Фолксваген се завърна в САЩ


Фолксваген се завърна в САЩ

Водещият европейски производител на автомобили „Фолксваген" се завърна в САЩ с пищно тържество, което ознаменува откриването на завод за автомобили в щата Тенеси. Председателят на борда на директорите на германската компания Мартин Винтеркорн, който празнува своя 64-годшен рожден ден на 24 май, обяви, че компанията е поела на пътя на успеха в САЩ.

Заводът в Тенеси ще произвежда модела „Пасат", на който се възлагат надежди заедно със сглобяваната в Мексико „Джета", да увеличи продажбите на американския пазар до 300 000 хиляди срещу 257 000 хиляди за миналата 2010 година.

През последните месеци VW увеличи доставките си до САЩ с 21% до 172 000. Продажбите на Jetta са скочили с 6.6% до над 76 хиляди коли.През октомври се очаква да стартират продажбите на новия модел.

Ръководителят на американското поделение на "Фолксваген" заяви, че започването на производство в САЩ ще намали разходите, а също така ще съдейства за увеличаване на продажбите.

През 2018 г. германският автомобилен гигант се надява да продава по 1 милион автомобила на американския пазар.

До 2013 година 85% от продадените в щатите коли да бъдат произведени от заводите в Тенеси и Пуебла, Мексико, където автомобилният производител възнамерява да инвестира повече от 780 млн. евро.

В момента валутните курсове не позволяват на VW да увеличат продажбите си, тъй като те вкарват продукцията си в САЩ от Европа. Затова, за да може да продава колите си на по-добри цени в Америка, компанията трябва и да ги произвежда там, както разбира се и да предлага достатъчно много продукти, които ще паснат на вкуса на американските клиенти.

В края на 2010 г. най-големият производител на автомобили в Европа обяви, че ще инвестира 51.6 млрд. евро за периода 2011 - 2015 г. в опит да измести Тойота от световния връх.

„Уол стрийт дръжнал" дори отбеляза, че „Фолксваген" има необходимия финансов ресурс да започне прилагането на програмата, тъй като към края на третото тримесечие е разполагал с ликвидност от 19,6 млрд. евро само от автомобилната си дивизия.

Голямото присъствие на компанията в развиващите се пазари като Бразилия и Китай, както и схемите за подпомагане на покупките на нови автомобили в традиционните пазари, помогнаха на немския концерн да премине през тежката 2009 г. почти незасегнат, припомни в. „Уол стрийт джърнал".

За първите десет месеца на 2010 годината продажбите на автомобили произвеждани от концерна са нараснали с 12,4% в сравнение със същия период на миналата година до 5,98 млн. бройки. Основна заслуга за ръста е на засиленото търсене в Китай.



Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.