Бисери от форума

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Бисери от форума

Мнениеот Iezekil » Нед 01 ное 2015 21:39


myrshavija написа:Прочетохте свободно съчинение на тема "Не знам, но давам акъл" от известния автор mitko23.




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Бисери от форума

Мнениеот Pet_rov » Вто 03 ное 2015 11:22


TenyoIvanov написа:здравейте мили колеги .преди 2 дена смених съединител ( маховик ) на ДСГ . и ми се появиха следните проблеми . когато е паля колата пали супер тежко цялата кола се тресе . когато е напъна по нагорнище колата някав супер странен звук издава от скоростната кутия . и когато е устая по надолнище независимо в коя посока е колата , спирам по надолнището и уставам лоста на скоростната кутия на "Д" и изгасям двигателя и без да пускам ръчната спирачка и колата тръгва мисля че тоя проблем преди go нямах преди е уставях на ;д: и колата си седеше на буквата П не мърда мърда но съвсем леко


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бисери от форума

Мнениеот Bai Sando » Пон 09 ное 2015 18:49


stinkataaa написа:колата е 94 на 290 000 000 км
:eek


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Бисери от форума

Мнениеот myrshavija » Вто 24 ное 2015 10:39


Заглавие: Некоректен потребител toppito

Xaxy написа:Никога не говоря празни приказки. Говорих с "vwclub.bg",че искам да закупя масло и филтри, верно много добре всичко обяснява,но лично мен цената не ми хареса изобщо. Ако бях взел всичко това от клуба,излизаше ми 110 леа,а след като го купих от колегите de.**** ми стъпи на 100 леа,все пак 10 леа са си пари. Нищо лошо за клуба не казвам,но явно за всеки потребител отстъпката е различна.

:h020


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8433
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бисери от форума

Мнениеот samo_pechka » Чет 26 ное 2015 18:57


Клавиатурни грешки :icon_lol
pa4o_ivanov61 написа:през годините съм работил може би с десетина различни уруди от по обикновенните, но имаше един които не правеше разлика топъл студен антифриз...


Потребителски аватар
Vw_polo_16v
Мнения: 583
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
Двигател: AFH 1996 AQX 2000
Местоположение: София/Волуяк

Re: Бисери от форума

Мнениеот Vw_polo_16v » Нед 17 яну 2016 17:57


. Продавам Хонда Сивик 1.4 мини ме спешно

viewtopic.php?f=55&t=451631


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1532
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Бисери от форума

Мнениеот Кайзен » Нед 17 яну 2016 18:31


ssssl написа:
myrshavija написа:Защото е нередно. Доводът дали може да те Фанат показва само колко дребна душица си.
Ако аз съм дребна душица, ти със сигурност си просто един мършав педерас....


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Бисери от форума

Мнениеот kaiser666 » Нед 17 яну 2016 22:51


Не е от форума, но е по темата.

Купувах си двигател тези дни и според продавача беше на 170 000км, а става въпрос за агрегат на над 20 години. Бил на реални километра, защото е каран от пияница. :icon_lol


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Бисери от форума

Мнениеот myrshavija » Сря 20 яну 2016 14:23


Заглавие: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

инжектопляктор написа:Датчикът на тройника. VAG COM-а дали ще стане, не мога да кажа, без да го видим. Имаш проблеми с образуването на сместа, това е най-вероятният виновник, а и най-евтиният ремонт - датчик на тройника.
п.п Термостатът отговаря за затваряне и отваряне на големият кръг, за да имаш парно. Ако имаш парно на колата и то добро, най-вероятно нищо му няма.
:mhihi


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Бисери от форума

Мнениеот vucata » Сря 20 яну 2016 14:31


Изпревари ме :mhihi


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Бисери от форума

Мнениеот инжектопляктор » Сря 20 яну 2016 15:06


myrshavija написа: :mhihi

:screwy
инжектопляктор написа:
myrshavija написа:Ко? Не!

Такааа, грешно съм се изказал, а ти само си търсиш повод. Термостатът е вид превключвател. Когато колата е студена, охладителната течност циркулира само в малкият кръг(двигател-парно). Когато двигателят се затопли, той отваря пътя към големият кръг(охладителният радиатор).
Обикновено термостатът остава отворен, а от там циркулира охладителна течност навсякъде. Колата загрява бавно и няма хубаво парно. В другият случай когато остава постоянно затворен, колата прегрява. :icon_sad
Де факто термостатът не работи ли хубаво - или няма парно или колата прегрява. Ако има парно, а и очевидно колата не прегрява, значи уж е наред. Какво повече можеш да искаш от един термостат? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Бисери от форума

Мнениеот Johnsword » Чет 21 яну 2016 19:48


boqn83bs написа:Търся да закупя здраво табло с оборотометър за пасат Б3

:mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Бисери от форума

Мнениеот rahwin » Пет 22 яну 2016 10:01


Интересно ми е само е така като си пишете тука някой въобще пробвал ли е 5х112 на 5х110 :rwd:
Всъщност въпроса е риторичен :rwd:

Джантите се характеризитат с няколко параметри, като най-важните от тях са междуболтово разстояние, централен отвор и офсет. Съвсем недостатъчно е да съдим дали ще станат или не даден вид джанти само по един параметър!
В случая конкретно 5х112 са от VW съответно с ЕТ35-40 и централен отвор 57.0, а на Опел е 65.0 т.е. като за начало да се захванат и центрират джантите трябва втулка. Тя може да е от пластмаса (да, може), алуминий, стомана и т.н. Разликата е в цената. Нормална такава е около 10-15 лв на втулка в зависимост от материала. След това си купуваме ЕКСЦЕНТРИЧНИ болтове! Ако някой иска ще приложа и снимка, съвсем не е велико инжинерно чудо. Те ни дават възможност да компенсираме раликата от 2мм ... но дотам. За съжаление размер като 5х114,5 няма как да стане.
Съвсем между другото само за инфо ще ви кажа, че ако си купите НОВИ OZ 5х110 всъщност получавате 5х112/57.0 в комплект с 20 ексцентрични болта и 4 втулки :bishop: Не мислите ли, че те са последните на света, които биха продавали нещо, което е съмнително и рисковано


Не е от този форум, но е меко казано бисер. Изказването е на член с над 3000 мнения във форума, а темата е стават ли 5/112 джанти на Опел с 5/110


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Бисери от форума

Мнениеот pe6kata » Пет 22 яну 2016 10:45


rahwin написа:Не е от този форум, но е меко казано бисер...

меко да попитам, кое точно е "бисер" в случая?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Бисери от форума

Мнениеот myrshavija » Пет 22 яну 2016 11:11


"Всеки има право да бъде глупав, но някои от нас направо злоупотребяват с тази привилегия!" :biggrin



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта