след като започнах да пускам климатика,колата започна да гас
след като започнах да пускам климатика,колата започна да гас
може и да се бъркам,но си мисля че е от него,преди да започна да го ползвам колата си вървеше без проблем,има моменти когато в продължение на 1 минута колата качва и сваля оборотите от 100 до 1000 и това на свободен ход,цялата се тресе ,странно нямах до сега такъв проблем.имам спукан мъркуч ,този който отива от двигателя към парното и антифриза изтича,дали е възможно пък да е от това?а и друго няма мощност трябва да минат 5-6 мин с яко форсиране за да се оправи,подавам гас ама я няма никаква прекъсва нещо(нетипично за гти 16в +чип)
Последна промяна от break на Нед 29 юни 2008 11:44, променено общо 1 път.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
.
Отивай на майстор за клима.и проверете налягането на фреона и ена профилактика,няма да му е излишна....
- Cee
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател: AMX
- Местоположение: София
имаш един кабел от компресора на климатика който ходи до 39 пин на компютъра.когато е включен климатика по-него се подава сигнал до екуто че има допълнително натоварване и се вдигат оборотите.При теб това трябва да е проблема не стига сигнал до екуто че има товар и не ги повишава ,вземи един мултицет и го провери .
Нямаш нужда от диагностика
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Да не се е прецакал ел.-магнитния съединител (в шайбата) на компресора, нещо не разбрах дали само при вкл. климатик е проблема.И си оправи водния теч преди всичко, без клима може да движиш, без вода стоиш в бокса.Климата може да тормози мотора ако компресора "затяга", има ли възможност при тебе да се махне ремъка за кратко, то ще си покаже
същия проблем!!!
Тази сутрин паля Гофа,колата поработи около минутка,пуснах климатроника,оборотите се разиграха и угаснах,после пак запалих без да го пускам и колата си угасна сама...мнооого се ядосах,не съм сменял филтъра на климатроника,иначе голфа се охлажда перфектно...дори никога не съм го усилвал,просто не е имало нужда....съвет търся другари?!...
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Почисти си дроселовата клапа като за начало.Ето как става:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 253 госта