Обикновена газ на кола с пластмасови колектори?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Обикновена газ на кола с пластмасови колектори?

Мнениеот siso92 » Пон 09 юни 2008 11:08


Момчета ,карам си ПОЛОто от септември на бенз/15 000км от тогава/,ама не се издържа.Видях колега с 1,6 мотор с обикновена газ,много е доволен.Сложили са му клапи на всяка тръба и каза,че няма проблеми.Където обаче питах-неискат,та въпросите ми са два:
1.Да сложа ли обикновена газ,с клапа на всяка смукателна тръба /за газов инж. пара нема/?
2.Къде в Пловдив може да стане това?
Благодаря,момчета!




Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Пон 09 юни 2008 12:26


http://magnumbg.com/index.htm питаи тези момчета някои беше казал че е много доволен от работата им


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 10 юни 2008 8:22


Ако някой колега с такъв мотор и обикновена газ изкаже мнение,много ще съм му благодарен!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 10 юни 2008 8:51


Човече,трябва ти просто кадърен майстор да направи правилния монтаж и настройки.
Не си мисли че риска при метални колектори е по-малък,особено при пълна инжекция---пораженията при евентуален по-голям гръм са също толкова фатални.Така че не ти трябва колега със същия мотор,а майстор койот достатъчно добре да си познава занаята и да го направи,а не само да ти вземе парите--това и аз мога да направя.
Всичко опира до перфектна електро-запалителна система на автомобила и правилния изпарител с точните настройки.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Вто 10 юни 2008 13:50


Аз не съм точно с твоя мотор, но може да се каже че е същия хардуер с по-нов софтуер :D и съм с обикновенна (конвенционална) АГУ и нямам никакви проблеми с колата. Но имам ламбда контрол, което е вече съвсем друга бира :roll: Без ламбда контрол те съветвам да не експериментираш, дори кихалки да си сложиш нямаш никаква гаранция че няма да се прецака нещо, че може и дросела ти да замине а той е колкото газовата ти уредба. Ама съм чувал че ламбда контрола с обикновен АГУ излизал 200-400 по-евтино от ГИнжекцион. Моята за справка е слагана в Италия. Пиши какво си решил. Поздрави!!!


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 10 юни 2008 13:55


propparo написа:.....майстор койот ......

mhihi :kissy:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 10 юни 2008 14:57


Приятелю, аз пък бих ти препоръчал за собственото ти добро да не се занимаваш с глупости, а да си вземеш един ГИ на изплащане и туй-то :)


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 10 юни 2008 14:59


madmen написа:
propparo написа:.....майстор койот ......

mhihi :kissy:


Еййй скъса ме от бъзици сигурно.
Ама пак вярно се е получило.Хе хе,чак сам се кефя на правописната си грешка. :lol: :lol: :oops:


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Сря 11 юни 2008 10:11


propparo написа:Човече,трябва ти просто кадърен майстор да направи правилния монтаж и настройки.
Не си мисли че риска при метални колектори е по-малък,особено при пълна инжекция---пораженията при евентуален по-голям гръм са също толкова фатални.Така че не ти трябва колега със същия мотор,а майстор койот достатъчно добре да си познава занаята и да го направи,а не само да ти вземе парите--това и аз мога да направя.
Всичко опира до перфектна електро-запалителна система на автомобила и правилния изпарител с точните настройки.

Колега,карах омега/90г./ седем години-100 000(около)км.През това време само веднъж е връщала/само обърна гумения пръстен/,а е с обикновена "Star gass",слагана зад Метро в Пловдив.Колеги с БМВта и ФВта само ревът и компове рестартират.А ГИ ще го пропусна,но Ви моля да кажете ,не кои майстори евентуално работят добре,а някой колега да е сложил такава на''пластмасов мотор'' :lol: и да е доволен,та да ида там.Имам приятел,който слага АГУта,но не иска да ми я направи без ГИ,та да не го псувам.Иначе той ми поддържаше омегата и е много способен.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 11 юни 2008 10:46


Колега моят Голф също е с пластмасови колектори и аз обмислях този вариант.Имам познат със същото Поло като твоето.Отначало беше с обикновена газ с ''плякалки'' и беше много радостен,че е минал тънко.Е да ама след нова година като му видях физономията и като ми каза,че е дал 500лв. за нови колектори,защото старите му гръмнали,реших твърдо и аз да не си правя експерименти.Наистина разликата в цената е голяма,но не забравяй предимствата на ГИ(вървеж и харч),а и винаги можеш да го свалиш и монтираш на следващата си кола,която едва ли ще е моноинжекция :wink:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 11 юни 2008 12:08


Каспър написа:Колега моят Голф също е с пластмасови колектори и аз обмислях този вариант.Имам познат със същото Поло като твоето.Отначало беше с обикновена газ с ''плякалки'' и беше много радостен,че е минал тънко.Е да ама след нова година като му видях физономията и като ми каза,че е дал 500лв. за нови колектори,защото старите му гръмнали,реших твърдо и аз да не си правя експерименти.Наистина разликата в цената е голяма,но не забравяй предимствата на ГИ(вървеж и харч),а и винаги можеш да го свалиш и монтираш на следващата си кола,която едва ли ще е моноинжекция :wink:


Колегата е прав ... аз съм с металнни колектори, но се пражалих за Г.И ! В случая и дебитомера не е малък разход (макар, че рядко се скапват). Но като помислиш, че задължително трябва ако сложиш обикновенна уредба да сложиш ламбда контрол, да смениш кабели, свещи и дистрибутурна капачка (примерно) работата пак отива към 800 кинта ...

Поне като сменяш колата ще има смисъл да си вземеш уредбата (така или иначе никой няма да ти даде повече пари заради нея) ...


Потребителски аватар
jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jims » Сря 11 юни 2008 12:28


The_Machine написа:Приятелю, аз пък бих ти препоръчал за собственото ти добро да не се занимаваш с глупости, а да си вземеш един ГИ на изплащане и туй-то :)


На същото мнение съм и аз :wink: При по-силен гърмеж пак може да ти се пръснат колекторите. Аз така хем имам клапан на кутията на въздушния ама пак се счупи при един силен гърмеж...
Или си вземи ГИ на изплащане или въобще не слагай газ. Честно ако можех пак да избера каква газова да сложа на моята кола щях да сложа ГИ.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Сря 11 юни 2008 17:13


Еееех,колеги,виках да ми дадете кураж ,да си прецакам количката,ама нейсе!Момчета,на тоя бензин не се издържа,секи ден минавам 75-90км-писна ми;знам,че като се бъзикаш с колата си-ядеш дървото,ама к'во да се прави.Пожелайте ми успех,а на вас -безаварийно!
пп Все пак чакам някой да каже ,че е доволен и без ГИ.


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Сря 11 юни 2008 17:50


Колега и аз като теб чакам някой да се похвали че е доволен с обикновенно газово ама така като чета и слушам мнения май ще трябва да се прежалваме за газов инжекцион.Скъпичък ама няма как.Скоро време и аз ще изгарям


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Чет 12 юни 2008 8:17


Все пак чакам някой да каже ,че е доволен и без ГИ

Аз съм доволен :lol:
Ама с ламбда контрол иначе не бих рискувал.
Колегата The_Machine в една друга тема споменава за газова с ламбда контрол в порядъка 600-700 лв. а това е май 1000 по-евтино от ГИ. Даже той ги монтира, можеш да го поразпиташ - пиши му ЛС.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта