Галерия VW


Вътрешно VW означение: Typ 19 (до 1988), Typ 1G (от 1989).
Произведени автомобили: 6.300.987.

Дизайнер: H. Schäfer

За второто поколение „Голф“ от „Фолксваген“ добре разбират, че вече имат печеливша формула и следващата кола се нуждае от сравнително лека еволюция. Запазват се оригиналните остри линии, типичната задна част и всички, което веднага идентифицира една кола като „Голф“. В същото време купето е доста подобрено, а целият модел е направен по-съвременен. Тази тактика се оказва успешна и „Голф 2“ все още е много популярна кола, включително в България, където показва завидна издържливост на тукашните пътища. И има сравнително евтина поддръжка, защото части за този масов модел се продават навсякъде, на цени по-ниски от много други малолитражки. Дизайнът се оказва като по-успешен от почти всички коли, направени по това време. Колата е с 5 см по-широка и 17 см по-дълга от предшественика си, интериорът е по-просторен, а мястото за багаж е увеличено с 30 процента. Подобрената аеродинамика се справя с допълнителните 100 кг, които „Голф 2“ е натрупал в сравнение с първото поколение автомобили. Спирачната система беше обявена от критиците за значително подобрена, както и шасито. Двигателите които се вграждат в Голф 2 са:



Обем и к.с. Код Начало и край на

на двигателите на двигателя производство.
1.0 (45 Hp) GN 1983-1985
1.0 (50 Hp) HZ 1985-1991
1.3 (55 Hp) MH 1983-1987
1.3 KAT (55 Hp) NZ 1986-1992
1.6 (70 Hp) EZ/EZA/ABN 1986-1992
1.6 (72 Hp) RF 1986-1991
1.6 (75 Hp) HM 1983-1991
1.6 D (54 Hp) JP 1983-1991
1.6 TD (60 Hp) 1V 1989-1991
1.6 TD (70 Hp) JR 1983-1991
1.6 TDI (80 Hp) RA/SB 1989-1991
1.8 (84 Hp) RH 1986-1990
1.8 (90 Hp) GU/GX/HV/RP 1984-1991
1.8 GTI (107 Hp) PF/RD/RG 1985-1987
1.8 GTI (112 Hp) EV/GZ/PB 1983-1989
1.8 GTI 16V (129 Hp) PL 1986-1991
1.8 GTI 16V (139 Hp) KR 1986-1990
1.8 GTI G60 (160 Hp) PG 1990-1991
1.8 GTI G60 Syncro (160 Hp) 1H 1988-1991

* Периодът на вграждане на даден двигател се отнася за немския пазар. Така например РВ 112 кс. или KR 139 кс., който са фабрично без катализатор се предлагат извън Германия до 1991 г. - до спирането на модела от производство.

Както и развитието на модела през годините.

Историята на Голф 2 започва през септември 1983 и завършва март 1991 като преминава през много етапи на усъвършенство на модела.
Като започва с появата на първото GTI изпълнение през януари 1984 г. с двигател от (112 к.с.)
През юли 1984 г. Фолксваген усъвършенства Голф 2 като подобрява кормилната и запалителна системи.
През септември 1984 г. управлението на MFA се монтира на лоста за чистачките.
През март 1985 г. Фолксваген достига 7 милиония си Голф.
През юни 1985 г. Фолксваген представя Голф 2 GTI с двигател KR (139 к.с).
През август 1985 г. Фолксваген внедряват в двигателите хидравлични повдигачи и електронно запалване.
През септември 1985 г. в модела GTI се вграждат нова решетка с два двойни фара,два ауспуха както и подобрения по интериора и страничните лаисни.
През януари 1986 г. Фолксваген монтират система за измиване на задния прозорец като течноста се взима от резервора на предните чистачки.
През март 1986 г. Фолксваген пускат на пазара Голф 2 GTI с двигател PL (129 к.с.) и катализатор.
През април 1986 г. Фолксваген въвеждат система против приплъзване Syncro.
През август 1986 г. Фолксваген получават висока оценка за интериора.Също така пускат модел Голф 2 GT с двигател 1.8 и (90 к.с).
През февруари 1987 г. Фолксваген започват да поставят ABS на GT,GTI и GTI 16v моделите.
През март 1987 г. Фолксваген въвежда Голф 2 1,6 (70 к.с.) с електронно контролирани карбуратора и катализатор.Също така започва да използва Digifant инжектиране.
През май 1987 г. Фолксваген въвежда 1,3 л (55 к.с.) двигател с основа Digijet контролирани система за впръскване на горивото и катализатор.
През август 1987 г. Фолксваген променя визията на Голф 2,премахват се малките прозорци на предните стъкла,променя се предната решетка,страничните огледала,
кормило,джанти,салон и други технически подобрения.
През януари 1988 г. Фолксваген пускат спортнна версия Голф Rallye което е с раздути калници отпред и отзад и двигател 1.8l G60 AWD (160 к.с.) и спортнно окачване.
През юни 1988 г Фолксваген достига 10 милиония си Голф.
През юли 1988 г. Закриването на завода в САЩ (Пенсилвания) и пренасочването му в Мексико където се произвеждат Американските модели.
През август 1988 г. Монтиране на температурен датчик който подобрява охладителната система.
През октомври 1988 г Фолксваген започват да монтират по големи предни дискове на 16v моделите.
През април 1989 г. Фолксваген заменят сервото с хидравлична кормилна уредба.
През юни 1989 г. Фолксваген пускат лимитирана серия Голф 2 с двигател 1.8l G60 16v (210 к.с.)
През август 1989 г. Моделите на Голф 2 GL и GTI излизат с нови брони и прагове.По същото време пускат и 1.6l турбо дизелов двигател с интеркулер който достига (80к.с.)
През септември 1989 г. Фолксваген пускат голф 2 с турбо-дизелов двигател (60 к.с.) с катализатор за да отговаря на нормите за вредни емисии в САЩ.В същия месец
Фолксваген представят Голф 2 GTI G60 на изложение във Франкфурт.
През октомври 1989 г. Фолксваген достига 11 милиония си Голф.
През декември 1989 г. Официална премиера на Голф 2 GTI G60 1.8 (160 к.с.).Като първите доставки на автомобила започват през април 1990 г.
През януари 1990 г. Фолксваген пускат Голф 2 Country:Джипове с 1.8 литров двигател (98 к.с.)
През февруари 1990 г. Фолксваген започват монтиране на катализатор на всички свои модели.
През август 1990 г. Фолксваген монтират светлинен индикатор за нивото на спирачната течност.По същото време дават висока оценка на Голф 2 G60и същия модел започва да излиза фабрично с джанти BBS-LM.
През ноември 1990 г. Голф 2 GTI достига 1 милион а като цяло Голф 12 милиона.
През февруари 1991 г. Фолксваген започват да вграждат Syncro и на Голф 2 GTI G60.
През март 1991 г . приключва производсвото на един култов модел на Фолксваген а именно Голф 2.
Малки разлики има по отношение на американската версия на Golf 2. Не разполагат със стопове за мъгла, но пък са оборудвани с предупредителна светлина за колана, както и с надпис "BRAKE" върху светлината за спирачката. Освен това, всички USA модели (от 1986) и всички Kanada модели (от 1987) имат трети стоп серийно заради законови изисквания.
Трябва да се отбележи и факта, че за Америка се произвежда не G60, а 2-литров 16V двигател.

РазмериGolf C, CL Golf GL Golf GT, GTI, GTI 16V Golf G60 Golf Country Golf Rallye
Междуосие mm 2475 2475 2475 2475 2480 2480
Следа отпред mm 1427 1427 1427 1433 1435 1435
Следа отзад mm 1422 1422 1422 1428 1443 1437
Дължина mm 3985 4040 3985 4040 4255 4035
Широчина mm 1665 1665 1680 1700 1705 1700
Височина mm 1415 1415 1405 1405 1555 1400
Диаметър на завой m 10,5 10,5 10,5 10,5 10,5 10,8

 

 


Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.