Здравейте!
Преди около месец ми смениха ангренажния ремък на моето голфче, двигателя е 1.9тди 101коня ATD помпа дюза.
След като смениха ремъка се започна с проблемите...
Първо колата не искаше да върви изобщо
Седмица по-късно започна да забива
И сега вече започна и трудно да пали. С един мой приятел днес си поиграхме да видим центровката дали е добре и се оказа всъщност, че изобщо не беше добре. Оправихме я обаче колата започна да пали доста трудно.
Какъв може да е проблема ако някой знае ще съм много благодарен!
Проблем с палене след смяна на ангренаж при перфектно предварение голф 4 1.9тди
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с палене след смяна на ангренаж при перфектно предварение голф 4 1.9тди
Как по точно я оправихте синхронизацията на вала на четвърти канал колко е милиграмите на първи канал на колко са защото те се влиаят от синхронизацията когато я прекарате на белези шиша за зацепване влиза ли в дупката на разпределителния вал мерника сочи ли на 4Z гребена на коляновия вал влиза ли си на мястото това проверено ли е обясни по подробно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: NathaN и 57 госта