За обслужването виж тук.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=78&t=337299
VW Golf 4 V6 4Motion
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
wmalevski написа:Съжалявам за офф-топика, ама от къде вземате масло за халдекса, защото мисля че беше нещо от порядака на 100 грама, а на всякаде се намира по литър? Или къде го обслужвате?
Маслото е точно 275мл., струва 38.88лв. и е точно определено. Не знам къде ги намираш по литър!
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Благодаря на отзовалите се, в моя защита, ще кажа, че това ми казаха от сервиза в който си обслужих колата , иначе знам че маслото е специфично. Ще погледна и темата, при мене става дума за Ауди С3, но пак с халдекс, предполагам няма разлика в маслото и филтъра.
Поздрави
Поздрави
- ABF95
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
- Автомобил: Golf 3 GTI 16V
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Маслото за диференциала е на литрова разфасовка, може това да се има в предвид. Но това са различни неща
Всички голф четворки излизат само с първо поколение Халдекс. Еднаъв е при всички разновидности мотори без значение бензин или дизел, 4-цилиндрови или 6-цилиндрови агрегати. Ъпгрейд...шпер и стенд алоун контролер за управление Халдекс-а, но това само за коли с много сила или такива който се ползват целево за драг, трак-дей, зимен дрифт и т.н. Маслото в съединителя е 275мл VW G 052 175 А1 и се сменя на 30000км, филтъра се сменя на 60000км, в дифа е 75W-90/GL-5. Най-лесно се разбира дали работи като с ВАГ-КОМ кабел и РС се влезав тестов режим. Първо се пуска помпата, после заключва съединителя (това всичко докато колата е запалена и работи на място) после се потегля рязко (хвърляш съединителя в храстите ) и колата трябва да тръгне в режим 4х4 и след секунда две да разтовари съединителя на дифа с трясък. Спокойно всичко е наред, няма какво да се повреди, Вие току що получихте потвърждение, че всичко работи на 100% .
Та така..
РАСО
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Нещо за срещата на V6
http://www.youtube.com/watch?v=VoyMjTBrJeM
и малко звук
http://www.youtube.com/watch?v=X0Xi6lTMegQ
http://www.youtube.com/watch?v=VoyMjTBrJeM
и малко звук
http://www.youtube.com/watch?v=X0Xi6lTMegQ
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Много добре Малко корозия ти е хванала двуцефката ама това си е бял кахър
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Като заговорихте за звук...коя е най-оптималната алтернатива за заместител на катализаторите при ВР6-ците... X-PIPE....?
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440573247826965 какво ще кажете за тази машинка ? направо ме грабна цял ден я гледам, и от време на време ми минава идеята да мина малко на по-мощна кола, макар, че от голф-а съм много доволен . Общо взето да сляза от кола 2006г. дизел 140 коня на кола 2000г. примерно но с всички екстри + уникален мотор .... Какво мислите иначе за тази красавица :)
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Изглежда лъскава, Швейцарка е, което е доста добре, но е далеч от всички екстри ;)
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 V6 4Motion
Определено нямa всички екстри,но изглеждa зaпaзенa.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта