след като започнах да пускам климатика,колата започна да гас

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

след като започнах да пускам климатика,колата започна да гас

Мнениеот break » Съб 28 юни 2008 19:10


може и да се бъркам,но си мисля че е от него,преди да започна да го ползвам колата си вървеше без проблем,има моменти когато в продължение на 1 минута колата качва и сваля оборотите от 100 до 1000 и това на свободен ход,цялата се тресе ,странно нямах до сега такъв проблем.имам спукан мъркуч ,този който отива от двигателя към парното и антифриза изтича,дали е възможно пък да е от това?а и друго няма мощност трябва да минат 5-6 мин с яко форсиране за да се оправи,подавам гас ама я няма никаква прекъсва нещо(нетипично за гти 16в +чип)

Последна промяна от break на Нед 29 юни 2008 11:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

.

Мнениеот valkilmera » Нед 29 юни 2008 2:21


Отивай на майстор за клима.и проверете налягането на фреона и ена профилактика,няма да му е излишна....


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Нед 29 юни 2008 9:14


:wink:

имаш един кабел от компресора на климатика който ходи до 39 пин на компютъра.когато е включен климатика по-него се подава сигнал до екуто че има допълнително натоварване и се вдигат оборотите.При теб това трябва да е проблема не стига сигнал до екуто че има товар и не ги повишава ,вземи един мултицет и го провери .
Нямаш нужда от диагностика :wink:


Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Нед 29 юни 2008 11:45


:arrow:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 29 юни 2008 13:34


Да не се е прецакал ел.-магнитния съединител (в шайбата) на компресора, нещо не разбрах дали само при вкл. климатик е проблема.И си оправи водния теч преди всичко, без клима може да движиш, без вода стоиш в бокса.Климата може да тормози мотора ако компресора "затяга", има ли възможност при тебе да се махне ремъка за кратко, то ще си покаже


Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Нед 29 юни 2008 14:49


сега вече дори и да не пускам климатика тя пак гасне и прекъсва,странното е че прекъсването изчезва след 5-6 минути но гасненето на двг не


Потребителски аватар
gspot
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

същия проблем!!!

Мнениеот gspot » Пон 30 юни 2008 7:44


Тази сутрин паля Гофа,колата поработи около минутка,пуснах климатроника,оборотите се разиграха и угаснах,после пак запалих без да го пускам и колата си угасна сама...мнооого се ядосах,не съм сменял филтъра на климатроника,иначе голфа се охлажда перфектно...дори никога не съм го усилвал,просто не е имало нужда....съвет търся другари?!...


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пон 30 юни 2008 10:23


Почисти си дроселовата клапа като за начало.Ето как става:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 253 госта