Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?
Голф IV 1,6 или 1,8 или 1,8Т ?
Здравейте, първо искам да се извиня ако има подобна тема...Да,чел съм някои теми, но подобна не съм намерил в форума..Та, планирам скоро да си взема Голф IV колата ще се поръча от Германия за 5-6 хил евро..Двуомя се между 1,6 101 к.с или 1,8 или 1,8Т.Тъй като виждам доста компетенти хора в този форум( поклон ) съм сигурен,че ще ми помогнете да избера. Критерий е , че колата ще се кара предимно градско и бих искал да гори най-малко.. Моторът 1,8Т има ли по-специална поддръжка ( извинявайте за лаическия въпрос, но аз не претендирам за компетентност) ? Не съм състезател, просто си търся надежден и икономичен автомобил..В тази насока кой двигател препоръчвате? Благодаря предварително ! Надявам се скоро да станем колеги..
Колега, за някои разликата е малка, за други - голяма, но такава има: колкото по-мощен, толкова по-смучещ гориво!!
Най-икономичен е 1.4, а след него 1.6 FSI, 1.6 16V, 1.6 8V, 1.8 и т.н.
Баланса между мощност и разход можеш да определиш единствено и само ти според собствените си потребности!! Има десетки теми по въпроса, тийнейджърите се кланят на 1.8Т и подобни за да се показват в квартала, улегналите се стремят към икономия - 1.4 - 1.6. Лошо няма - всеки според нуждите си Сам трябва да решиш
1.8Т носи риска на едно допълнително "утройство" което ако се развали, гълта жълтици за ремонт.
Моето лично мнение е че е много по-целесъобразно да спестиш пари от ненужно мощен (особено за българия-чудесните ни пътища и безбройните ни и дълги магистрали) двигател, а да ги вложиш в по-ново, по-запазено, на по-малко км и с повече екстри возило. Бюджета ти така или иначе не е голям... колкото по скъп-двигател - толкова повече затвърждаваш 98ма като година на производство... а защо да не е година по-нова и по запазена?
Пак казвам - сам трябва да накланяш везните според собствените си нужди и разбирания
Успех с избора!
Най-икономичен е 1.4, а след него 1.6 FSI, 1.6 16V, 1.6 8V, 1.8 и т.н.
Баланса между мощност и разход можеш да определиш единствено и само ти според собствените си потребности!! Има десетки теми по въпроса, тийнейджърите се кланят на 1.8Т и подобни за да се показват в квартала, улегналите се стремят към икономия - 1.4 - 1.6. Лошо няма - всеки според нуждите си Сам трябва да решиш
1.8Т носи риска на едно допълнително "утройство" което ако се развали, гълта жълтици за ремонт.
Моето лично мнение е че е много по-целесъобразно да спестиш пари от ненужно мощен (особено за българия-чудесните ни пътища и безбройните ни и дълги магистрали) двигател, а да ги вложиш в по-ново, по-запазено, на по-малко км и с повече екстри возило. Бюджета ти така или иначе не е голям... колкото по скъп-двигател - толкова повече затвърждаваш 98ма като година на производство... а защо да не е година по-нова и по запазена?
Пак казвам - сам трябва да накланяш везните според собствените си нужди и разбирания
Успех с избора!
handycam написа:вземи си 1,6 - 74 kW, ако не си съзтезател си върви нормално, добър разход и малък данък.
Колегата е прав! 74kw идеално пасват в по ниската категория за данъците....
Аз с моите 3kw отгоре ме дерат Разхода иначе ми е малко по-малък от 1.6 8V при спокойно шофиране. Но за сумата която си си приготвил мисля че така или иначе не би могъл да попаднеш на 1.6 16V, тъй като те почват от 2000/2001ва.
колега наскоро си взех 1.8Т..... доста сам доволен при положение, че при средна скорост от 110 до 130 км ми дава разход извънградско 7лт. за какво си говорим.... верно градско при стъпка отива на 12лт. но все пак ти си на пътя .... винаги има задна вратичка при регисстрация данъка да ти е малак.... прецени си сам.... според мен мощността е на пържо място ....
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Засега съм със 1.6 8v 101 к.с и съм много доволен от колата, на градско ми дава 8-10 разход и върви прилично, да не кажа много доволно. Но в последно време се изкушавам от 1.8Т. Всичко с времето си.
Последна промяна от Ицку® на Пон 19 май 2008 6:31, променено общо 1 път.
ре
На 12000 лв. казвате "СКРОМЕН БЮДЖЕТ" и то за цена в Германия
От 18000 лв. вече има Голф 5 на пазара "втора ръка"
От 18000 лв. вече има Голф 5 на пазара "втора ръка"
- iceberg9
- Мнения: 242
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 11:23
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 4Motion 240
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ре
Znajko написа:На 12000 лв. казвате "СКРОМЕН БЮДЖЕТ" и то за цена в Германия
От 18000 лв. вече има Голф 5 на пазара "втора ръка"
Колега в Германия ГОЛФ 4 читав под 5500 Е си е почти невъзможно.... а за Голф 5 18000 и какво му, никой не може да ти отговори. А за избора аз съм с 1,8 - 125 к.с. и съм много доволен гори колкото 1.6 16V 9.5-11 л градско и около 8 извънградско, но това е при добра средна скорост 140 като ако карам по нормално и рядко качвам на 140-150 ми пада на 6.5-7.5 което сие добре, поне за мен. Успех
Според мен 1.8 -20V е един чудесен мотор за голф.Мотора е достатъчно мощен за купето,дори мога да кажа,че си върви доста добре, здрав и безпроблемен като цяло.1.6 също е добър избор особено ако караш предимно градско,но ти се налага от време на време и да пътуваш извън града.1.8Т доставя най голямо удоволствие естествено като най мощния от всички между които се триумиш,но и съответно си иска неговото.Общо взето е мотор за който винаги трябва да имаш приготвени едни хиляда лева настрани за всеки случай,особено пък ако уцелиш някой каран от палачор,а нали се води и ГТИ вероятността да е скъсан от каране е доста голяма. Първоначалното му обслужването е по-скъпо от на 1.8 .За по-ниския разход е вярно донякъде при умерено каране наистина гори по-малко,но ако се впрегнат всичките 150 коня си гори повече,на градско също гори повече ако се сритва по светофарите и ако ще караш предимно градско не си заслужава .Успех в избора!
Re: ре
iceberg9 написа:
Колега в Германия ГОЛФ 4 читав под 5500 Е си е почти невъзможно....
Точно така е! Айде от мен да мине 5000 да са но за 98ма разбира се и то 99% ще е 1.4.
Znajko отвори mobile.de и се убеди сам Остави ги тия италиански превъртяни и изпокърпени голфчет тука за по 8-9-10к лева Говорим за съвсем друго ниво стока.
- golf_tdi_150
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз ще те посъветвам да си вземеш 1.6/ 101 коня/ това е най добрия вариянт за голф 4 след TDI 110 коня, малко харчи прилично върви и най важното добре вози за голф аз съм карал почти всички варианти на Голф 4 и този е с най меко окачване меко вози, колкото по як е двигателя по твърдо е окачването а GTI 1.8 turbo не върви и харчи много и вози гадно, 1.8 е малко недобър двигател харчи и за 125 коня не варви, аз не съм фен на бензина карам TDI което е към 190 коня и ми харчи 8 на 100 извън градско 6 на 100. 1.6 за тебе е най добрия вариант от бензиновите.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
golf_tdi_150 написа:аз ще те посъветвам да си вземеш 1.6/ 101 коня/ това е най добрия вариянт за голф 4 след TDI 110 коня, малко харчи прилично върви и най важното добре вози за голф аз съм карал почти всички варианти на Голф 4 и този е с най меко окачване меко вози, колкото по як е двигателя по твърдо е окачването а GTI 1.8 turbo не върви и харчи много и вози гадно, 1.8 е малко недобър двигател харчи и за 125 коня не варви, аз не съм фен на бензина карам TDI което е към 190 коня и ми харчи 8 на 100 извън градско 6 на 100. 1.6 за тебе е най добрия вариант от бензиновите.
1.8Т е доста твърд затова вози гадно, но е адски стабилен, за мене това е водещо, иначе ако ти беше сток TDI-то можеше да се пуснеме да видиш колко не върви 1.8Т
MK4 написа:1.8Т е доста твърд затова вози гадно, но е адски стабилен, за мене това е водещо, иначе ако ти беше сток TDI-то можеше да се пуснеме да видиш колко не върви 1.8Т
За теб е, но за много от нас, а очевидно и за колегата
Критерий е , че колата ще се кара предимно градско и бих искал да гори най-малко.
Стига с това дърпане... недоизживяни времена...