проблем с АЕК --- РЕШЕНО!!!
- cardan
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: ABC
- Местоположение: София Лозен
проблем с АЕК --- РЕШЕНО!!!
задравейте колеги. карам Golf III 1.6 101к.с. АЕК и имам следния проблем: когато паля сутрин двигателя глъхне и прекъсва сякаш няма бензин и докато загрее не се оправя.Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил.
Последна промяна от cardan на Съб 10 май 2008 19:39, променено общо 2 пъти.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не е така .............вижте ,капачка палец - свещи ......кабели .......на там се насочетеfocke-wulf написа:И при моя АЕК има нещо такова, сутрин преди да загрее хич не върви, но само и като се измести стрелката с половин милиметър всичко си е ОК.
И аз се чудих, умувах, но това явно си е конструктивно заложено в компютъра на колата, да не режеш преди да е загряла.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз съм с подобен двигател и имам абсолютно същият проблем - докато е студена прексъва и тресе. Сменил съм филтри и свещи. Колата стоя в два различни сервиза по една седмица и никой нищо не откри. Писна ми на кура да се занимавам вече. Последно съм решил да сменя ламбдата с някой евтина, но нова пък дано се оправи.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
andro_ написа:Виж си темп.датчик на пластмасовия фланец на охл.система,този с жълтия пръстен и четирите извода.Той дава данни на ECU-то за темп. на антифриза и оттам сместтасе обогатява или обеднява.Провери и всички други неща по запалителната система - свещи и т.н.
Днес бях в сервиза и точно този датчик се оказа проблема. Става въпрос, че когато запуснете двигателя и въпросният датчик е заминал дава някакви шокиращи показания от типа на минус 20 градуса. От там всичко се сбърква и двигателя не работи като хората докато не позагрее малко. Тогава вече започва да си отчита нормално.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
jims написа:andro и kamus вече са дали отговорите
От датчика трудно пали сутрин и държи високи обороти. 16 лв някъде струваше.
Глъхнене и играене на оборотите имах, НО при загрял двигател. Смених кабели, свещи, капачка, палец и всичко заспа.
Колко високи обороти ? Моя на големия студ палеше и държеше около минута 1100 об/мин на празен ход, но за сметка на това като натиснех газта някак с неохота се форсираше след 3000 оборота (не, че не можеше, но сякаш двг-то се мъчи) като стигне 50 градуса всичко е ок !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта