проблем с АЕК --- РЕШЕНО!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

проблем с АЕК --- РЕШЕНО!!!

Мнениеот cardan » Пет 02 май 2008 22:07


задравейте колеги. карам Golf III 1.6 101к.с. АЕК и имам следния проблем: когато паля сутрин двигателя глъхне и прекъсва сякаш няма бензин и докато загрее не се оправя.Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил.

Последна промяна от cardan на Съб 10 май 2008 19:39, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Съб 03 май 2008 12:44


:arrow:


Потребителски аватар
focke-wulf
Мнения: 218
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот focke-wulf » Съб 03 май 2008 14:57


И при моя АЕК има нещо такова, сутрин преди да загрее хич не върви, но само и като се измести стрелката с половин милиметър всичко си е ОК. :shock
И аз се чудих, умувах, но това явно си е конструктивно заложено в компютъра на колата, да не режеш преди да е загряла. 8)


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 03 май 2008 15:16


focke-wulf написа:И при моя АЕК има нещо такова, сутрин преди да загрее хич не върви, но само и като се измести стрелката с половин милиметър всичко си е ОК. :shock
И аз се чудих, умувах, но това явно си е конструктивно заложено в компютъра на колата, да не режеш преди да е загряла. 8)
не е така .............вижте ,капачка палец - свещи ......кабели .......на там се насочете :idea:


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Съб 03 май 2008 16:33


чудя се дали ако я закарам на диагностика ще се разбере от какво е.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 03 май 2008 17:02


Виж си темп.датчик на пластмасовия фланец на охл.система,този с жълтия пръстен и четирите извода.Той дава данни на ECU-то за темп. на антифриза и оттам сместтасе обогатява или обеднява.Провери и всички други неща по запалителната система - свещи и т.н.


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stan40 » Сря 07 май 2008 14:12


абсолютно същия проблем ми прави и смятам че си има нещо което е масов проблем, но дали е датчик дали свещи, дали двигател ....


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Сря 07 май 2008 14:22


И аз съм с подобен двигател и имам абсолютно същият проблем - докато е студена прексъва и тресе. Сменил съм филтри и свещи. Колата стоя в два различни сервиза по една седмица и никой нищо не откри. Писна ми на кура да се занимавам вече. Последно съм решил да сменя ламбдата с някой евтина, но нова пък дано се оправи.


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Сря 07 май 2008 14:27


Не би трябвало да е масов проблем. Моя, докато е студен също не върви много добре, но нито глъхне, нито прекъсва.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 07 май 2008 14:44


а дали се форсира добре или тресе през целия диапазон от обороти


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Сря 07 май 2008 16:11


постоянно тресе. като му подам газ оборотомера заковава на 1300 оброта и нито нагоре нито надолу.


Потребителски аватар
jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jims » Сря 07 май 2008 19:22


andro и kamus вече са дали отговорите ;)
От датчика трудно пали сутрин и държи високи обороти. 16 лв някъде струваше.

Глъхнене и играене на оборотите имах, НО при загрял двигател. Смених кабели, свещи, капачка, палец и всичко заспа.


Потребителски аватар
focke-wulf
Мнения: 218
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот focke-wulf » Сря 07 май 2008 22:40


andro_ написа:Виж си темп.датчик на пластмасовия фланец на охл.система,този с жълтия пръстен и четирите извода.Той дава данни на ECU-то за темп. на антифриза и оттам сместтасе обогатява или обеднява.Провери и всички други неща по запалителната система - свещи и т.н.

Днес бях в сервиза и точно този датчик се оказа проблема. Става въпрос, че когато запуснете двигателя и въпросният датчик е заминал дава някакви шокиращи показания от типа на минус 20 градуса. От там всичко се сбърква и двигателя не работи като хората докато не позагрее малко. Тогава вече започва да си отчита нормално.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Чет 08 май 2008 8:07


jims написа:andro и kamus вече са дали отговорите ;)
От датчика трудно пали сутрин и държи високи обороти. 16 лв някъде струваше.

Глъхнене и играене на оборотите имах, НО при загрял двигател. Смених кабели, свещи, капачка, палец и всичко заспа.


Колко високи обороти ? Моя на големия студ палеше и държеше около минута 1100 об/мин на празен ход, но за сметка на това като натиснех газта някак с неохота се форсираше след 3000 оборота (не, че не можеше, но сякаш двг-то се мъчи) като стигне 50 градуса всичко е ок !


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Чет 08 май 2008 12:51


webdude написа:...

Същата работа, иска си няколко минутки да се разсъни :). Ма то като се замисля и мене да ме изритат от леглото и ме накарат веднага да хукна да бягам и аз ще се дърпам в началото... :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта