Общо взето имам проблем със автоматичния смукач.
Един път стартира на 1800 rpm, друг на 1300rpm, а най-неприятното е когато не се задейства докато е студена колата и ми гасне разбира се.
Имате ли скици каде по карбуратора се намира автоматичния смукач и/или компонента който предизвиква тези аномалий в системата.
Благодаря предварително.
Непридвидима работа на автоматичен смукач на Pierburg 2E
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Непридвидима работа на автоматичен смукач на Pierburg 2E
CyberBlade написа:.......компонента който предизвиква тези аномалий в системата
термоампула
че и скъпа м**ка и
то май май и на мен ми трябва
п.п.CyberBlade голфовете ни са еднакви
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи аз миналата седмица смених една мембрана, 60 кинта струва на смукача и вече си имам смукач. По кофти варианта е да е сдухала термо ампулата, тя струва 120 кинта. И до колкото ми обясниха маисторите тва са възможните проблеми.
Иначе аз в последно време като запалех и колата почваше да се тресе и да гасне, отзад излизаше няма да ви казвам какво от ауспуха, сега да чукам на дърво пали сутрин без въобще да и подавам гас си закрепя обороти и си работи така, като загрее си ги сваля (предполагам че това е нещо нормално, но при мене не беше така)
голф 2 1.6 88г.
Иначе аз в последно време като запалех и колата почваше да се тресе и да гасне, отзад излизаше няма да ви казвам какво от ауспуха, сега да чукам на дърво пали сутрин без въобще да и подавам гас си закрепя обороти и си работи така, като загрее си ги сваля (предполагам че това е нещо нормално, но при мене не беше така)
голф 2 1.6 88г.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Има много изговорено по върпоса, ползвай търсачката! Първи вариант - вакуумен регулатор на въздушната клапа. Втори - термоампула (струва 70 лева, а не 120 ако тръгнеш да купуваш ще ти кажа откъде) и трети вариант - има едно уплътнение на смукателните колектори, което с времето се спича и през него неможе да минава достатъчно вода и термоампулата неможе да се загрее > резулат смукача или не включва или се включва чак като е загряла колата (при мен е така), а като е студена ни помен няма от смукач....виж може и да е комбинация от тия неща..
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колеги, ново 20 с тоя 2Е2.
Когато двигателя е топъл пали много трудно и след като запали работи на много ниски обороти, продухах въздужния жигльор за празиня ход но е пак същото.
Сутринта като я палнах си работеше нормално ~1300, като загря падна на ~900 и работеше стабилно. Като спрях за 30мин. пред офиса и после опитах да запаля трябваше да въртя на стартер 5-6сек. докато зацепи.
Какво да го правя?
Когато двигателя е топъл пали много трудно и след като запали работи на много ниски обороти, продухах въздужния жигльор за празиня ход но е пак същото.
Сутринта като я палнах си работеше нормално ~1300, като загря падна на ~900 и работеше стабилно. Като спрях за 30мин. пред офиса и после опитах да запаля трябваше да въртя на стартер 5-6сек. докато зацепи.
Какво да го правя?
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Офф и мойта го прави това с паленето,от този смотания карб ли е?
Сутрин ,като ида да я паля и пали направо преди да съм завъртял ключа ,после като загрее и съм спрял за половин до 2 часа трябва да повъртя 4-5сек,обаче подам ли газ докато въртя си пали...Ако я изгася пък и и я запаля веднага (до около 5мин) и цял ден да е работила пак си пали от раз.Кви са тия аномалии?
Сутрин ,като ида да я паля и пали направо преди да съм завъртял ключа ,после като загрее и съм спрял за половин до 2 часа трябва да повъртя 4-5сек,обаче подам ли газ докато въртя си пали...Ако я изгася пък и и я запаля веднага (до около 5мин) и цял ден да е работила пак си пали от раз.Кви са тия аномалии?
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
mad_doctor написа:....Първи вариант - вакуумен регулатор на въздушната клапа. Втори - термоампула (струва 70 лева, а не 120 ако тръгнеш да купуваш ще ти кажа откъде) и трети вариант - има едно уплътнение на смукателните колектори, което с времето се спича и през него неможе да минава достатъчно вода и термоампулата неможе да се загрее > резулат смукача или не включва или се включва чак като е загряла колата (при мен е така), а като е студена ни помен няма от смукач....виж може и да е комбинация от тия неща..
Според вас при мен кой вариант е?
И зимата и лятото нямам никъкъв проблем с паленето.
Но прекалено дълго време ми държи високи обороти 1200~1400 об.
Като лятото се оправя по-бързо а зимата доста по-бавно.
Трябва да добавя,че имам термостат правен за.....пустинята Сахара Лятото и в най-големите жеги ми се охлажда идеално(ако има някаква връзка де,но колата е внесена от южна Италия)но зимата трябва да слагам нещо пред радиатора иначе ""йок" загряване.Като покарам малко да позагрее и я гася,поседи малко и запаля работи супер 800~900 об. Така се държи и на газ и на бензин.Какъв и е проблема според вас?
Последна промяна от tyo на Сря 31 авг 2005 12:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мен е същото tyo. Аз го отдавам на остарела ампула дето неможе да свали оборотите достатъчно и бързо, и на тая цигания с това уплътнение, заради което не стига достатъчно вода до нея...пробвай като е позагряла колата, пипни централния маркуч на водата - той е горещ, а като пипнеш маркучетата към ампулата и смукача те са си направо студени...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта