Галерия VW


 

 

Volkswagen започват работа по проекта  в началото на седемдесетте, като смятат да заместят остаряващия Карман Гиа със Сироко (Typ 53). Платформата на Голф и Джета е използвана като основа за новото Сироко, въпреки че почти всяка част от колата е обновена „в услуга” на духа на спортното шофиране, а новата линия на модела, дело на Giorgetto Giugiaro, е по-спортна и новаторска  от визията на Голф и Джета. Пуснат в продажба шест месеца преди Голф, за да разреши евентуалните проблеми преди започването на продукцията на масовия хечбек,  Сироко започва да се продава в Eвропа през 1974 и в северна Америка през 1975.

МК1 (Mark 1) моделите се характеризират с четири цилиндров двигател с кубатура от 1.1 до 1.6 ., всички с единичен разпределителен вал и по две клапи на цилиндър. Сироко-моделите  от 1975-78 са оборудвани с 4-степенна скоростна кутия, а след 1979 с 5-степенна. Автоматичните скоростни кутии са доста голяма рядкост.

По време на производството на МК1, има някои едва доловими промени по каросерията и външния вид като цяло. През 1977 конвенционалната система от 2 чистачки е заместена от такава с една. Също така най-различимите модели са тези с концепции на цвета като :  Sidewinder, Sidewinder II, Champagne Edition, Champagne edition II и S.

Произвежда се от 1974–1982 в завода в Osnabrück, Germany, произведени са  504,153 броя

Двигатели:

Бензинови

1.1 L I4,

1.5 L I4,

1.6 L I4,

1.7 L I4

 

Междуосие:                    2400 мм

Дължина:                          3880 мм

Ширина:                            1625 мм

Височина:                          1310 мм

 

 

 


Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.