Колеги това, което виждам тука -> http://www.autotech.com/prod_engine_engkit.htm
и информацията която имам, че блока на повечето двигатели 1.8 на Фолксваген - АБС,ААМ и др. са еднакви с тоя на 2.0 2Е ме кара да си задам следния въпрос - Колянов вал от 2Е ще влезне ли в блока на АБС-а?, защото ако диаметрите на цилиндрите са еднакви, то разликата в кубатурата би трябвало да идва само от хода на буталата, което пък зависи от коляновия вал. Ако е така....предполагам се сещатате какво ми се върти в главата.
Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
ами доколкото съм запознат на 1.8 буталата са 81мм а на 2.0 са 82.5
ако съм прав то блока може да позволява да се разтърже до тея размери но едвали ше стане само с колянов вал
ако съм прав то блока може да позволява да се разтърже до тея размери но едвали ше стане само с колянов вал
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
martineli написа:ами доколкото съм запознат на 1.8 буталата са 81мм а на 2.0 са 82.5
Да, ама има разлика и в хода на буталото. При 1.8 е 86,4мм ,а при 2.0 е 92,8мм.Ако греша ме поправете.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Тва, че има разлика в хода на буталото е ясно. То ако нямаше разлика в хода и разлика в диаметъра на цилиндрите нямаше да я има и разликата в кубатурата. Ако разликата в диаметъра е толкова, то това не е проблем - пристъргва се блока. Разликата в хода на буталото идва точно от коляновия вал, а би трябвало и биелите при 2Е да са по къси или пък буталата(ако блоковете наистина са еднакви). Това което искам да знам е дали наистина разликата в диаметъра на буталата е само толкова, колкото каза колегата и дали вал от 2Е ще влезне без проблем в АБС примерно. Ако това става, с колянов вал, биели и бутала от 2Е трябва да може един 1.8 мотор да се направи 2.0
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
baivan написа:.... Ако това става, с колянов вал, биели и бутала от 2Е трябва да може един 1.8 мотор да се направи 2.0
Трябват ти специални бутала, на които буталния болт е по-високо в буталото - точно такива са тези от кита и са различни от буталата на 2Е...
Ако набиеш обикновени бутала от 2Е - ще стърчат доста над блока....
Ако вземеш тези бутала от кита - ще трябва да разстържеш и блока от 81мм до 83.5мм...
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Li4o написа:Ако набиеш обикновени бутала от 2Е - ще стърчат доста над блока..
Да разбирам ли тогава, че блока на 2Е е по-дълъг нагоре?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
baivan написа:Li4o написа:Ако набиеш обикновени бутала от 2Е - ще стърчат доста над блока..
Да разбирам ли тогава, че блока на 2Е е по-дълъг нагоре?
По-дълъг е колега...
Блоковете на 1.6 и 1.8 при Голф2 са еднакви - там разликата в обема идва от друг колянов вал и други бутала - диаметъра на цилиндрите и биелите са еднакви...
Но при 2Е и 1.8 не е така...
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Ясно...много мерси колега, това исках да знам
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
По дълги са биелите на 2.0 с код АБФ и АБА(long block) на 2Е биелите са като на 1,8 моторите.
Използвам и аз темата да питам има ли разлика м/у 1,8 и 2.0 2е бутало в положението на буталния болт че не не си спомням изобщо.
Използвам и аз темата да питам има ли разлика м/у 1,8 и 2.0 2е бутало в положението на буталния болт че не не си спомням изобщо.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Stenly написа:По дълги са биелите на 2.0 с код АБФ и АБА(long block) на 2Е биелите са като на 1,8 моторите.
Използвам и аз темата да питам има ли разлика м/у 1,8 и 2.0 2е бутало в положението на буталния болт че не не си спомням изобщо.
Според мен си в грешка.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Хората го пишат че за кита с 83,5 бутала се ползват същите биели ( These components are designed to use the standard 144mm (1.8L or 2.0L) connecting rods.). Killer-a го беше писал също в една стара тема отделно и аз съм имал такива биели и ги продадох. 144мм са. По това съдя .
По въпроса за буталния болт някой има ли представа.
По въпроса за буталния болт някой има ли представа.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Stenly написа:По въпроса за буталния болт някой има ли представа.
На 2е-то е 21мм, докато на другите мотори на VW(незнам дали на всички други) е 20мм ако за Ф-то на болта питаш.
А ако питаш за разстоянието от буталния болт до челото на буталото, това и аз искам да го знам
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Stenly написа:Хората го пишат че за кита с 83,5 бутала се ползват същите биели ( These components are designed to use the standard 144mm (1.8L or 2.0L) connecting rods.). Killer-a го беше писал също в една стара тема отделно и аз съм имал такива биели и ги продадох. 144мм са. По това съдя .
По въпроса за буталния болт някой има ли представа.
Така, на PB(1781cc) и 9A(1984cc) мотовилките са с еднакви параметри, разликата е в дизайна.По-големия работен обем в полза на 9А е постигнат с увеличаване на диаметъра на цилиндрите от 81мм на 82,5мм и увеличаване на хода на коляновия вал.Мотовилките на 2Е са 159мм, за разлика от на PB и 9А(144мм), буталния болт е увеличен в диаметър с 1мм спрямо другите и е 21мм.Разстоянието от буталния болт до челото на буталото(2Е) е 30,9мм.
Ако колегата иска да си направи ABS мотора 2000cc, пак 10:1, трябва да си намери колянов вал от такъв мотор и бутала от Ауди 3А мисля беше кода.Може да си ползва мотовилките от ABS мотора.От 2Е може да ползва само колянов вал...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Грешката е моя извинявам се бъркал съм се с биели от 9А които са на 144мм и 20мм бутален болт.
След разстъргването на цилиндрите на 82,5 задължително ли е хонинговане за задържането на масло? Въпреки че по добре според мен да се сложи цялото долнище от 2.0 3А мотор иначе пари за стругари работи....
След разстъргването на цилиндрите на 82,5 задължително ли е хонинговане за задържането на масло? Въпреки че по добре според мен да се сложи цялото долнище от 2.0 3А мотор иначе пари за стругари работи....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта