Непридвидима работа на автоматичен смукач на Pierburg 2E

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Непридвидима работа на автоматичен смукач на Pierburg 2E

Мнениеот CyberBlade » Пон 29 авг 2005 2:23


Общо взето имам проблем със автоматичния смукач.
Един път стартира на 1800 rpm, друг на 1300rpm, а най-неприятното е когато не се задейства докато е студена колата и ми гасне разбира се.

Имате ли скици каде по карбуратора се намира автоматичния смукач и/или компонента който предизвиква тези аномалий в системата.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Непридвидима работа на автоматичен смукач на Pierburg 2E

Мнениеот tyo » Пон 29 авг 2005 9:08


CyberBlade написа:.......компонента който предизвиква тези аномалий в системата


термоампула
че и скъпа м**ка и :x
то май май и на мен ми трябва :cry:

п.п.CyberBlade голфовете ни са еднакви :wink:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пон 29 авг 2005 14:41


spam Коя година са ви колите,и какъв модел са?


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 29 авг 2005 14:47


Значи аз миналата седмица смених една мембрана, 60 кинта струва на смукача и вече си имам смукач. По кофти варианта е да е сдухала термо ампулата, тя струва 120 кинта. И до колкото ми обясниха маисторите тва са възможните проблеми.
Иначе аз в последно време като запалех и колата почваше да се тресе и да гасне, отзад излизаше няма да ви казвам какво от ауспуха, сега да чукам на дърво пали сутрин без въобще да и подавам гас си закрепя обороти и си работи така, като загрее си ги сваля (предполагам че това е нещо нормално, но при мене не беше така)

голф 2 1.6 88г.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 30 авг 2005 15:21


А има ли вариант да се прескочи скъпата част със заменянето на термо ампулата със например монтиране на ръчен смукач или нещо подобно ::)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 30 авг 2005 22:18


не! :?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 31 авг 2005 8:58


Има много изговорено по върпоса, ползвай търсачката! Първи вариант - вакуумен регулатор на въздушната клапа. Втори - термоампула (струва 70 лева, а не 120 ако тръгнеш да купуваш ще ти кажа откъде) и трети вариант - има едно уплътнение на смукателните колектори, което с времето се спича и през него неможе да минава достатъчно вода и термоампулата неможе да се загрее > резулат смукача или не включва или се включва чак като е загряла колата (при мен е така), а като е студена ни помен няма от смукач....виж може и да е комбинация от тия неща..


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Сря 31 авг 2005 10:57


Колеги, ново 20 с тоя 2Е2.
Когато двигателя е топъл пали много трудно и след като запали работи на много ниски обороти, продухах въздужния жигльор за празиня ход но е пак същото.
Сутринта като я палнах си работеше нормално ~1300, като загря падна на ~900 и работеше стабилно. Като спрях за 30мин. пред офиса и после опитах да запаля трябваше да въртя на стартер 5-6сек. докато зацепи.
Какво да го правя?


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 31 авг 2005 11:13


Офф и мойта го прави това с паленето,от този смотания карб ли е?
Сутрин ,като ида да я паля и пали направо преди да съм завъртял ключа :lol: ,после като загрее и съм спрял за половин до 2 часа трябва да повъртя 4-5сек,обаче подам ли газ докато въртя си пали...Ако я изгася пък и и я запаля веднага (до около 5мин) и цял ден да е работила пак си пали от раз.Кви са тия аномалии?


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Сря 31 авг 2005 11:29


Същото е положението и при мен.
Само дето с подаването на газ не се оправя моментално, трябва да напомпя 2-3 пъти.


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 31 авг 2005 11:50


Flatmo написа:Същото е положението и при мен.
Само дето с подаването на газ не се оправя моментално, трябва да напомпя 2-3 пъти.

да де значи е същото :? и сега какво да го правя :?: :roll:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 31 авг 2005 12:45


mad_doctor написа:....Първи вариант - вакуумен регулатор на въздушната клапа. Втори - термоампула (струва 70 лева, а не 120 ако тръгнеш да купуваш ще ти кажа откъде) и трети вариант - има едно уплътнение на смукателните колектори, което с времето се спича и през него неможе да минава достатъчно вода и термоампулата неможе да се загрее > резулат смукача или не включва или се включва чак като е загряла колата (при мен е така), а като е студена ни помен няма от смукач....виж може и да е комбинация от тия неща..


Според вас при мен кой вариант е?
И зимата и лятото нямам никъкъв проблем с паленето.
Но прекалено дълго време ми държи високи обороти 1200~1400 об.
Като лятото се оправя по-бързо а зимата доста по-бавно.
Трябва да добавя,че имам термостат правен за.....пустинята Сахара :D Лятото и в най-големите жеги ми се охлажда идеално(ако има някаква връзка де,но колата е внесена от южна Италия)но зимата трябва да слагам нещо пред радиатора иначе ""йок" загряване.Като покарам малко да позагрее и я гася,поседи малко и запаля работи супер 800~900 об. Така се държи и на газ и на бензин.Какъв и е проблема според вас?

Последна промяна от tyo на Сря 31 авг 2005 12:55, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 31 авг 2005 12:55


И при мен е същото tyo. Аз го отдавам на остарела ампула дето неможе да свали оборотите достатъчно и бързо, и на тая цигания с това уплътнение, заради което не стига достатъчно вода до нея...пробвай като е позагряла колата, пипни централния маркуч на водата - той е горещ, а като пипнеш маркучетата към ампулата и смукача те са си направо студени...


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 31 авг 2005 15:25


Ами скоростта на падане на оборотите е нормално да е по бавна зимата.
А това, доколко бързо да падат, зависи от нагряването (термоампулата).

Но си има и регулировка. Има два вътрешни шестостена.


drmilendd
Мнения: 1115
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
Автомобил: Opel Vectra
Двигател: 22ZE 2009
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drmilendd » Сря 31 авг 2005 19:31


добре бе пичове ясно че имаме едни и същи проблем, ама къде в софия могат да го поправят, обаче сигурно, не аматьорски



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта