова много, че да си заслужава да си скопиш колата до 70-80 кс. Дебитомер втора ръка е около 150-200 лв. Поносимо на фона, че колата, ако я поддържаш няма да гърми!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
profit написа:тези които ще го сложат казаха че мощността може да се запази същата, има и вариант да скочи в зависимост как и какъв карбуратор ще се сложи
е да виж Paco какво прави с неговия 16VT проект в раздел "тунинг" - наистина може да качиш мощността, но тези карбуратори ще ти струват повече от инжекциона, да не говорим колко са хората които могат да ти го направят това качествено.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
profit написа:въпроса беше принципен Идеята е че ще имам 90-100 коня минимум с карбуратор, които мисля че ми стигат.
Т.е. не виждам какво защо ГТИ с карбуратор е гавра
Добре де, гавра е, защото 100% ще ти сложат карбуратор от някой Голф 1.6 или от Опел. Но и не това е най-важното.
Слагай нормална качествена уретба - Ловато, Ланди Ренцо - нещо от рода - ще ти излезе около 450 лв с монтажа и ако автомобила ти е наред и му смениш кабелите на свещите+свещи и въздушен филтър, няма да имаш грижи. Най-лошото след гръм е прецакване на дебитомер, който втора ръка върви 150-200 лв, както написах по-горе. Не се набутвай с този карбуратор.
И както казах - доста колеги с такива мотори карат на газ от няколко години и нямат грижи. Не се води по акъла на някакви измислени майстори на Жигули.
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 174 госта