R20 T – най-мощният Golf


R20 T – най-мощният Golf

Съвършеният Golf вече е тук и този път най-силният хечбек има повече мощ от всякога. Заместникът на Golf R32 е известен във VW като R-Series Turbo, но когато се появи като серийна версия най-вероятно ще носи обозначението R20T.
Това ще бъде най-мощният Golf произвеждан някога. Пред нас са първите снимки на мощният Golf, който ще засенчи всички досегашни версии на GTI. VW изоставя обозначението R32 заедно с двигателя V6 с обем 3.2 литра, който задвижва досегашния модел. 

На негово място ще бъде тунингова версия на четирицилиндровия бензинов двигател с обем 2.0 литра, познат от GTI. По-голяма турбина заедно с промени в електронното управление на двигателя (ECU), ще подсигурят мощност от около 270 к.с. Това е с повече от 20 к.с. от мощността на V6. Наред с това обаче, двигателят е по-лек и ще подсигури на R20T приблизително същото тегло като на GTI. 

С тази допълнителна мощност автомобилът ще има забележително ускорение от 5 секунди. Това е с цяла секунда и половина по-бързо от досегашния R32 и само няколко десети от секундата по-лош резултат от този на BMW M3 с двигател V8. Максималната скорост на Golf R20 T ще бъде ограничена електронно до 250 км/час.

От Волфсбург поясняват, че същият двигател ще бъде монтиран и на версията R20 T на Scirocco. Макар говорителят на VW да не пояснява дали колата ще има само предно предаване или предаване към четирите колела, второто е по-вероятно. Това определено ще прави колата по-стабилна при всякакви пътни условия и ще позволи максимално оползотворяване на високата мощност. 

Двигателят ще се комбинира по избор или с механична скоростна кутия с шест предавки или с DSG с два съединителя. Новият R20 T ще има по-нисък разход и по-ниски вредни емисии в сравнение със сегашния R32. 

Във външния вид правят впечатление дълбокият преден спойлер с интегрирани LED фарове, нещо което очевидно е взето от „роднинското” Audi. Издутите арки над колелата, широките гуми и ниското окачване определено подчертават потенциала на този автомобил. Отзад, в типичен стил за серия R, виждаме двоен накрайник на ауспуха в центъра. Спойлер на покрива и ниско долу дифузьор подпомагат доброто прилепване към пътя при високи скорости. 

Очаква се публично този автомобил да се прояви през май на пистата в Нюрбургринг, а продажбите в Германия ще започнат преди края на годината. Прогнозира се цената на „горещия” Golf да започва от около 27 500 евро за версията с три врати и около 2000 евро повече за версията с пет врати. Главни съперници на този модел ще бъдат Ford Focus RS и Subaru Impreza STi.

Галерия



Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.