Проблем с палене след смяна на ангренаж при перфектно предварение голф 4 1.9тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Nick_SP57
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 11 май 2024 15:33
Автомобил: Volkswagen Golf 4
Двигател:
Местоположение: Самоков

Проблем с палене след смяна на ангренаж при перфектно предварение голф 4 1.9тди

Мнениеот Nick_SP57 » Съб 11 май 2024 16:18


Здравейте! :c020
Преди около месец ми смениха ангренажния ремък на моето голфче, двигателя е 1.9тди 101коня ATD помпа дюза.
След като смениха ремъка се започна с проблемите...
Първо колата не искаше да върви изобщо
Седмица по-късно започна да забива
И сега вече започна и трудно да пали. С един мой приятел днес си поиграхме да видим центровката дали е добре и се оказа всъщност, че изобщо не беше добре. Оправихме я обаче колата започна да пали доста трудно.

Какъв може да е проблема ако някой знае ще съм много благодарен! :banghead :gruebel




kukata_pasat
Мнения: 889
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с палене след смяна на ангренаж при перфектно предварение голф 4 1.9тди

Мнениеот kukata_pasat » Нед 12 май 2024 7:28


Как по точно я оправихте синхронизацията на вала на четвърти канал колко е милиграмите на първи канал на колко са защото те се влиаят от синхронизацията когато я прекарате на белези шиша за зацепване влиза ли в дупката на разпределителния вал мерника сочи ли на 4Z гребена на коляновия вал влиза ли си на мястото това проверено ли е обясни по подробно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: NathaN и 57 госта