Това са ти елементите по охладителната система, номер 8 е спомагателната помпа 5N0 965 561
Маркучите номер 30 водят към охладителя на скоростната кутия, виж дали има термостат на тях, по рама няма , но лесно може да се провери, намират се под акумулатора, над скоростната кутия до филтъра й.
Термостат какъв си сложил, че не ми се прехвърля пак цялата тема ?
Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване II фаза
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Благодаря ти колега, направо отивам сега да проверя... иначе си намерих документите от чипа, имам само chip tuning, DPF OFF, тоест EGR не е пипан, чудя се дали, като съм тръгнал вече по тоя път, да не ходя да го махна и него, белким малко кяр откъм по-ниски температури...
Дори самите хора със софтуерите ми казаха, да не се занимавам, ако не ми създава проблеми, но е още една част от системата, която мога да изолирам...
Дори самите хора със софтуерите ми казаха, да не се занимавам, ако не ми създава проблеми, но е още една част от системата, която мога да изолирам...
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
[quote="DoH_KuXoT"]Това са ти елементите по охладителната система, номер 8 е спомагателната помпа 5N0 965 561
Маркучите номер 30 водят към охладителя на скоростната кутия, виж дали има термостат на тях, по рама няма , но лесно може да се провери, намират се под акумулатора, над скоростната кутия до филтъра й.
Термостат какъв си сложил, че не ми се прехвърля пак цялата тема ?
Нямам идея :( Майстора ми слага...
Два пъти май го сменях вече...
Инак виж... тая малка гадна, шибана спомагателна помпичка...
Според някои колеги, ако тя думне, свети чека нещо за емисиите, но според други - няма нищо такова, НО, ако тя не бачка... и хоп, загрява колата...
Ще я сменя!
Маркучите номер 30 водят към охладителя на скоростната кутия, виж дали има термостат на тях, по рама няма , но лесно може да се провери, намират се под акумулатора, над скоростната кутия до филтъра й.
Термостат какъв си сложил, че не ми се прехвърля пак цялата тема ?
Нямам идея :( Майстора ми слага...
Два пъти май го сменях вече...
Инак виж... тая малка гадна, шибана спомагателна помпичка...
Според някои колеги, ако тя думне, свети чека нещо за емисиите, но според други - няма нищо такова, НО, ако тя не бачка... и хоп, загрява колата...
Ще я сменя!
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
EGR вкарва за доигаряне изгорели газове, така се намалява количеството кислород в горивната камера, с което се цели да стане по-богата сместа, което от своя страна намялва температурата в горивната камера. Не се знае при теб дали няма да влоши нещата чисто теоретично.
Тази водна помпа също не е изключено да е разковничето.
Тази водна помпа също не е изключено да е разковничето.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Кихоте, тази водна помпа участва активно в процеса на охлаждане при регенерация и само до там, в нормалният процес на охлаждане тя няма роля. Бъркаш ги нещата и правиш паралел с Б7(според мен), но при Б6 стоят малко по-различно нещата.
Затова ще светне чека, ако думне, то тя се и чува когато колата регенерира(ако знаеш какво да слушаш де).
Проблемът ти 99.9% не е в нея. Досега на твое място 10 пъти щях да върна стоковият софтуер, отнема 20 минути и да елеминирам тая възможност(или да я потвърдя).
Затова ще светне чека, ако думне, то тя се и чува когато колата регенерира(ако знаеш какво да слушаш де).
Проблемът ти 99.9% не е в нея. Досега на твое място 10 пъти щях да върна стоковият софтуер, отнема 20 минути и да елеминирам тая възможност(или да я потвърдя).
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Утре имам уговорка да се чудя с мапера, може да го върнем, но аз се чудя дали ще реши нещо, защото и преди това ми създаваше този проблем, но да, може да отхвърля поне това.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
railfan написа:Кихоте, тази водна помпа участва активно в процеса на охлаждане при регенерация и само до там, в нормалният процес на охлаждане тя няма роля. Бъркаш ги нещата и правиш паралел с Б7(според мен), но при Б6 стоят малко по-различно нещата.
Затова ще светне чека, ако думне, то тя се и чува когато колата регенерира(ако знаеш какво да слушаш де).
Проблемът ти 99.9% не е в нея. Досега на твое място 10 пъти щях да върна стоковият софтуер, отнема 20 минути и да елеминирам тая възможност(или да я потвърдя).
Не мога да твърдя нищо категорично, не знам тази помпа как и кога работи, за мен тя е поредната тапа в една сложна система. Аз преди доста години имах драми с едно пежо 206 автомат , което прегряваше от тръгнали по охладителната система парчета от гарнитурата, накрая се оказа, че са затлачили охладителя на скоростите , пускат антифриз , но не колкото трябва, колата градско се кара месеци наред без драми, но тръгне ли извънградско да катери баири си хвърляше антифриза.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Няма да я бавя въобще... чакам сега майстора да ми звънне и искам да сменя:
- aux спомагателната помпа
- искам нови перки, защото имам усещане, че тея или не са за моя модел или нещо... не въртят както трябва, на другите ми коли, ще излетят, а тея нещо не развиват супер скорост, опитах се с VCDS да ги тествам, но те нямат скорости (безстепенни били, само пуска/спира, но не мога да дам 100% да чуя супер въртене на високи обороти)
Чудя се и друго, имало драма с черни темп датчтити (2) на двигателя, слагали масово зелени или сини, че черните отчитали по-висока температура?
I've bee told that if you swtich the plugs, the black CTS for the gauge reading will tell the ECU the coolant is hotter then it really is. Meaning the black CTS has less resistance at the same temps vs. the Blue one.
- aux спомагателната помпа
- искам нови перки, защото имам усещане, че тея или не са за моя модел или нещо... не въртят както трябва, на другите ми коли, ще излетят, а тея нещо не развиват супер скорост, опитах се с VCDS да ги тествам, но те нямат скорости (безстепенни били, само пуска/спира, но не мога да дам 100% да чуя супер въртене на високи обороти)
Чудя се и друго, имало драма с черни темп датчтити (2) на двигателя, слагали масово зелени или сини, че черните отчитали по-висока температура?
I've bee told that if you swtich the plugs, the black CTS for the gauge reading will tell the ECU the coolant is hotter then it really is. Meaning the black CTS has less resistance at the same temps vs. the Blue one.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
06A 919 501 A - това е номера на датчика от тази схема номер 12
06A 919 501 A - това е номера на датчика и от тази схема
това ти е перката номер 1--- 1K0 959 455 FJ ---300W 360MM BROSE
също и тази 1K0 959 455 DL но с коментар Radiator fan for vehicle use in moderate climates 300W 360MM SIEMENS
номер 2 ти е 1K0 959 455 ET --- 200W 295MM SIEMENS
06A 919 501 A - това е номера на датчика и от тази схема
това ти е перката номер 1--- 1K0 959 455 FJ ---300W 360MM BROSE
също и тази 1K0 959 455 DL но с коментар Radiator fan for vehicle use in moderate climates 300W 360MM SIEMENS
номер 2 ти е 1K0 959 455 ET --- 200W 295MM SIEMENS
Последна промяна от DoH_KuXoT на Вто 07 май 2024 11:37, променено общо 1 път.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Благодаря ти много, колега!
Имаш ли и номера на целия блок за управление на перките, че там е контролиния им модул, сигурно ще е майка и баща това :)
Имаш ли и номера на целия блок за управление на перките, че там е контролиния им модул, сигурно ще е майка и баща това :)
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
не е ли в голямата перка номер 1 ?
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Точно там е.
Не е вярно, че са безстепенни. Всяка от тях има по две степени.
Имал съм проблем с тях преди 2 лета, тогава наистина имах чувството, че колата ще излети от въртенето им. Обаче на един баир ми светна чека(без да прегрява), че не работи голямата и тогава като отворихме видяхме, че грешката беше за степен на голямата перка. Сменихме ги двете, както са си на конзолата(сложих някакви около 360 лв бяха двете, не помня вече какви), от тогава не съм я чул тази кола да излита. Палят, въртят, в жегата и регенерация, но явно само на първа степен.
Тогава също разбрахме, че когато някоя степен или перка не работи са така настроени - другата да върти на макс, за да компенсира. При мен тогава малката се скъсваше да върти, но явно недостатъчно все пак-
Не е вярно, че са безстепенни. Всяка от тях има по две степени.
Имал съм проблем с тях преди 2 лета, тогава наистина имах чувството, че колата ще излети от въртенето им. Обаче на един баир ми светна чека(без да прегрява), че не работи голямата и тогава като отворихме видяхме, че грешката беше за степен на голямата перка. Сменихме ги двете, както са си на конзолата(сложих някакви около 360 лв бяха двете, не помня вече какви), от тогава не съм я чул тази кола да излита. Палят, въртят, в жегата и регенерация, но явно само на първа степен.
Тогава също разбрахме, че когато някоя степен или перка не работи са така настроени - другата да върти на макс, за да компенсира. При мен тогава малката се скъсваше да върти, но явно недостатъчно все пак-
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Пак ми даде P0402 - ПРЕКОМЕРНО ОТКРИТ ПОТОК НА РЕЦИРКУЛАЦИЯ НА ОТРАБОТИЛИТЕ ГАЗОВЕ
След вчерашния тест, така че отидох и направихме EGR delete, ще пиша какво се случва в темата.
Правих и тест на перките с Thinkdiad и мисля, че попаднах на нещо, да, теста работи, actuation test, перките се включват, но 700-800rpm.
https://ibb.co/8c9jZzK
Самият actuation test дава electrical malfunction, кара ме да мисля, че контролера не е наред и като вдига темп на водата, не пуска самолета отпред.
Довечера ще отида и с VCDS да видя какво ще каже, възможно е и това да е проблем.
Мерси за съветите!
P.S.
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Coolant Fan Control Module (J293) faulty
Coolant Fan 2 (V177) restricted/jammed
Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan 2 (V177) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Coolant Fan Control Module (J293)
Perform Output Test
Check Coolant Fan 2 (V177) for Restriction/Blockade
Check for Foreign Objects and Accidental Damage as well as Restrictions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan 2 (V177)
След вчерашния тест, така че отидох и направихме EGR delete, ще пиша какво се случва в темата.
Правих и тест на перките с Thinkdiad и мисля, че попаднах на нещо, да, теста работи, actuation test, перките се включват, но 700-800rpm.
https://ibb.co/8c9jZzK
Самият actuation test дава electrical malfunction, кара ме да мисля, че контролера не е наред и като вдига темп на водата, не пуска самолета отпред.
Довечера ще отида и с VCDS да видя какво ще каже, възможно е и това да е проблем.
Мерси за съветите!
P.S.
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Coolant Fan Control Module (J293) faulty
Coolant Fan 2 (V177) restricted/jammed
Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan 2 (V177) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Coolant Fan Control Module (J293)
Perform Output Test
Check Coolant Fan 2 (V177) for Restriction/Blockade
Check for Foreign Objects and Accidental Damage as well as Restrictions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan 2 (V177)
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Виж буксите на голямата перка да за окиси
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Ще ги прегледам, трябва на светло и да вдигам колата...
Тествах всичко наред с VCDS, особено ме интересуваше статуса на перките на control unit-а за тях...
01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
22-AWD -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: Not registered 0001
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
Едната грешка е на CAN gateway-а
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 112
Mileage: 230212 km
Другата е модула за теглича, колата е с фабричен теглич... накъде дори четох, че версиите с фабричен теглич били с по-големи радиатори?!
Но по същество за перката, това успявам само да извадя, като тестове...
Не мога да накарам перката да "полети" истински на супер високи обороти... работи на 700-800 rpm, при единия тест, като натовари малко дава Lambda 85%, после като отпусне, Lambda 5%, ако колата е само на контакт, не ми отчита дори RPM на перката, ако двигателя работи... дава 750-850 RPM....
Не знам дали е нормално, не ми дава никаква грешка в VCDS, само с Thinkdiag ми дава това горното съобщение, че има electrical malfunction...
Не знам дали тези перки всъщност въобще вият както трябва, гледам в разни клипове, на високите скорости направо ще излете колата... при мен не е така, не знам дали това може да е причина моментно да не успява въздушното охлаждане да охлади водното и оттам да вдига и температура на двигателя... колеги бяха писали, че при 140 км/ч да чакаш на въздух охлаждане било "от умрял писмо", та може и нищо общо да няма това...
Инак.. мисля да сменя направо нов модул има готов маската с двете перки... и спомагателната помпа + двата датчика за температурата...
Тествах всичко наред с VCDS, особено ме интересуваше статуса на перките на control unit-а за тях...
01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
22-AWD -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: Not registered 0001
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
Едната грешка е на CAN gateway-а
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 112
Mileage: 230212 km
Другата е модула за теглича, колата е с фабричен теглич... накъде дори четох, че версиите с фабричен теглич били с по-големи радиатори?!
Но по същество за перката, това успявам само да извадя, като тестове...
Не мога да накарам перката да "полети" истински на супер високи обороти... работи на 700-800 rpm, при единия тест, като натовари малко дава Lambda 85%, после като отпусне, Lambda 5%, ако колата е само на контакт, не ми отчита дори RPM на перката, ако двигателя работи... дава 750-850 RPM....
Не знам дали е нормално, не ми дава никаква грешка в VCDS, само с Thinkdiag ми дава това горното съобщение, че има electrical malfunction...
Не знам дали тези перки всъщност въобще вият както трябва, гледам в разни клипове, на високите скорости направо ще излете колата... при мен не е така, не знам дали това може да е причина моментно да не успява въздушното охлаждане да охлади водното и оттам да вдига и температура на двигателя... колеги бяха писали, че при 140 км/ч да чакаш на въздух охлаждане било "от умрял писмо", та може и нищо общо да няма това...
Инак.. мисля да сменя направо нов модул има готов маската с двете перки... и спомагателната помпа + двата датчика за температурата...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта