Нека всички въздухари покажем колите си, заедно с малка информа-
ция за купе мотор и т.н. и т.н.
Моята гордост се казва Bugsy и е модел 1200 1965 год., двигателя е 1600к.с на 20000км.
Степента на сгъстяване е 9,5:1, маховика е олекотен с 1,7кг., полирани глави,
двойни Вебъри 40-ки, електронно запалване, алтернатор, спортно гърне, спортно окачване,
джанти ATS 15", гуми Мишелин Pilot предни - 195x45,
задни 205x55 - друго в момента не се сещам, но ако
някой се интересува да пита.
Да си покажем гордостите...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Да си покажем гордостите...
Последна промяна от BuGmaN на Пон 22 сеп 2008 0:46, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:06, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Хей ,колеги благодаря за суперлативите за Bugsy
Конете засега едва ли съм ги докарал повече от 70, но засега -
толкова - другите нива на тунинга засега ще почакат, защото
изискват повече стедства и повече време в бокса (а ми се кара) Drive ,
а и е наред дъното, интериора и предното окачване.
За шумното по принцип не беше шумно, но след тунинга на гърнето
без музиката на извънградско не се издържа, но и за този проблем
имам решение
Аре...
Конете засега едва ли съм ги докарал повече от 70, но засега -
толкова - другите нива на тунинга засега ще почакат, защото
изискват повече стедства и повече време в бокса (а ми се кара) Drive ,
а и е наред дъното, интериора и предното окачване.
За шумното по принцип не беше шумно, но след тунинга на гърнето
без музиката на извънградско не се издържа, но и за този проблем
имам решение
Аре...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Решението на проблема с шума от заглушителя смятам да реша,
като монтирам в накрайниците клапани свързани с жило и да си
регулирам шума време на движение...
А наклона на задните гуми идва от окачването (торсионно) и поне-
же съм съм го правил по-ниско се е получил малко по-голям от ори-
гиналния, но това ми дава допълнителна стабилност на завоите - на
3 гуми съм взимал завой, но не поднася, веднъж дори задната не
издържа на един завой и гръмна .
като монтирам в накрайниците клапани свързани с жило и да си
регулирам шума време на движение...
А наклона на задните гуми идва от окачването (торсионно) и поне-
же съм съм го правил по-ниско се е получил малко по-голям от ори-
гиналния, но това ми дава допълнителна стабилност на завоите - на
3 гуми съм взимал завой, но не поднася, веднъж дори задната не
издържа на един завой и гръмна .
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
в БГ е
само е написал бъгси в/у номера
иначе забележи бензиностаницията
жълта маркировка и надпис Маркет (мисля бяха Лукойл)
само е написал бъгси в/у номера
иначе забележи бензиностаницията
жълта маркировка и надпис Маркет (мисля бяха Лукойл)
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта